Outlander 2.0 103kw D-Di

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Jazec
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: E Apr 22, 2019 8:14 pm

Outlander 2.0 103kw D-Di

PostitusPostitas Jazec » E Apr 22, 2019 8:29 pm

Tere.Küsimus kas seda mootorit saab ja on kasulik remontida?Viga selles, et mootori hammasrihm jäi ilma hammastest: :D sai uus rihm koos rullikute ja veepumbaga aga ikka selline "pobin"mootoris.Oskab ehk keegi hea infoga aidata.
:cry:

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4503
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

PostitusPostitas Zafari » L Mai 04, 2019 10:32 pm

Kõlab nagu klapid peas olukord. Plokikaane remont terendab.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Jazec
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: E Apr 22, 2019 8:14 pm

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

PostitusPostitas Jazec » L Mai 04, 2019 10:36 pm

Tere.Tehti remont ära.kaks nookurit oli katki,pumppihusti otsad vahetati ära.Nüüdseks on sõitnud pea 3t.km ja seda "pobinat"enam pole aga ex peab hakkama vist ikka uut mootorit vaatama.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4503
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

PostitusPostitas Zafari » E Mai 06, 2019 5:33 pm

Kui mootor nüüdseks korras, siis mis sa sellest uuest otsid?
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Jazec
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: E Apr 22, 2019 8:14 pm

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

PostitusPostitas Jazec » E Mai 06, 2019 7:29 pm

Selles mõttes,et klappe kui selliseid ei vahetatud,kas see tähendab,et need jäid terveks?Aga kui ta jah siiani töötab laitmatult siis ei otsi mootorit .suured tänud info eest.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4503
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

PostitusPostitas Zafari » E Mai 06, 2019 8:54 pm

küllap vahetati ikka seda mida vaja. Muretuid kilomeetreid edaspidiseks 8)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Sander147
klubi liige
Postitusi: 3714
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

PostitusPostitas Sander147 » E Mai 06, 2019 9:01 pm

Selle mootori positiivne eripära on see, et kui hammasrihm käib üle/katkeb, siis klapid jäävad terveks. Klapp asetseb täpselt püstises asendis ja kolviga kohtumisel murdub hoopis nookur.
Tuleb uued nookurid panna, uus hammasrihm, vb ka hüdrokad ja sõidab jälle.

Sellepärast nüüd küll teist mootorit pole vaja otsida.
Pigem on see õppetunni koht neile,kes hammasrihma vahetusega üleliia venitavad. Rihmakomplekt maksab täna 5-10% sellest, mis mootori remont maksa läheb.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli, Galant GSR 2.0 91, Galant Avance 2.5 V6 02, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06, Mitsubishi GTO MR

Jazec
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: E Apr 22, 2019 8:14 pm

Re: Outlander 2.0 103kw D-Di

PostitusPostitas Jazec » T Mai 07, 2019 10:43 am

Suured tänud info eest veel kord.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist