Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

mitsumitsu

Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas mitsumitsu » P Aug 15, 2010 4:46 pm

ostsin mitsubishi galant 1999 aasta
vahetasin ära vana õli koos filtriga.see oli kui tõrv.
nüüd mure !Olen sõitnid 500 km ja vaatasin õli varrast sellel on pisikesed õhumullid ja neid on muidugi natuke nii 4.-5 tk
õli AGA EI OLE ÜHE FIRMA OMA ,OSTSIN 2 ERINEVAT TOOTJA ÕLI MÕLEMAD TUNDMATUD TOOTJAD JA MARK ON 5 W 40-OLEN KUSKILT
KUULNUD ET ERINEVAD ÕLID EI TAHA SEGUNEDA SEEGA kas SELLEST MULLID.
pIDI OLEMA VEEL TEISIGI VARJANTE.
kUI PALJU ON SIIN MINU SÜÜ JA MIS MA PEAKSIN NÜÜD TEGEMA.
Viimati muutis mitsumitsu, L Aug 21, 2010 8:48 pm, muudetud 1 kord kokku.

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas aLLaN » P Aug 15, 2010 8:43 pm

Teoreetiliselt on nii, et erineva firma kuid sama tüüpi õli st. mõlemad 5w40, ei tohiks midagi halba juhtuda. MITTE MINGIL JUHUL ei tohi omavahel segada mineraal, poolsünti ega täissünt - ALATI peab olema sama tüüpi õli. Küll võib olla erinevatel firmadel mingeid lisandeid õli sees, mida näiteks teine firma ei lisa oma toodangule aga see ei tohiks nii väga rolli mängida. Muidugi ei oska ma "tundmatute" firmade toodangu kohta midagi öelda aga mind huvitab milleks valida mingit tundmatut firmat ja mitte eelistada ntx BP, Castrol, Valvoline, LiquiMoly... toodangut? Mina isiklikult vahetaks õli uuesti ära ja valiks mingi tuntud firma õli ja kindlasti uuriks ka enne mis õli su autole sobib. Õlidel on erinevad markeeringud peal, mis kvaliteedi normidele vastavad jne ja millistele automarkidele sobivad. Ja see et sul eelmine mootoris olnud õli tõenäoliselt ajast ja arust vahetamata oli võib ka olla praeguse nähtuse põhjuseks, et vana pa*k veel ringleb seal. Mootoripesuvahendeid ei soovita ka oma käe peal katsetada, kuna nende tõttu on ennegi õlikanaleid päris ära ummistatud, kuna see lahustab igast värki mootori sisepindadelt lahti ja see tõttu ka mootoreid kokku lastud ja kui kedagi huvitab kust seda võtan, siis Eestis vist ainuke õlide ja määrdeainete spetsialist-õppejõud rääkis kunagi kooliajal ja kogemustega lukkseppade käest olen ka kuulnud et neil on taolisi olukordi silme ette jäänud kuid ise pole veel kordagi kokku puutunud sellega.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas aLLaN » K Aug 18, 2010 9:40 pm

Kas sellest mis ma kirjutasin oli abi? Kui kellelgi on veel miskit tarka kaasa rääkida siis võiks ka sõna võtta.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas Sander147 » K Aug 18, 2010 10:06 pm

Pool juttu on sul isegi õigus.

Küsimused:
Kust võtad, et ta ainuke spetsialist Eestis on???
Arusaamiseks, et mootoripesu aine igast sitta lahti võtab ja kanaleid ummistab, peab tingimata kuskilt nõuka aja õpetajalt kuulma??
Kust on arusaam, et täissünti ja poolsünti ei või omavahel segada???? :shock: Tohib küll.
Baas on neil üks. Vahe on ainult viskoossuses ja paksuses.

Autorile: Õlivardal olevad mullid võivad vabalt olla õli normaalsest tööst. Õli ringleb mootoris ringi, eks. Karteris,kust sa vardaga õli võtad, toimub õli nn loopimine edasi-tagasi. Sellest ka mullid sees. Need on õhumullid. Muidugi on õlides igasugused lisandid, mis takistavad õli vahutamist jne, kuid midagi absoluutset millegi vastu ei ole olemas.

Üle üldse, kirjutad, et ÕLIVARDAL on ÕLIMULLID???? :roll:

Soovitan õli mingi aja pärast uuesti vahetada. Ntx 2000km pärast. Kulukas, kuid kasulik. Ning kasuta 5w-40 ikka edais. Kuid mõnda tuntud firma oma. Prisma õli ei ole just see mida mõtlen.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas Sigma » K Aug 18, 2010 10:18 pm

Sander147 kirjutas:Pool juttu on sul isegi õigus.


Baas on neil üks. Vahe on ainult viskoossuses ja paksuses.

Autorile: Õlivardal olevad mullid võivad vabalt olla õli normaalsest tööst. Õli ringleb mootoris ringi, eks. Karteris,kust sa vardaga õli võtad, toimub õli nn loopimine edasi-tagasi. Sellest ka mullid sees. Need on õhumullid. Muidugi on õlides igasugused lisandid, mis takistavad õli vahutamist jne, kuid midagi absoluutset millegi vastu ei ole olemas.

