Carisma 85 kW/tootm. 1997/ bensiin / KÄIGUKAST

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Carisma35
Uus Kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: L Jaan 10, 2009 5:28 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Carisma 85 kW/tootm. 1997/ bensiin / KÄIGUKAST

PostitusPostitas Carisma35 » R Juul 30, 2010 10:39 pm

Tere,

kohe ütlen moderaatoritele, et kui teema on vales alarubriigis, siis palun vabandust ja palun liigutada.
Mul on probleem käigukastiga - nimelt 1. käik Carismal läheb sisse siis kui kasutada tagumist käiku ja tagumist käiku ennast ei ole autol enam olemas. Ka teine käik läheb sisse kasutades tagumise käigu jaoks olevat tõstukit käigukangil. Käisin ka "mitsuvenna" juures Nõmme kandis- tema ütles, et hoovad ??? kahvel vist ikka??? on paigast ära, see on lihtne töö, võtab 30 minutit aega ja kogu süsteemi korda tegemine maksab 150 krooni - 100 krooni tööraha ja 50 krooni "jupp". Mina olen nüüd käinud mööda autovaruosade kauplusi ning selgitanud neile oma probleemi ning mitte keegi ei oska mulle 50 EEK eest mitte mingit osa käigukastist müüa. Ongi nüüd küsimus, mida ma poest siis ostma pean? Minule antud märgusõna oli "rullik". See kahjuks ei ütle mulle mitte midagi. Sama hästi oleks võinud remondimees mulle öelda "Hiina keel".
Aitäh kes mu hiina keelele vastata oskab
ilusat suve jätku
kristy

Auto on Mitsubishi Carisma 1997, 85 kW, bensiin, manuaal, sedaan
Carisma ´97
Military Green
http://festival.kinomaja.ee/

Kasutaja avatar
listentothednb
Tösine huviline
Postitusi: 150
Liitunud: N Juul 17, 2008 11:38 pm
Asukoht: Tapa

Re: Carisma 85 kW/tootm. 1997/ bensiin / KÄIGUKAST

PostitusPostitas listentothednb » R Juul 30, 2010 11:14 pm

Nagu ma aru saan on probleem käiguhoova puksides.
Need tõesti ei maksa palju, aga nats rohkem kui 50eeku minu teada.
Mitsubishi Carisma GLS 1.8, 1997 - läinud
Mitsubishi Carisma GLX 1.6, 1997 - läinud
Mitsubishi Galant GLS 2.0, 1998

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Carisma 85 kW/tootm. 1997/ bensiin / KÄIGUKAST

PostitusPostitas erku » L Juul 31, 2010 12:05 pm

Tavaliselt on nii, et kui ise ei tee ja viid masina remondipunkti või remondimehe kätte, siis nood võtavad auto vastu, kaevavad ja võtavad lahti-kokku, teevad süüdlase kindlaks ja ütlevad sulle et neid juppe on vaja, jupid maksavad niipalju ning töö koos tänase ülevaatusega läheb niipalju; lepid remondiaja kokku ja ongi. Miks peaks klient nuputama mida tal vaja on ja mööda poode ringi sõitma kulutama aega ning raha sellele rohkem kui see asi üldse väärt on ? :?:

Mõtteid:
Ok, läbi on suhteline mõiste. Samas niipalju loksuda et käigud enam sisse ei lähe.. Pimesi pakkudes peaks seal hoovastiku osas miskit nii julgelt loksuma, mis viitaks samas nagu millegi lahti tulekule või pooleks minemisele. Miskit peab väga valesti olema kui hoovastiku ajam niipalju on võimeline kuluma.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 85 külalist