Ducati kirjutas:Kas ma selleks pean selle küljest võtma ja pärast pidurit õhutama hakata?
Sa pead vana kolvi sealt kätte saama. Mina olen vanad tavaliselt välja "pidurdanud" ehk siis, suport ketta pealt ära, klotsid vahelt minema ja piduripedaaliga sõtkud kuni kolb end ise sealt välja pressib õliga. Siis sealt kambrist kõik vana õli välja (enamasti suht si*ane), sisse uus tihend ja tolmukate. Siis juba õhutusnippel lahti ja uus kolb sisse. Nipli olen lahti keeranud, et se üüratu õhupadi mis jääb kolbi sisselükates, ei läheks mitte torustikku vaid väljuks siis niplist. Õhutamisega olen tavaliselt nii teinud, et kui kolb täitsa lõpus on, siis jätan lihtsalt nipli lahti ja lasen õhul välja joosta.
Samal ajal pead muidugi jälgima, et kapoteall sul õlitopsik tühjaks ei voola, muidu on raiskuläinud töö.
Terv