Käsipidur

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

Käsipidur

PostitusPostitas Ducati » T Dets 01, 2009 11:43 am

Niih ... seletage siis mulle lollile kes ma väga asja ei jaga. Nimelt jäi tagumine vasak pidur peale. Ehk siis klotsid olid vastu ketas ja kraapsi ketta ära kuna olin sunnitud koju sõitma! Kui kodus ratta alt ära võtsin siis selgus tõsiasi ,et klotsi enam alles ei olnud ja suppordi silindrit pitskruviga sisse keerata ei jaksand! Nüüd tekkiski küsimus ,et kui käsipidu on peale jäänud kas siis ei lasegi silindril tagasi sisse minna või on käsipiduri teema hoopis mujal ja lihtsalt support pekkis? Siis teaks kust viga otsida.

klv
liige
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 06, 2007 7:21 pm
Asukoht: tartu

PostitusPostitas klv » T Dets 01, 2009 12:20 pm

97-edasi galandil on käsipidur eraldi ketta sees trumli klotsidega nii et selles viga ei ole. Kõige tüüpilisem variant on et sul on kolvid roostes ja kinni jäänud. Uut suportit reeglina vaja ei ole-sest silindriga ei juhtu üldjuhul midagi. Vaja on kolb u-200.- ja manseti kmpl-u60.- + tunnike tööd ja korras. Mõistlik olex mõlemalt poolt korraga ära vahetada...
Edu.
galant 2,5 v6 :D

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Dets 01, 2009 12:36 pm

Kas ma selleks pean selle küljest võtma ja pärast pidurit õhutama hakata?

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

PostitusPostitas Nusta » T Dets 01, 2009 12:50 pm

Endal mugavam teha kui support küljest ära on, ja pärast ainult õhutama pead.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » T Dets 01, 2009 12:51 pm

Ducati kirjutas:Kas ma selleks pean selle küljest võtma ja pärast pidurit õhutama hakata?


Sa pead vana kolvi sealt kätte saama. Mina olen vanad tavaliselt välja "pidurdanud" ehk siis, suport ketta pealt ära, klotsid vahelt minema ja piduripedaaliga sõtkud kuni kolb end ise sealt välja pressib õliga. Siis sealt kambrist kõik vana õli välja (enamasti suht si*ane), sisse uus tihend ja tolmukate. Siis juba õhutusnippel lahti ja uus kolb sisse. Nipli olen lahti keeranud, et se üüratu õhupadi mis jääb kolbi sisselükates, ei läheks mitte torustikku vaid väljuks siis niplist. Õhutamisega olen tavaliselt nii teinud, et kui kolb täitsa lõpus on, siis jätan lihtsalt nipli lahti ja lasen õhul välja joosta.

Samal ajal pead muidugi jälgima, et kapoteall sul õlitopsik tühjaks ei voola, muidu on raiskuläinud töö.

Terv
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

PoissRaisk
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: L Sept 12, 2009 7:39 pm
Asukoht: Tln/Kohila

PostitusPostitas PoissRaisk » T Dets 01, 2009 12:54 pm

saab ka kyljes teha aga kuna kolb läheb vahetusse siis õhutada on nii kui niii vaja. Lisaks on vaja ka pidurivedeliku kuna seda läheb ka oma jagu raisku. Kui Kolbi sisse lykkad vaata et sul on kas õhutus nippel või siis parem kui piduri õli anuma kaas maas muidu on oht mansetile liiga teha peasilindris.
Myya Galant 90a 2.0 luukpära. Automaat täis elekter varuosadeks.

Nädalavahetusel remondin autosid. 56612175

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Dets 01, 2009 1:08 pm

aga kus need vajalikud jupid saada võiks? uue kolbi jne.?
Ahjaa kui see kolb välja pidurdatud on siis mis edasi tuleb teha? Õhk sees nüüd ja hea lahmakas vana õli tuli ka välja. Kuidas selle kummi kaitse selat ära saab jne.

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » T Dets 01, 2009 1:50 pm

Ducati kirjutas:aga kus need vajalikud jupid saada võiks? uue kolbi jne.?


Eks ikka autopoest :) . Juhul muidugi kui on nii pädev vend letis, kes oskab need sulle leida ka.

Kunagi sai samu asju käidud sigmale küsimas, siis öeldi et saab ainult terve supordi ja esindusest .. hinda taheti mingi 8+ kilo. :D

Sul peaks leebemalt minema ma arvan, arvestades galantide laialdast levikut.
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Dets 01, 2009 2:12 pm

nujah.... tellima peab uus support on 1000 ringis ... aga kuidas ma auto nüüd garaazi saan on omaette küsimus. Kolb väljas ja õhk sees:S

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » T Dets 01, 2009 2:21 pm

Ducati kirjutas:nujah.... tellima peab uus support on 1000 ringis ... aga kuidas ma auto nüüd garaazi saan on omaette küsimus. Kolb väljas ja õhk sees:S


Oleks pidanud ikka uued ennem välja uurima kui lahti kaapisid, õli muudkui jookseb sul seal, kuni potsik tühi on :). Aga tühja temaga.