Üle üldse, kirjutad, et ÕLIVARDAL on ÕLIMULLID???? :roll:

Soovitan õli mingi aja pärast uuesti vahetada. Ntx 2000km pärast. Kulukas, kuid kasulik. Ning kasuta 5w-40 ikka edais. Kuid mõnda tuntud firma oma. Prisma õli ei ole just see mida mõtlen.


vahe on ikka koostisosades mitte viskoosuses(paksust õlide puhul pole) siia võiks otsida teema kus üritan selgeks teha et täissünt on ka vanale mootorile hea

inimesed saage aru täissünt ei tähenda kohe vedelat õli täissünte on ka 10 w 40
sry :)

samas peaks mootor ehitatud nii olema (õlivann jne) et õli vahtu ei lähe aa ega keegi täpselt ei tea miks vahtu läheb sul, õli liiga palju?
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas Sander147 » K Aug 18, 2010 10:28 pm

Tahad öelda, et õlid on kõik ühe paksusega??? Tere tali.

Palun hakka loetlema positiivseid pooli täissünt õlil vana mootori korral.
Vastu pakuks negatiivseid pooli. Kõlab ju hea diilina :wink:

Kõikides karterites ei ole väntvõlli ja õlitasapinna vahel eraldus plekki välistamaks õli ja vända otsest kokkupuudet.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas Sigma » K Aug 18, 2010 10:31 pm

Sander147 kirjutas:Tahad öelda, et õlid on kõik ühe paksusega??? Tere tali.

Palun hakka loetlema positiivseid pooli täissünt õlil vana mootori korral.
Vastu pakuks negatiivseid pooli. Kõlab ju hea diilina :wink:

Kõikides karterites ei ole väntvõlli ja õlitasapinna vahel eraldus plekki välistamaks õli ja vända otsest kokkupuudet.


ei , loe veel korra ja mõtle ka samal ajal

ma ei viitsi seda uuesti kir mida ühte teemasse kir,
täissünt on kõikkides valdkondades parem va hind, ja ka kõikkides süsteemides osades lihtsalt kasutatakse poolsünti kuna see odavam ja kui hüdrosüsteem on näiteks 1000 l siis tuleb hinnavahe juba suur

kindel et ei ole, ja seda keegi ei ole ära võtnud?? naljatilk normaalselt disainitud asjadel on ja kõigil
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas Sander147 » K Aug 18, 2010 10:36 pm

Ära räägi auto foorumis hüdrosüsteemist ja 1000 liitrist. Autos on ikkagi 4-5 liitrit õli üldjuhul.

Sry. Viskoossus ehk voolavus ja paksus on erinevad asjad.
Siiski, täissünt on viskoossem kui poolsünt. Järelikult ta ronib sinna kuhu poolsünt ei lähe.
Samas, kui ta on voolavam, siis järelikult ta voolab kiiremini ja saaledelt ja kanalitest välja. Eks??

Ka 10w-40 täissünte on olemas. Kuid ei ole näinud siiani üheski Eesti autopoes seda müüdamas. Võrdluseks võtan siis 5w-40 ja 10w-40.

Räägime hme Sikus sel teemal edasi :D Kell juba palju .
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas Sigma » K Aug 18, 2010 10:47 pm

Sander147 kirjutas:Ära räägi auto foorumis hüdrosüsteemist ja 1000 liitrist. Autos on ikkagi 4-5 liitrit õli üldjuhul.

Sry. Viskoossus ehk voolavus ja paksus on erinevad asjad.
Siiski, täissünt on viskoossem kui poolsünt. Järelikult ta ronib sinna kuhu poolsünt ei lähe.
Samas, kui ta on voolavam, siis järelikult ta voolab kiiremini ja saaledelt ja kanalitest välja. Eks??

Ka 10w-40 täissünte on olemas. Kuid ei ole näinud siiani üheski Eesti autopoes seda müüdamas. Võrdluseks võtan siis 5w-40 ja 10w-40.

Räägime hme Sikus sel teemal edasi :D Kell juba palju .



täissündil võib olla sama viskoosus kui poolsündil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas aLLaN » L Aug 21, 2010 8:32 pm

Sander147 kirjutas:Pool juttu on sul isegi õigus.

Küsimused:
Kust võtad, et ta ainuke spetsialist Eestis on???
Arusaamiseks, et mootoripesu aine igast sitta lahti võtab ja kanaleid ummistab, peab tingimata kuskilt nõuka aja õpetajalt kuulma??
Kust on arusaam, et täissünti ja poolsünti ei või omavahel segada???? :shock: Tohib küll.
Baas on neil üks. Vahe on ainult viskoossuses ja paksuses.

