Sander147 kirjutas:Pool juttu on sul isegi õigus.
Baas on neil üks. Vahe on ainult viskoossuses ja paksuses.
Autorile: Õlivardal olevad mullid võivad vabalt olla õli normaalsest tööst. Õli ringleb mootoris ringi, eks. Karteris,kust sa vardaga õli võtad, toimub õli nn loopimine edasi-tagasi. Sellest ka mullid sees. Need on õhumullid. Muidugi on õlides igasugused lisandid, mis takistavad õli vahutamist jne, kuid midagi absoluutset millegi vastu ei ole olemas.
Üle üldse, kirjutad, et ÕLIVARDAL on ÕLIMULLID????
Soovitan õli mingi aja pärast uuesti vahetada. Ntx 2000km pärast. Kulukas, kuid kasulik. Ning kasuta 5w-40 ikka edais. Kuid mõnda tuntud firma oma. Prisma õli ei ole just see mida mõtlen.
Sander147 kirjutas:Tahad öelda, et õlid on kõik ühe paksusega??? Tere tali.
Palun hakka loetlema positiivseid pooli täissünt õlil vana mootori korral.
Vastu pakuks negatiivseid pooli. Kõlab ju hea diilina
Kõikides karterites ei ole väntvõlli ja õlitasapinna vahel eraldus plekki välistamaks õli ja vända otsest kokkupuudet.
Sander147 kirjutas:Ära räägi auto foorumis hüdrosüsteemist ja 1000 liitrist. Autos on ikkagi 4-5 liitrit õli üldjuhul.
Sry. Viskoossus ehk voolavus ja paksus on erinevad asjad.
Siiski, täissünt on viskoossem kui poolsünt. Järelikult ta ronib sinna kuhu poolsünt ei lähe.
Samas, kui ta on voolavam, siis järelikult ta voolab kiiremini ja saaledelt ja kanalitest välja. Eks??
Ka 10w-40 täissünte on olemas. Kuid ei ole näinud siiani üheski Eesti autopoes seda müüdamas. Võrdluseks võtan siis 5w-40 ja 10w-40.
Räägime hme Sikus sel teemal edasi Kell juba palju .
Sander147 kirjutas:Pool juttu on sul isegi õigus.
Küsimused:
Kust võtad, et ta ainuke spetsialist Eestis on???
Arusaamiseks, et mootoripesu aine igast sitta lahti võtab ja kanaleid ummistab, peab tingimata kuskilt nõuka aja õpetajalt kuulma??
Kust on arusaam, et täissünti ja poolsünti ei või omavahel segada???? Tohib küll.
Baas on neil üks. Vahe on ainult viskoossuses ja paksuses.
Autorile: Õlivardal olevad mullid võivad vabalt olla õli normaalsest tööst. Õli ringleb mootoris ringi, eks. Karteris,kust sa vardaga õli võtad, toimub õli nn loopimine edasi-tagasi. Sellest ka mullid sees. Need on õhumullid. Muidugi on õlides igasugused lisandid, mis takistavad õli vahutamist jne, kuid midagi absoluutset millegi vastu ei ole olemas.
Üle üldse, kirjutad, et ÕLIVARDAL on ÕLIMULLID????
Soovitan õli mingi aja pärast uuesti vahetada. Ntx 2000km pärast. Kulukas, kuid kasulik. Ning kasuta 5w-40 ikka edais. Kuid mõnda tuntud firma oma. Prisma õli ei ole just see mida mõtlen.
mitsumitsu kirjutas:Lahe.!
Lugesin teie vastused ja arutelud läbi js sain kah targemaks.
.Igaljuhul vahetasin ma ära filtri ja õli .
Kasutasin shelli tootja poolt 5 W-40 hind normaalne = 4 L 19 euri.Mobil 1 mida paljud soovitasid aga maksis 49 euri .Seega shelli kasuks.Ja veel see mitsubishi Galant 1999 a auto on päris hea auto nii et tänud teile.
Ja mis peamine õli varras näitab ilusat selget läbipaistvat värvust õlil ja õhu mullikesi enam pole.
Ja mootor nurrub ilusasti vaikselt.
Olen teile tänulik.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 73 külalist