Leke pidurisadulas

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

jrgen20
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: K Nov 14, 2007 9:52 am

Leke pidurisadulas

PostitusPostitas jrgen20 » K Dets 16, 2009 8:07 pm

Sai ostetud uus pidurisadul, alla pandud ja sõidetud. Nüüd tuli ülevaatuse aeg ja oh imet - sadulapoltide vahelt tuleb vedelik välja ja veel mõlemast. Mis võib selle põhjus olla? Mingi tihend?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » K Dets 16, 2009 8:44 pm

imestava panev jutt.
pildi materiali ei oleks võimalik w?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

PostitusPostitas Nusta » K Dets 16, 2009 10:12 pm

On jah suti segane, aga loogiline seletus oleks et siis kuidagi on poldi põhjas mingid praod ja ju ta sealt siis immitseb! Ainuke tihend mis sadulal on, on kolvi mansett ja võibolla pidurivoolikul vaskseib(kui ostsid taastatud sadula).

Jutt käib ikka tüüpilisest pidurisadulast? Üks kolb, kaks liugurpolti?

Kas käsipiduritross läheb sadula külge? Kui jah, siis äkki sealt tihendid läbi?
Viimati muutis Nusta, K Dets 16, 2009 10:21 pm, muudetud 1 kord kokku.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » K Dets 16, 2009 10:14 pm

Nusta kirjutas:Täitsa tore on ju nii ennustada" Mul õli tilgub, palun öelge kust!"


Selline tunne nagu oleks bemmi klubi meie klubiga ristatud :D :D
Seal samasugused postitused.

autorile: ei mõnita ega ka mõtle halvasti. palun täpsusta oma muret,piltide, pikkade selgituste jne abil :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

jrgen20
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: K Nov 14, 2007 9:52 am

PostitusPostitas jrgen20 » N Dets 17, 2009 10:45 am

Pardon vähese info pärast.

Autoks on Galant 97, 2.0, 100kw.
Jutt on esi parem sadul, tehase taastatud. Vedelikku immitseb just poltide vahelt, voolik ja muud kohad on kuivad. Rohkem immitseb alumise poldi vahelt. Piltidega on nagu on ehk saab veel täna kuhugi kanali peale.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » N Dets 17, 2009 10:51 am

hmm. tõenäoline on ka,et poldi kinnikeeramisel,oli augus mingi vedelik või jama,millega keerasid põhja puruks.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

jrgen20
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: K Nov 14, 2007 9:52 am

PostitusPostitas jrgen20 » L Dets 19, 2009 10:32 pm

Niih sain oma probleemi lahendatud. Nimelt oli uue sadula see olev tihend mitte läbi aga vale. Võtsime välja, panime hülsile peale ja käis lipa lopa, samamoodi käis a ka oma pesas.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » L Dets 19, 2009 10:37 pm

tihend-ehk siis mansett
ning hülss ehk siis kolb ? :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

jrgen20
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: K Nov 14, 2007 9:52 am

PostitusPostitas jrgen20 » P Dets 20, 2009 11:03 am

Terminites pole tõesti tugev aga nii see oli.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist