Kahtlane hääl pidurdamisel.

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
heix1985
liige
Postitusi: 35
Liitunud: P Sept 06, 2009 10:56 pm
Asukoht: Viljandi

Kahtlane hääl pidurdamisel.

PostitusPostitas heix1985 » R Sept 11, 2009 12:56 am

Mul oleks sellised küsimused, et mul on 97 aasta galant automaat ja pidurdamisel ka väga väikesel kiirusel nagu abs taoks pedaali üls poole kui natukene pedaali vajutada. Tugevamalt põhja vajutada ei ole midagi aga just õrnalt vajutades. Ma ei tea küll galandi kohta täpselt aga ühel teisel autol mul nii väikese kiiruse pealt abs küll veel pedaaliga mängima ei tohiks hakata (jutt on siis 20km/h ja vähemgi).
ja siis teine küsimus on selline, et vahest pidurdamise ajal (mitte alati) tuleb kuskilt selline heli nagu mingi varras või hoob saaks löögi. Seda heli on muidugi keeruline seletada. Päris kilks ei ole pigem mingi põnn moodi heli. :lol:
On kellegil ideed mis selliset häält võib teha? Olgu siis märgitud veel, et see hääl tuleb kuskilt tagant poolt. :roll:
Mitsubishi Galant - 2.5 automaat 1997
Honda Civic - 1.4 automaat 1998
Suur mootor ei võrdu suur kiirus. :)

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Sept 11, 2009 7:53 am

Klotse oled lähiajal vahetanud?

Kasutaja avatar
heix1985
liige
Postitusi: 35
Liitunud: P Sept 06, 2009 10:56 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas heix1985 » L Sept 12, 2009 8:28 pm

Ei ole. Aga lahti olen võtnud ja need on korralikud.
Mitsubishi Galant - 2.5 automaat 1997

Honda Civic - 1.4 automaat 1998

Suur mootor ei võrdu suur kiirus. :)

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas Janar » L Sept 12, 2009 8:47 pm

Selline kala on mul olnud mersu sprinteril ... siis oli probleem selles et 1 abs andur ei olnud täpselt paigas .. ja ühel hetkel auto arvas et ratas on loha sest signaal kadus anduril ära.
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Kasutaja avatar
heix1985
liige
Postitusi: 35
Liitunud: P Sept 06, 2009 10:56 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas heix1985 » L Sept 12, 2009 10:42 pm

Janar kirjutas:Selline kala on mul olnud mersu sprinteril ... siis oli probleem selles et 1 abs andur ei olnud täpselt paigas .. ja ühel hetkel auto arvas et ratas on loha sest signaal kadus anduril ära.


Seda ma arvasin ise kah, et äkki on mõni andur paigast ära ja siis mängib nagu selle abs-iga... aga see ikkagi nii väikese kiiruse pealt?!
Või ei ole siis kiirus oluline abs-ile? :?
Mitsubishi Galant - 2.5 automaat 1997

Honda Civic - 1.4 automaat 1998

Suur mootor ei võrdu suur kiirus. :)

Kasutaja avatar
-V-
liige
Postitusi: 309
Liitunud: R Veebr 02, 2007 9:49 pm
Asukoht: Kuressaare 5268900

PostitusPostitas -V- » P Sept 13, 2009 1:09 am

Minul teeb ees u. samat asja.. vaikselt pidurdades nagu jampsiks veidi..
Nurk tungrauaga üles, ajasin ratta ringi käima ja sõber vajutas õrnalt pidurit.. oli kerge vahelduv sahin.. Oma tarkuse järgi diagnoosiks, et piduriketas kõver..
Search Is Your Friend !

lebokas
Tösine huviline
Postitusi: 144
Liitunud: K Juul 07, 2004 1:07 pm
Asukoht: Soome/Vantaa

PostitusPostitas lebokas » P Sept 13, 2009 7:36 am

Pidurit teevad alati mingit kahinat, ka vahelduvat :D see ei tähenda, et ketas k6ver on. Kontrolli järgi veov6lli liigendil olev hammasvöö, et see ei oleks katki. Tavaliselt rooste surub need puruks, ja ka pisike katkestus (yks hammas normaalsest millimeetri v6rra eemal) lollitab ABS-i ära.
Galant 2,4 GDI -99 ´Sport Edition´

PoissRaisk
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: L Sept 12, 2009 7:39 pm
Asukoht: Tln/Kohila

PostitusPostitas PoissRaisk » P Sept 13, 2009 12:05 pm

-V- kirjutas:Minul teeb ees u. samat asja.. vaikselt pidurdades nagu jampsiks veidi..
Nurk tungrauaga üles, ajasin ratta ringi käima ja sõber vajutas õrnalt pidurit.. oli kerge vahelduv sahin.. Oma tarkuse järgi diagnoosiks, et piduriketas kõver..


