1. leht 4-st

K: Koonusfilter

Postitatud: E Apr 30, 2007 9:19 pm
Postitas evvupoiss
Tervist
Seoses sellega, et on plaanis mitsubishi galandile peale panna koonusfilter tekkis küsimus, et kui filter peale panna siis kuhu see õhulugeja läheb (algselt on õhulugeja ju õhufiltri karbi sees )
Tänud

Postitatud: T Mai 01, 2007 11:08 am
Postitas cartman
see õhulugeja peab alles jääma. 1 varjant on sellineet teed kopsiku sisse koonuse otsa suuruse augu ja kinnitad sinna koonuse(orig filti võtad seest ä)muidugi ma ei tia palju siis koonusest sellisel kujul kasu on, 2 tellid kopsiku kujuga filtri, muidugi sellist ma eestis myygil veel näind ple, usas kyll on.

Postitatud: T Mai 01, 2007 1:30 pm
Postitas evvupoiss
eks ma siis uurin neid varjante :)
Tänud ikkagi

Postitatud: T Mai 01, 2007 2:48 pm
Postitas Arno
Kas selle koonuse panemisel on mingi eesmärk ka muide?

Postitatud: T Mai 01, 2007 4:54 pm
Postitas MeelisV
mina arvan et ta selline show asi ole

mulle siiani selgeks saanud, et vabalthingavale autole millel pole ka kuskilt mujalt kaasa aidatud näiteks summuti - pole sellest koonusest mingit kasu.
omal on vaid sisemine rahulolu, et auto on koonusega ja hääl on kah rohkem urr urr.

siin ei räägita küll koonusest kuid sportpaneelist aga idee on sama.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... portfilter

pöörake tähelepanu lõigule kus tehti võrreldav mõõtmine tavafiltriga ja ilma ning vahe oli vaid 1,7 kw :lol:

Postitatud: T Mai 01, 2007 7:27 pm
Postitas vihmabuss
ei hakka uut teemat tegema vaid risustan natuke seda. Nimel asi nii et vana sumpa lagunes suht ära ja kui nt romulast osta kasutatud tagumine pütt või poest tutikas sport pütt. Kas sport pütiga mingit probleeme ülevaatusel ei teki?

originaal on kallim ka kui sport.

Postitatud: T Mai 01, 2007 9:56 pm
Postitas evvupoiss
Tegelt on ikka nii jah, et koonuse poole vaatan just nimelt sellel eesmärgil, et alla läheb ka sportsumpa.

to vihmabuss:

kui poest uus osta siis pead olema ka kindel, et sul see sumbutitoru ja teine pott ka on korralikud, sest olen ka sellist vaeva näinud, et ostsin poest orginaal püti ja iganädal käisin erinevate subuti osade järel, sest teised lagunesid ära kuna olid mädad.
Samas on selle sport pütaga seline lugu, et suure huraaga ostetakse ära ja kui allapanemiseks läheb siis ei ole potil ju kinnitusi, mõne poti sissetuleva toru läbimõõt on teine ja veel sada äda :D

Selle ülevaatusega on nii, et kui sul see pott üüratut lärmi ei löö siis nad ei noki.Aga kui on ikka korralik mürin taga(tavaliselt kaasneb spordiga)siis on esimene asi mõõdetakse helirõhk ära ja kui see ületab normi saadavad su koju, et pane tavaline alla tagasi ja tule uuesti.

Tervitustega
Evar

Postitatud: K Mai 02, 2007 7:28 am
Postitas MeelisV
loodan, et sportsumps ikka mootorist pihta hakkab ja ei ole vaid tagapütt.

