Outlander 2.2 pikk käivitus

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

James8
Uus Kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: T Aug 06, 2019 6:26 pm

Outlander 2.2 pikk käivitus

PostitusPostitas James8 » T Aug 06, 2019 6:46 pm

Sai ostetud hiljuti 2008a outlander (2.2tdi 115kw).
Hommikul käima pannes tahtis veidi pikemat ketramist. Kuna oli plaan lasta teha täishoolduse siis lasin võtta maha pihustid ja saatsin diislikeskusesse stendi. Öeldi, et kõik pihustid peetis.Tellisin uued (taastatud) pihustid. Auto kokku pandud, pihustid kodeeritud ja muutust ei miskit. Mootori ja kütuse surved üle vaadatud, samuti klapivahed jne. Mootoris ühtegi veakoodi pole. Avastasin, et egr ei toimeta ja selgus ka et dpf eemaldatud. Panin katseks egr-ile pimeda ette, muutust ei midagi. Kas võib asi olla, et äkki dpf valesti välja kodeeritud? Või oskab keegi miskit pakkuda, mida veel kontrollida?
Sümptomid: külmalt ketrab nii 5seki ja 2 seki puterdab. Soojalt läheb poolest pöördest. Kui väljas +20, läheb samuti poolest pöördest.
Mootori temp andur võib ka sellist nalja teha?

Edit: samuti sai vahetatud ka starter, nüüd ketrab nagu noor täkk. Aga käivitusel jääks nagu miskit puudu. Kui käima ära läheb, viskab ka sinise suitsupahvaka välja. Kui poolest pöördest käivitub siis pole mingit suitsu.

Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist

cron