Stabikapuksid

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Onuat
huviline
Postitusi: 69
Liitunud: N Mär 06, 2008 12:28 pm

Stabikapuksid

PostitusPostitas Onuat » P Nov 01, 2009 9:57 am

Tere,kas keegi on Carismal esimisi stabikapukse vahetanud?
Carisma GDI A/T 16V 92kw

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Nov 01, 2009 10:41 am

kindlasti on :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Onuat
huviline
Postitusi: 69
Liitunud: N Mär 06, 2008 12:28 pm

PostitusPostitas Onuat » P Nov 01, 2009 9:35 pm

Loodan tõesti,et keegi on vahetanud ja oskab öelda mida peaks tegema pukside vahetamisel,kas on vaja mootor ka sillatala küljest lahti lasta või mitte?
Carisma GDI A/T 16V 92kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » P Nov 01, 2009 9:54 pm

vabanda mu uudishimu kuna ma pole oma Carismat veel jõudnud alt poolt uurida,aga kas mootor on siis sillatala küljes kinni w,ma mäletan oma mitsude ajastust,et mootor on ikka patjadega kere küljes kinni. ja esisilla tala peale kinnitusid vaid tagaveolistel autodel mootorid.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Nov 01, 2009 9:59 pm

ka esiveolistel jookseb mootori alt tala läbi. sinna toetub mootori esimene padi.

ei.sul ei ole seda vaja lahti lasta.

tungi auto üles ühelt poolt. hüppa ise selili sinna alla, vta ja mõtle 5 min. küll välja mõtled kuidas käib. ega see raketiteadus pole
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
djweix
Vana olija
Postitusi: 365
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:58 am
Asukoht: Saaremaa/Välismaa

PostitusPostitas djweix » P Nov 01, 2009 10:10 pm

sander147 kirjutas:ka esiveolistel jookseb mootori alt tala läbi. sinna toetub mootori esimene padi.

ei.sul ei ole seda vaja lahti lasta.

tungi auto üles ühelt poolt. hüppa ise selili sinna alla, vta ja mõtle 5 min. küll välja mõtled kuidas käib. ega see raketiteadus pole


natuke OT manitsen ohutusele et kui auto ülesse tungid siis pane midagi auto alla kuna saaremaal juhtus just üks õnnetus kus inimene kaotas elu tänu sellele et auto kukkus tungi pealt ära
Elu läheb edasi vaikselt kuni leian uue .:MITSUBISHI:.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » P Nov 01, 2009 10:19 pm

:D no seda tala ma tean muidugi,aga see jookseb eest taha poole ja pole nagu täheldand et see oleks nn sillatalaga ühtes olnud,aga võin ka eksida muidugi,kuna pole olnud vajadust autosid alt poolt imetleda. tean vaid et sama tala küljes on olnud puksiirköie aas. aga noh eks ma saan selle täpsemalt teada,kui leian ükskord aega niipalju,et hakata oma Carismal käigukasti remondi/vahetamisega tegelema :D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

MM14

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas MM14 » E Mär 22, 2010 9:09 am

Tere!

Sooviks ka väga teada kuidas Carisma stabika puksidele siis ligi pääseb, et neid vahetada? Tuleb endal ka see ette võtta, aga mitte ei oska kuskilt otsast läheneda. Näeb küll, aga ligi ei pääse. Äkki on keegi, kes oskab aidata.

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas aLLaN » E Mär 22, 2010 8:17 pm

Minu teada Carisma veermiku osa on suht sama mis esimese põlve Volvo S40/V40(kuskilt olen nagu kuulnud/lugenud seda) ja selleks et sisemisi(peaksid asuma poolraami küljes klambritega) stabikapukse vahetada tuleb ikkagi poolraam küljest võtta või siis vähemalt rippu lasta, et pääseks neile ligi. Või ma olen millestki valesti aru saanud?!
Viimati muutis aLLaN, E Mär 22, 2010 8:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas Janar » E Mär 22, 2010 8:41 pm

Värskelt sai omal läbitud see teema Lanceriga (-95). Ei pääsenud silla vabastamisest puu tahagi ...

+ lisaks et silla tala allapoole saada, tuli lahti keerata ka rooli latti hoidvad puksid, kõlab suht ulme raketiteaduse tööna, aga natuke uurida ja putitada, siis polegi väga hullu midagi.

Edu!

Edit: Võrdluseks tõin muidugi teise auto, aga idee selles, et võib olla vajadus silla vabastamiseks ka muudel mudelitel.
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas aLLaN » E Mär 22, 2010 8:55 pm

Janar kirjutas:Värskelt sai omal läbitud see teema Lanceriga (-95). Ei pääsenud silla vabastamisest puu tahagi ...

+ lisaks et silla tala allapoole saada, tuli lahti keerata ka rooli latti hoidvad puksid, kõlab suht ulme raketiteaduse tööna, aga natuke uurida ja putitada, siis polegi väga hullu midagi.


Täpselt, roolilatt ka vabastada, ma enda Lanceril ka hiljuti tegin seda operatsiooni, lihtsalt 4 polti välja keerata(mõlemas lati otsas on klamber 2 poldiga kinni), et latti vabastada, Carismal 95% kindlalt sama teema.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas Rock88 » P Mai 16, 2010 11:48 am

aLLaN kirjutas:
Janar kirjutas:Värskelt sai omal läbitud see teema Lanceriga (-95). Ei pääsenud silla vabastamisest puu tahagi ...

+ lisaks et silla tala allapoole saada, tuli lahti keerata ka rooli latti hoidvad puksid, kõlab suht ulme raketiteaduse tööna, aga natuke uurida ja putitada, siis polegi väga hullu midagi.


Täpselt, roolilatt ka vabastada, ma enda Lanceril ka hiljuti tegin seda operatsiooni, lihtsalt 4 polti välja keerata(mõlemas lati otsas on klamber 2 poldiga kinni), et latti vabastada, Carismal 95% kindlalt sama teema.


Küsimus: kas sillatala tuleb täitsa lahti lasta või piisab natuke allapoole laskmisest? Eile proovisin korra, no kurat ei pääse ligi nendele puksidele, tee mis tahad, ei julgenud täitsa lahti seda tala lasta ka kohe esimese hooga. Ja veel: kas need sillatala poldid lähevad pärast ilusti tagasi, kui olen nad täiesti välja keeranud ?
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas aLLaN » P Mai 16, 2010 4:56 pm

No ma lasin rippu, nii et ainult sarniirid hoidsid seda üleval esialgu kuid siis toestasin väheke ära selle nii, et oli võimalikult mugav pukse kätte saada. Kui sa polte lõpuni välja ei keera siis ju ei pääse ikkagi sinna vahele, minul igatahes polnud mingeid probleeme poltide tagasi panemisega. Miks ei peaks need pärast ilusti tagasi minema, üksi muidugi jah natuke raske neid polte sinna aukudesse sättida kui pead sillatala üleval hoidmisega ka tegelema. Aga jõudu tööle igatahes, natuke nokitsemaist ja saadki asjada ühele poole.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas Rock88 » E Mai 17, 2010 4:32 pm

Eks lasen siis lahti selle silla. Jube s*tt on neid pukse igatahes vahetada, mina ei saa aru miks kuluvosade vahetamine on nii keeruliseks tehtud.
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas Janar » E Mai 17, 2010 6:41 pm

Rock88 kirjutas:Eks lasen siis lahti selle silla. Jube s*tt on neid pukse igatahes vahetada, mina ei saa aru miks kuluvosade vahetamine on nii keeruliseks tehtud.

Arutasime ka sama asja garaasis nikerdades. . . :)

Õnneks on need ainukesed raskesti ligipääsetavad kuluosad ja kui oled juba ära vahetanud ja "nipid" selged, siis tagantjärele ei tundugi nii räige töö. Ettevaatlik pead muidugi olema just stabika klambreid lahti keerates. Poldid on viimasel suht peenikesed ja kergesti murduvad. Me ajasime need ennem keeramist kuumaks, sest üks hakkas lahtikeerates juba murdumismärke näitama.

Edu!
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

enkei
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: T Mär 07, 2006 12:58 pm

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas enkei » P Mai 23, 2010 2:02 pm

Vahetasin evol niisama ära,ilma tala lahti laskmata.Paras porr töö oli ja aega läks 3 tundi.Keerasin klambrid lahti,uued puksid ümber stabika,siis määrdega kokku ja heebliga surusin klambri jõuga peale tagasi.

Onuat
huviline
Postitusi: 69
Liitunud: N Mär 06, 2008 12:28 pm

Re: Stabikapuksid

PostitusPostitas Onuat » R Okt 08, 2010 5:43 pm

Kiire elutempo juures pole suurt aegagi foorumit külastada olnud,aga need puksid sai lastud vahetada ikka koos teiste rooli otsde ja sarniiridega millest üks 1 kuu hiljem oli pesast lahti loksunud....seega suurt targemaks ise ei saanudki seekord puksivahetamisest. :D
Carisma GDI A/T 16V 92kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist