Outlanderi roolivõimendi pump.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

outlander05
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 25, 2010 4:38 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Outlanderi roolivõimendi pump.

PostitusPostitas outlander05 » R Juun 25, 2010 5:36 pm

Tere sõbrad!

Olen alles värske Mitsu omanik (Outlander 2005,2.4,118kw,manual) ja pöördun Teie poole ühe küsimusega.

Nimelt eile maalt linna sõites andis roolivõimendi pump otsad.Natuke viskas kuskilt tihendi vahelt õli välja ja kogu lugu.Täna käisin oma murega Silberis.Uuriti ja puuriti ja öeldi,et tuleb osta uus.Samas jäi mulle kõrvu kõlama järgmine lause:võtsime pumba lahti ja mingeid silmnähtavaid vigastusi ei ole.Vahetati miski tihend ära aga kasu ei miskit.Okei kui uus siis uus,aga mis uus maksab?12000.-,see number võttis ikka korralikult kõrvus kohisema:(

Nyyd kui sõitsin Silberist koju ilma roolivõimendita märkasin,et kütusekulu on ka metsikult suurenenud.11 liitrilt sajale on saanud 18 sajale.Minekut ka pole ning kui pöörded tousevad 3000-ni siis annaks nagu rihm üle,teeb vilinat.Koju maja ette jõudes märkasin kapoti alla vaadates,et roolivõimust peksab õli välja.
Jube jama ikka küll...
Kui kellelgi on olnud miskit sarnast muret siis oleksin väga tänulik kui räägiksid kuidas probleemi lahendasid.
Our drinking club have a racing problem.

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Outlanderi roolivõimendi pump.

PostitusPostitas erku » R Juun 25, 2010 7:07 pm

Kui paneksid paar pilti ülesse, milline too välja näeb, oleks lihtsam aimata millistel markidel too pump veel peal käib. Ehk ka paar mõõtu kinnitusest, millisesse konsoolimõõtu too istub. Kindlasti kellegil on :) .

Aga, vahetati tihendid ja vigastusi pole ja pressib õli välja. Järelikult pole õlil kuhugi minna. Võib olla järgmine samm see, et lööb ülerõhu tõttu hüdrotoru või pumba enese korpuse lõhki; saad mitu päeva õli koristada.
Kuidas too ikkagi kinni nii kõvasti poob. Kaks võimalust; kas ülerõhust või remondimeeste käkist :evil:
Kui ülerõhust, siis pumbaprobleem on hoopis teisejärguline, seal suurem töö teha.

Või; mine mõnesse normaalsesse firmasse autot parandama, või tee päris ise, on minu soovitus.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Outlanderi roolivõimendi pump.

PostitusPostitas Sigma » L Juun 26, 2010 11:29 am

äkki tagasivool on totaalselt umbes, selle tulemusena ei lähe õli õlitünni tagasi ja siis on ilmselt nii et lühikese mootorikäiamisega õli tulema ei hakka aa kui natuke rohkem rooli keerata jne siis hakkab õli välja pressima

aa miks jõudu ei ole, üle 3k pöörded ei lähe jne: kui see on pumbast kinni siis oleks pidanud pump seest kannatada olema saanud ja kõvasti (võibolla silberi vennad lihtsalt ütlesid et võtsid pumba maha, tegelt vahetati kuidagi otsatihend ja seest ei vaadatud, milletulemusena ei uuritud tagasivoolu ka...) et ma nimetaks selle probleemiks 2 vähemalt alguses

L300 oli küll nii et ka hakkas välja pressima ja seal oligi et tagasivool oli umbes
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Outlanderi roolivõimendi pump.

PostitusPostitas Zafari » L Juun 26, 2010 4:09 pm

pumbast pildi võiksid küll lisada. kuna seal on 4g64 mootor siis võib sinna suht lihtsalt sobida mõne vanema mudeli pump ;)
Kuigi antud juhul on jah natuke kahtlane see teema.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

outlander05
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 25, 2010 4:38 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Outlanderi roolivõimendi pump.

PostitusPostitas outlander05 » E Juun 28, 2010 8:44 am

Tegin pumbast pildi küll aga kahjuks ei saa seda seda siia ülesse laadida..leidsin netist sama pumba pildi.Palju sellest kasu on,ei tea.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0495835095

Samas jällegi selline uudis,et pump nagu töötaks nüüd kui käik on sees ja vedu taga.Tühikäigul kahjuks ei tööta.Õli enam välja ei löö ja kütusekulu on ka korras -9.6 l/100km

T.Ivar
Our drinking club have a racing problem.

outlander05
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 25, 2010 4:38 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Outlanderi roolivõimendi pump.

PostitusPostitas outlander05 » E Juun 28, 2010 12:49 pm

Veidi uudiseid....
Pumbal viga üles leitud - reduktsioonklapp ei tööta.Selgub,et seda eraldi tellida ei saa.Surfasin netis ja leidsin e-bayst kasutatud pumba 80 USD.Kui kaup kohal siis keeran uue pumba peale ja annan teada kas hakkas tööle.

Seniks muusikat...
Our drinking club have a racing problem.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Outlanderi roolivõimendi pump.

PostitusPostitas Zafari » E Juun 28, 2010 6:09 pm

soovitaksin vaadata ka 2000+ aastak'igu R4 mootoriga galantide pumpasid. peaks sama pump olema mulle tundub ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Outlanderi roolivõimendi pump.

PostitusPostitas erku » E Juun 28, 2010 8:01 pm

Tegelikult on ammusest ajast saati olemas sellised leheküljed nagu see:
http://www.familycar.com/autoparts/mits ... _pump.html
http://www.autopartswarehouse.com/repla ... ement.html
Sealt on hea vaadata mis on olemas ja mida saaks ehk panna roolipumbaks.

Samas peaks ikka kindel olema mida ostad:
http://www.theautopartsshop.com/auto+ca ... -pump.html
..või siis jällegi ei pea, kui kuju on 1:1 :?

Samas, kui on töökoda olemas, siis jah, nende pumpade arv mida ei saa kuidagi panna väheneb tunduvalt ja mida saab suureneb :)
Palju neid ikka vahetada, ehk korra auto eluea jooksul :roll:

Ja miks seda klappi ei saa remontida. Mis tal siis viga on? :?:
Ma olen küll igasugu hüdraulika ülelsurve klappe lahti-kokku kruvinud, siiani pole müstilist näinud; aga mine tea.
Või on sellel isendil liikuv/isereguleeruv õlipadjal/vedrudel sisu sees. Noh aga sellisel on ka küljel reguleerklapp koos koonuselise nõelklapi ja vedruga. Võimalik ka et plunserkolv lükkab klappi.

outlander05
Uus Kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 25, 2010 4:38 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Re: Outlanderi roolivõimendi pump./LUKKU

PostitusPostitas outlander05 » R Juul 30, 2010 8:25 am

Ahoi!

Võtan selle teema ka kokku nüüd.Uus pump tellitud e-bayst ja töötab nagu unelm.Hinnaks oli koos maksudega 2000EEK mis polegi hullu arvestades uue pumba hinda 12000EEK.Vana pumba saatsin Remmoni poistele uurimiseks.Vastuse sain neilt järgmiseks päevaks ja tõesti pumbas sees oli tekkinud ülerõhk mis oli kogu pumba sisu rikkunud kaasaarvatud pumba korpust deformeerinud.Ühesõnaga arvatavasti oli ikkagi vigane pump,täpsemalt reduktsiooniklapp.

T.Ivar
Our drinking club have a racing problem.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 100 külalist