Postitatud: K Mai 02, 2007 8:29 am
Postitas stayed
helirõhku ei hakka keegi mõõtma, peaasi, et gaasid normis oleksid :!:

Postitatud: K Mai 02, 2007 11:01 am
Postitas paikas
kui ülejäänud sumpsi osa on originaal siis eitee see tagumine pütt ka väga suurt lärmi aga kui ülejäänud osa ka ära vahetad kati asemel antikat ja sport reso ka juurde ning suurema läbimõõduga õhukese seinaga toru siis müdiseb see piisavalt, et ülevaatusel siseruumis on see müra väga suur ja siis hakkavad kohe vinguma ja heli rõhku ei õõda üldse ega see subbika test pole seal mõõdetakse heli tugevust 3500 pöördepeal kui on müra liiga suur aga enamasti poes müügilolevate sport püttidega ei tule müra üle lubatud piiri


tean olen teinud, näinud ja kogenud

Postitatud: K Mai 02, 2007 6:31 pm
Postitas evvupoiss
Alla läheb ikka täis laks uus süsteem.

Postitatud: K Mai 02, 2007 8:05 pm
Postitas vihmabuss
selge sain ka oma küsimusele vastuse.

Nimelt et kui vahetan ära ainult tagumise püti ja mingit erilist müramaaniat sinna ei pane siis ÜV probleeme ei tule.

Postitatud: N Mai 03, 2007 6:37 pm
Postitas evvupoiss
Just täpselt! :wink:

Postitatud: N Mai 03, 2007 10:14 pm
Postitas Arno
OK, ma küsin siis uuesti, kas sellel täislaksul siis peale ... ka mingi eesmärk on? Ehk, mida pagan sa raha raiskad niisama. Osta selle raha eest parem lilli :)

Postitatud: R Mai 04, 2007 7:09 am
Postitas LandLord
mina tean niipalju ,et kütust hakkab küll kokku hoidma kui asi kvaliteetne ja õieti paigaldatud nii ,et peaks tagasi teenima...

Postitatud: R Mai 04, 2007 7:43 am
Postitas MeelisV
LandLord kirjutas:mina tean niipalju ,et kütust hakkab küll kokku hoidma kui asi kvaliteetne ja õieti paigaldatud nii ,et peaks tagasi teenima...


???

1. koonusfiltri müüt on suuremas õhukoguses

2. järele aidatud (loe: suurema läbimõõduga) summuti kergendab mootori tööd ehk hakkab samuti suuremat kogust õhku/gaasi transportima

see kõik tehakse suurema võimsuse saavutamiseks ?

nüüd tahan mina saada koolitust ja olen nõus jääma lolliks :oops: kui keegi seletab kuidas väheneb siin kütusekulu :roll:

ps. kogu see koonusfiltri teema tavalise vabalthingava tänavaauto peal on asi mille kohta ma keeldun uskumast super hüper mega tulemusest. ja tõenäoliselt saate hoopis rohkem tolmu mootorisse kui tavalise tiheda paneelfiltriga.

Postitatud: R Mai 04, 2007 10:20 am
Postitas LandLord
sssaraxxx kui tige :shock:

Postitatud: R Mai 04, 2007 10:46 am
Postitas MeelisV
LandLord kirjutas:sssaraxxx kui tige :shock:


ei ole tige

Postitatud: R Mai 04, 2007 12:02 pm
Postitas cartman
õige ta n jh ega se koonus nyyd jõudu juurde ei anna ega kyttekulu maha võta(kui siis on tulemused niiväikesed et ple aru saadagi). Koonuse panemine seega oma lõbuks ja vb ka kapotialuse välimuse muutmisex, tavaautodel.

Re: K: Koonusfilter

Postitatud: R Mai 04, 2007 2:10 pm
Postitas morgan
evvupoiss kirjutas:Tervist
Seoses sellega, et on plaanis mitsubishi galandile peale panna koonusfilter tekkis küsimus, et kui filter peale panna siis kuhu see õhulugeja läheb (algselt on õhulugeja ju õhufiltri karbi sees )
Tänud

Koonusest oleks kasu juhul kui sa suudaksid selle niimoodi paigaldada et, see imeks ainult jahet öhku st. filter saaks öhku mitte kapoti alt kus mootor seda on soendanud vaid ikka otse väljast.
Asi on ära proovitud kunagi sai 2.0 galandile istutatud koonus otse öhulugeja otsa. Nii kaua kui mootor oli jahe oli asjal isegi taguotsaga tuntavat jumet kui aga mootor soojenes läks asi nutuseks.
Kütuse kulu kohapealt mingit vahet ei märganud.