Rihma vigin!!!

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

Rihma vigin!!!

PostitusPostitas elmetos » R Juun 04, 2004 8:18 pm

Nimelt mure selline, et suvistel soojadel päevadel hakkab genekarihm vigisema. Rihm on muidu pingul ja libiseb juhul, kui tuleb otsene vesi peale. Lihtsalt kohapeal käiies on kuulda häirivat viginat. Kui käega rihmast sikutada, siis on kuulda kuidas soontesse minnes teeb häält. Saab seda millegiga määrida vöi peab välja vahetama.
galant 94

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas galant_EXE » R Juun 04, 2004 11:50 pm

Arvan et aitaks see kui võtad rihma maha ja pesed rihma ning rihmaseibi kas bensu või nitrolahustiga puhtaks(ise pole proovinud aga äkki aitab).

bad

PostitusPostitas bad » L Juun 05, 2004 5:33 pm

Minu tead peaks olema olemas kohe vastavad rihmade aerosoolmäärded võib olla on nendest kasu, mind nad igastahes aitasid ! ! !

Kasutaja avatar
Salvador
liige
Postitusi: 217
Liitunud: P Mai 16, 2004 11:11 pm
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Salvador » N Juun 10, 2004 7:34 pm

olen neid määrdeid proovinud ja vähemalt siiani on see rihm vait püsinud (3 kuud)!
Kõrvakuulmine on korra :?
Elu on liiga lühike selleks, et raisata seda VAG toodangu peale!

M-Sigma
liige
Postitusi: 139
Liitunud: P Apr 25, 2004 10:53 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas M-Sigma » N Juun 10, 2004 10:26 pm

Aerosoolmäärded täiesti õige,ise sain ka tänu sellele sellest(Linnukesest) viginast lahti!

Kasutaja avatar
Lancer
liige
Postitusi: 50
Liitunud: R Mai 07, 2004 6:26 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Lancer » R Juun 11, 2004 10:55 pm

öelge ka nende määrete nimi

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » L Juun 12, 2004 10:51 am

huvitav-huvitav....kas see on mitsudel tüüpiline viga, sest paistab et see probleem on paljudel olnud! Teistel autodel ei ole eriti seda viginat tähele pannud!
galant 94

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » K Juun 23, 2004 9:04 pm

minul ka sama jama pingutamine ja silikoon aitab ainult mõneks nädalaks või esimese veeauguni. Veel seda ,et vett pritsib kõvasti kuna puudu mootori alumine kate. Arvamus: äkki on see seoses rihma kummi segu koostisega? Nimelt kui auto saksast sai toodud sai sõidetud nii vihmaga kui läbi loikude ja nende rihmadega ei olnud seda jama, alles peale uute rihmade paigaldust algas, vot imelik !
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Colt
liige
Postitusi: 46
Liitunud: N Mai 13, 2004 12:12 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Colt » P Juul 04, 2004 4:43 am

Mul ka vilistab niiskete ja vihmaste ilmadega ning suurtest lompidest läbi sõites...

Moss
liige
Postitusi: 252
Liitunud: N Aug 19, 2004 2:31 am
Asukoht: Soome
Kontakt:

PostitusPostitas Moss » E Okt 25, 2004 8:45 pm

Mu (kasutuses olev) masin teeb hoopis teistlaadset häält. Juhtub see igakord külmkäivitusel ja kestab u. 1 sek. Ilmselt ka mingi rihma vigin, sõnadega ei oska nagu päris täpselt kirjeldada aga sarnaneb 1:1 sellele kriuksumisele, mida WRC masinad vahel teevad :lol:

Tegelt nali-naljaks, on kellelgi sama jama olnud ja kuidas on asi likvideeritud?

Rommin
liige
Postitusi: 33
Liitunud: E Sept 20, 2004 2:40 am
Asukoht: Tartu

Kas oled kindel, et see on rihma viga?

PostitusPostitas Rommin » T Dets 28, 2004 11:20 pm

Mul praegu sama viga tekkis, hea sõber lasi wd40 peale ja ütles kohe, et rihmade viga see pole.
Praegu sain teada, et see oli oopis genekarihma seib, mis käib väntvõlli külge. Praegu auto seisab, kuigi paari päevaga saan parandada seda vea.
Uuest peast see rihma seib maksab 3500.- lammorist on ca. 1000.-, aga seda ei leija lammorist, vähemalt minu mootori peale. Sama sõber ütles, et seda annab veel parandada. Pull on selles:
Seib koosneb 3- mest osast- sisemine (metall), keskmine (vulkaniseeritud kumm), ja välimine (metall).
Kumm väsis ära.
Treipingi abil lõikad kummi välja, puhastad metallosad kummikihist, teeb uue keskmise osa metallist ja keevitad vahel punktkeevitusega.
Peaasi saada korraliku tsereerimist, muidu hakkab rihma lõhkuma.
Ongi korras.
Sõber töötab autoremodis ja on juba kindlalt proovinud seda asja.
Ongi kõik.
Vabandan kiravigade pärast.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » K Dets 29, 2004 12:44 am

sama lugu juhtus, kumm seal vahel suri ära ja hakkas üle libisema.
sai täitsa uus lastud treida.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Talon91TSiAWD
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: R Apr 23, 2004 5:25 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Talon91TSiAWD » L Jaan 01, 2005 12:55 am

Määrde nimi, millest jutt oli, on CRC silikoon. Lase autol käia tühiäigul ning pihusta ühtlase joana kuni rihm "märjaks" saab. Ise olen paaril autol nii teinud ja on püsinud vait kuni lõpuni. Korrata pole tarvis olnud.
estDSMclub

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » P Jaan 16, 2005 7:16 pm

Sai nüüd kah seda öli vrianti proovitud ja jäigi vait. No näis kui kauaks aga esialgu vähemalt körv puhkab :)
galant 94

sarvik
liige
Postitusi: 82
Liitunud: T Apr 27, 2004 2:21 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas sarvik » N Jaan 20, 2005 1:02 pm

Mul võttis see WD40 vilisemise ära ainult nädalaks, siis tuli uuesti lasta, ilmselt peab ikka seda silikooni proovima.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 74 külalist