Koonusfilter

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 19, 2011 8:42 pm

Oli ka Eclipsel üks K&N koonuse laadne filter originaal korpuses. Antud kood filtri peal ühtegi vastet ei andnud. Ka mitte K&N kodukalt.
Jah, annab juurde. Häält :)

Kuulaks argumente, kuidas ja mida? Kas keegi on dünos käinud ja võrrelnud omavahel tutikat originaali ja koonust?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas belmondoke » E Dets 19, 2011 8:49 pm

enda eclipsiga sai käidud.väänet oli rohkem ja varem.Ehk 210njuutonit 175 asemel mis peaks olema ja 1000pööret varem oli ka.ehk leian tabeli üles veel kuskilt.Vanas foorumis oli kunagi teema kus kõik kirjas,aga seda vist lihtsurelik enam üles ei leia.
ps.Hobujõud saabusid ka umbes 1000 pööret madalamalt.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

FOX1000
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: T Nov 15, 2011 2:07 pm

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas FOX1000 » E Dets 19, 2011 8:54 pm

Sander147 kirjutas:Kuulaks argumente, kuidas ja mida? Kas keegi on dünos käinud ja võrrelnud omavahel tutikat originaali ja koonust?

No fordi esindus tegi,dünos ja linnavahel katsetades

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas belmondoke » E Dets 19, 2011 8:55 pm

väike parandus.Leidsin ühe vana posti teen copi:
autoks eclipse 2,0 doch 110kw. tehase andmete järgi peaks olema 175Nm 5500rpm max.dynol mõõdeti 204Nm 4300rpm.oskab keegi öelda millest selline vahe.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 19, 2011 8:58 pm

Näpitud ei olnud varemalt midagi?
Oleneb, ka kus dünos käisid.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas belmondoke » E Dets 19, 2011 9:04 pm

viljandi kandis.Mingi rallimeeste värk oli.Nime ei mäleta: :(
kõik stock ja läbisõit oli 330000. ja 149,5 hp oli ka alles.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Koonusfilter

PostitusPostitas Sigma » E Dets 26, 2011 4:46 pm

belmondoke kirjutas:viljandi kandis.Mingi rallimeeste värk oli.Nime ei mäleta: :(
kõik stock ja läbisõit oli 330000. ja 149,5 hp oli ka alles.



kas sa seda täpset graafikut anda ei saa? see oleks palju informatiivsem

midagi tundub kahtlast just pöörete osas, et kas ta tõesti peale 4300 kui 204Nm hakkas vääne hullult kukkuma?, mis pöörete peal sul see 150 hp oli? sa räägid ikka mootori võimsusest(mis arvutiti kui võeti mingi x% ülekannete kaoks? )? kirjuta whp -d siia.... sest korras see 2.0 dohc peaks ju kuni 7k normaalselt jõudu tegema...(selle mootori kohta)
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 37 külalist

cron