Kui garaas kaugel pole ja liiklusesse ei trügi siis saad ju käsipiduriga pidurdada, arvestades et käsipiduri süsteem on ketta sees ja eraldiseisev.
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Dets 01, 2009 2:58 pm

Toimib jah:) Aga kahjuks veits pikem maa:P Kuidagi lihtsalt ajutiselt 1 pidurit ei saa kõrvaldada? Mingi kork ette voolikule vms?

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

PostitusPostitas Nusta » T Dets 01, 2009 5:04 pm

Ducati kirjutas:Toimib jah:) Aga kahjuks veits pikem maa:P Kuidagi lihtsalt ajutiselt 1 pidurit ei saa kõrvaldada? Mingi kork ette voolikule vms?


murra ajutiselt voolik kokku ja tõmba nipukatega kinni. Ja pidurda sellise variandiga ainult vajadusel!

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Dets 01, 2009 6:27 pm

Mure lahendatud! Avastasin ,et kasko all on tasuta treileri teenus ka:)

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » K Dets 02, 2009 10:55 pm

Kas neid käsipiduriklotse peab siis eraldi küsima jah? Ostsin tagumised klotsid ära aga kässari omasid vaja ka vahetada:) Kuskilt ladu24 ega mujalt nagu ka ei leidnud käsipiduri klotse:)

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

PostitusPostitas Nusta » K Dets 02, 2009 11:17 pm

Ducati kirjutas:Kas neid käsipiduriklotse peab siis eraldi küsima jah? Ostsin tagumised klotsid ära aga kässari omasid vaja ka vahetada:) Kuskilt ladu24 ega mujalt nagu ka ei leidnud käsipiduri klotse:)


Ma ei leidnud ka, niiet ainult küsimise peale poest!

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » N Dets 03, 2009 6:27 am

Anyway kui kellegil vaja siis ma tean kust saab tutvuse kaudu piduri suppordi 1000.- :) vähemalt tagumise ... aga kas uus või tehase taastatud jään võlgu. Karbi sees ja kiles ta on selline kuldne vms :)

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas breyt » N Dets 03, 2009 7:19 am

neid käsipiduri klotse pakub küll ladu24.ee aga need on trummelpiduri all.
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/2480/12,483,0,1/95993

Max
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: L Juun 25, 2011 8:10 pm
Asukoht: Haapsalu

Re: Käsipidur

PostitusPostitas Max » N Jaan 05, 2012 11:45 am

Tere!

00 Galandil ka kolvid jäävad kinni ja roostes, neid oli võimalik ka nats lihvida vesilihvpaberiga, kui rooste väga pinda ära kahjustanud ei ole:)
Aga mul selline mure rohkem, et käsipiduri klotsid sai uued pandud vasakule ketas läks peale
aga paremale enam ei lähe(Klotsid kasvasid suuremaks vist).
2000 a Galant Kõik vedrud, detailid , sai japanpartsis rem kompl ostetud. Regulaator on ka täitsa maha keeratud, tross lõtv, kang on ka täitsa maas:) Ei saa aru, juhe koos:)
See ka veel, et Vasakule jäid roostes originaal vedrud aga paremale panin kõik uued ja värsked.
Keegi on vahetanud äkki v on kogemust? MIngit nippi?

Aitäh!

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Käsipidur

PostitusPostitas jackpuuk » T Jaan 24, 2012 11:56 pm

Kettal trummlipoolel ranti ees pole? On korduvalt ette tulnud, et B varuosa ongi varuga tehtud (võimalik, et ülejäänud detailide kulumisega arvestades, kuid pigem lihtsalt ebatäpselt toodetud detailid). Kuid reeglina on see kasutaja viga, kässarit ei kasutata ja pikema aja jooksul jääb üks trossipool kinni, jääb kergelt peale ja kulutab detaile ebaühtlaselt.
Treipinki sind selle probleemiga ei võeta (enne pead lahtise rooste maha raiuma).
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

kivilo1
Tösine huviline
Postitusi: 179
Liitunud: K Dets 31, 2008 3:23 pm
Asukoht: Tapa

Re: Käsipidur

PostitusPostitas kivilo1 » L Veebr 04, 2012 4:04 pm

Kui muud võimalust ei ole seda ranti maha lihvida, kasuta rellakat. Ise sain sellest randist nii jagu ja trummel läks ilusti klotsidele peale..
Mitsubishi Galant 1.8 (1991)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 49 külalist