Kuna on sõitnud ketas ja see on natuke kulunud siis see kulumatta serv võib seda põrinat põhjustada

Kasutaja avatar
heix1985
liige
Postitusi: 35
Liitunud: P Sept 06, 2009 10:56 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas heix1985 » E Sept 14, 2009 6:31 pm

Tagumised klotsid olid kinni roostetanud need sai nüüd lahti võetud ja ära puhastatud ja esimesed kah puhastatud. Ikka endiselt samad jamad. Hammas vöösid pole jõudnud veel kontrollida, tookord ei taiband neid vaadata. :roll:


Kas võib hakkata mingeid selliseid hääli tegema, kui on autol puudu tagumine stabika varras?! :idea:
Ma nimelt alles ostsin selle auto ja nüüd siin natukese haaval nokin asju üle kontrollida ja remontida, sest kui auto osta siis ei leia kunagi neid vigu esimesel ülevaatusel ja mingisesse teenindusse platsipealt enne ostu minna ei saanud. Nüüd avastan siin huvitavaid puudujääke. :?
Mitsubishi Galant - 2.5 automaat 1997

Honda Civic - 1.4 automaat 1998

Suur mootor ei võrdu suur kiirus. :)

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

Re: Kahtlane hääl pidurdamisel.

PostitusPostitas infected » K Veebr 03, 2010 9:17 pm

Et siis tagumist stabikat nagu ei ole v?..Kuidagi tunda ei anna v
Galant 2,pool 120 kaavet

Kasutaja avatar
heix1985
liige
Postitusi: 35
Liitunud: P Sept 06, 2009 10:56 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Kahtlane hääl pidurdamisel.

PostitusPostitas heix1985 » P Veebr 07, 2010 5:33 pm

infected kirjutas:Et siis tagumist stabikat nagu ei ole v?..Kuidagi tunda ei anna v


Nüüd juba on olemas stabikas. Ülevaatuselt ei lasta läbigi kui see puudu on aga tunda muidu küll ei olnud midagi...
ma muidugi ei väga ei painutanud kah. Ma selline korraliku ja rahuliku sõidu stiiliga mees. :)
Ja siis suurt midagi aru ei saa.
Mitsubishi Galant - 2.5 automaat 1997

Honda Civic - 1.4 automaat 1998

Suur mootor ei võrdu suur kiirus. :)

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re:

PostitusPostitas Janar » T Veebr 09, 2010 9:28 pm

heix1985 kirjutas:Tagumised klotsid olid kinni roostetanud need sai nüüd lahti võetud ja ära puhastatud ja esimesed kah puhastatud. Ikka endiselt samad jamad. Hammas vöösid pole jõudnud veel kontrollida, tookord ei taiband neid vaadata. :roll:


Pakuks endiselt seda anduri/hammasvöö ebakorrektset koostööd. Taaskord mersut siia kõrvutada, siis sellel just nii tegigi, vahetult enne seisma jäämist ...

"Digimonid" kuskil esinduses peaksid tegelikult suutma selle diagnostiga tuvastada millises rattas jama on, kui vähegi võimalik siis soovitaks ära käia, säästad ennast kõigi nelja ratta lahtikaapimisest ... muidugi ega kõige üle vaatamine paha ei tee ;) .

Parimat!

Edit: avastasin just et Sinu konkreetne piduriprobleem jäi juba eelmise aasta sisse, et äkki oled vahepeal juba lahenduse leidnud? :)
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw

Kasutaja avatar
heix1985
liige
Postitusi: 35
Liitunud: P Sept 06, 2009 10:56 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Re:

PostitusPostitas heix1985 » K Veebr 10, 2010 12:05 am

Janar kirjutas:Edit: avastasin just et Sinu konkreetne piduriprobleem jäi juba eelmise aasta sisse, et äkki oled vahepeal juba lahenduse leidnud? :)


Kuna talvel on garaasis külm siis on jäänud see asi hetkel lahendamata. Kuigi tõesti arvan ka juba ise 95% kindlusega et tegu on veaga hammas vööl. Lisaks oma loogikaga pakun veel et kõiki nelja ratast ma nagu nii lahti ei pea kakkuma sest tegu on ju esisilla veoga masinaga ja koos selle abs-i vea tule põlemisega lööb põlema ka veojõu kontrolli tule. ning kuna veojõu kontrolli andur on ju sama mis abs-il siis loogiliselt peaks olema viga esisillas. Veojõul ei ole ju nagu nii mingit pistmist tagasillaga. Või ma eksin? :-)
Mitsubishi Galant - 2.5 automaat 1997

Honda Civic - 1.4 automaat 1998

Suur mootor ei võrdu suur kiirus. :)

gunnar123

Re: Kahtlane hääl pidurdamisel.

PostitusPostitas gunnar123 » K Veebr 10, 2010 5:10 pm

veojõud tahab kõgi rataste signaale saada sest muidu ta ei teaks kas auto liigub või käib ratas niisama tühja. kuid kas sul absi tuli põleb koguaeg ja kui võimalik lülita veojõu kontoll välja ja vaata mis juhtub. Alles hiljuti sai analookse veaga tegeldud ja sellel olid lihtsalt ühendused oksuldeerunud

Kasutaja avatar
Janar
Vana olija
Postitusi: 340
Liitunud: K Okt 17, 2007 5:36 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Re: Re:

PostitusPostitas Janar » K Veebr 10, 2010 7:22 pm

heix1985 kirjutas: Veojõul ei ole ju nagu nii mingit pistmist tagasillaga. Või ma eksin? :-)


Veojõud mõõdab jah 4 ratast ... Kui esimesed jääl tühja käivad, siis ta just selle järgi arvestab jõudu kinni pidama hakata, et tagumised liiguvad aeglasemalt. Seega jäävad kõik neli küsimärgiks . :)
Sigma 3.0 V6 24V @ 151kw


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 70 külalist