Autorile: Õlivardal olevad mullid võivad vabalt olla õli normaalsest tööst. Õli ringleb mootoris ringi, eks. Karteris,kust sa vardaga õli võtad, toimub õli nn loopimine edasi-tagasi. Sellest ka mullid sees. Need on õhumullid. Muidugi on õlides igasugused lisandid, mis takistavad õli vahutamist jne, kuid midagi absoluutset millegi vastu ei ole olemas.

Üle üldse, kirjutad, et ÕLIVARDAL on ÕLIMULLID???? :roll:

Soovitan õli mingi aja pärast uuesti vahetada. Ntx 2000km pärast. Kulukas, kuid kasulik. Ning kasuta 5w-40 ikka edais. Kuid mõnda tuntud firma oma. Prisma õli ei ole just see mida mõtlen.


1. 2-3 aastat tagasi kui koolis käisin, siis tol hetkel oli Eestis ainuke Euroopa tasemel määrdeainete spetsialist. Tegemist siis professor Mihkel Naamsiga, kui see peaks kellelegi midagi ütlema. Googlest kindlasti leiab midagi.
2. Ega ta muidugi juba vana mees ja tõenäoliselt ka nõuka ajal õpetanud. Sellest ei tohiks kohe ennatlikke järeldusi teha, kuna need kogemused on pärit mõne aasta tagusest ajast, konkreetseid juhtumeid ei oska ma muidugi välja tuua. Ma ei öelnud ju, et kõik pesuvahendid teevad rohkem kahju kui kasu, võib olla et juhtu üldse midagi halba, ma pigem soovitasin enne tausta uurida kui esimese ettejuhtuva asjaga katsetama minna aga ju siis mu väljendusviis oli arusaamatu. Kindlasti tasuks enne uurida, mis sorti tooteid eelistada ja seda siis inimeste käest kes on asja enne katsetanud ja tulemus oli positiivne, poemüüjad ei pruugi siin just kõige adekvaatsemad isikud olla.
3. Jälle pean vist süü omaks võtma, et kirjutasin ebaselgelt. Siinkohal mõtlesin mineraali segamist poolsündiga ja mineraali segamist täissündiga. Poolssündi ja täissündi segamisese kohta ei oska eriti täpsustada, kuid minu teada nad ikka nii sarnased oma koostiselt pole, et neid omavahel kohe kokku segama hakata. Aga siinkohal ma võin muidugi eksida, kuna pole enda kasuks miskit tõestusmaterjali. Võimalik, et interneti avarustest saab isegi taolise info kätte aga ei pruugi.

Ja ma ju mainisin enda teises postituses, et helgemad pead võiks lisaks siinkohal sõna võtta, ega ma mingi entsüklopeedia ka pole et kõike(või siis peaaegu) tean :mrgreen: .
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

mitsumitsu

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas mitsumitsu » L Aug 21, 2010 9:01 pm

Lahe.!
Lugesin teie vastused ja arutelud läbi js sain kah targemaks.
.Igaljuhul vahetasin ma ära filtri ja õli .
Kasutasin shelli tootja poolt 5 W-40 hind normaalne = 4 L 19 euri.Mobil 1 mida paljud soovitasid aga maksis 49 euri .Seega shelli kasuks.Ja veel see mitsubishi Galant 1999 a auto on päris hea auto nii et tänud teile.
Ja mis peamine õli varras näitab ilusat selget läbipaistvat värvust õlil ja õhu mullikesi enam pole.
Ja mootor nurrub ilusasti vaikselt.
Olen teile tänulik.

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas aLLaN » L Aug 21, 2010 9:29 pm

mitsumitsu kirjutas:Lahe.!
Lugesin teie vastused ja arutelud läbi js sain kah targemaks.
.Igaljuhul vahetasin ma ära filtri ja õli .
Kasutasin shelli tootja poolt 5 W-40 hind normaalne = 4 L 19 euri.Mobil 1 mida paljud soovitasid aga maksis 49 euri .Seega shelli kasuks.Ja veel see mitsubishi Galant 1999 a auto on päris hea auto nii et tänud teile.
Ja mis peamine õli varras näitab ilusat selget läbipaistvat värvust õlil ja õhu mullikesi enam pole.
Ja mootor nurrub ilusasti vaikselt.
Olen teile tänulik.

Siis on hea kui saime kasulikud olla, muretuid kilomeetreid. :)
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas erku » L Aug 21, 2010 10:24 pm

Ma juba hakkasin mõtlema et teemaalgataja paneb varsti autokere müüki seda teemaarendust lugedes.. :lol:

Shell on kümne aastaga kõvat tööd teinud, vaatasin õli andmelehte ja hoopis teine asi; võrreldes sellega millega mina kunagi sõitsin :D

..muretuid kilomeetreid ka minu poolt :)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Mitsubishi galant 1999 aasta õhu mullid õli vardal

PostitusPostitas Sander147 » L Aug 21, 2010 10:50 pm

Lõpp hea, kõik hea.
Tore kuulda, et mitsu mahtus kenasti järgmise inimese hinge :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist