Esisilla remont

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Sept 12, 2009 10:34 pm

Kas keegi oskab öelda miks võib 1 esi ots olla madalamal kui teine? Nimelt mulle tundub ,et juhipoolne esiots on nagu madalamal nõksa. Kui eemale minna ja vaadata siis nagu oleks aru saada...:S Amordid/vedrud peaks nagu OK olema.

PoissRaisk
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: L Sept 12, 2009 7:39 pm
Asukoht: Tln/Kohila

PostitusPostitas PoissRaisk » P Sept 13, 2009 12:15 pm

Ducati kirjutas:Kas keegi oskab öelda miks võib 1 esi ots olla madalamal kui teine? Nimelt mulle tundub ,et juhipoolne esiots on nagu madalamal nõksa. Kui eemale minna ja vaadata siis nagu oleks aru saada...:S Amordid/vedrud peaks nagu OK olema.


Kui kahtled võta mõõdulint ja mõõda velje alumisest servast tiiva ääreni ja teiselpoolt ka. Erinevust võib põhjustada purunenud vedru(yhest otsast)

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » P Sept 13, 2009 4:03 pm

Kui mõõtsin asfaldist koopa ääreni siis oli jah 2cm madalam :S
Okei täna lisandus siis kaasreisia poolt kolin kui juhtub miski mühk/auk olema. Mul omegal kunagi oli stabika varras siis probleemiks. Aga oskab keegi öelda kui põrutada läbi augu vms siis tekib kolin? Väiksed ebatasasused kolinat ei tekita.

priidikpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 10:31 am

PostitusPostitas priidikpoiss » E Sept 21, 2009 10:45 am

:lol: Sorry unus mainimatta mis autoga tegu. Nii auto on MITSUBISHI SPACE WAGON 1,8 ja 92 aasta. sain sarniiri kätte ja tormasin poodi. Aga oh üllatust ,sellest aastast edasi ei saa sarniire eraldi vahetada. Vaid koos õõtsakaga ja selle hinda ei taha mainida. Nüüd küsimus kas sellele sobib ka vanema mudeli õõtsakas millel annab vahetada.Kunas need sarniirid mida tellisin ,poest õeldi ,et peavad sobima. Aga isegi pime näeb ,et ei sobi. Neid käis 3 paar läbi. Ja pinksamal uurimisel selgus ,et ei annagi vahetada. Kunas ei ole võimalik eraldi saada. :cry:

klv
liige
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 06, 2007 7:21 pm
Asukoht: tartu

PostitusPostitas klv » E Sept 21, 2009 9:06 pm

terv

Space wagonil saab vahetada sarniiri ka eraldi ja täitsa saadaval küsi kas hyundai santamo või lanceri sarniiri...
Oli siin juttu hainina silla reguleerimisest. Mul oli omal sarnane probleem: käisin päris mitmes kohas ja ikka sõi rehvi. Enamustel silla reguleeriatel puudub tarkvarast v6 mootor mis on pisut raskem kui r4 ja mõtlevad et mis seal ikka vahet on - aga on. Ja osades kohtades ei suutnud vennad leida vajalikku külgkallet, nii-et kolm regulli ja siis läksin (fanaatikud ärge nüüd ärrituge :) mariine autosse kus töötab üks tõsiselt tark vana-20 mintsa kommentaare taibukate keldrimehaanikute suunas ja auto korras. Selline kogemus siis... Tartus soovitaks minna autoasja-sealsed poisid teavad ka mis teevad ja on normaalse suhtumisega.
edu.
galant 2,5 v6 :D

priidikpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 10:31 am

PostitusPostitas priidikpoiss » T Sept 22, 2009 9:15 am

Tänud KLV. Kas oskad õelda ka mis mudelil täpsemalt on samasugune sarniir. Kunas poes käiies on tunne ,et müüa tahaks koos karvadega sind üles puua. Ja neil puudub igasugune huvi uurida kas on samasugune detail olemas mõnel teisel mudelil. Õeldakse kohe ,et ei tea. Tee otse puust ja punaselt ette.

priidikpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 10:31 am

PostitusPostitas priidikpoiss » E Okt 05, 2009 8:24 pm

Tere taas. Olen ikka oma sarniiri nutuga siin. :D Käisin uurisin aga ei midad. Annan mõõdud ehk oskab keegi midagi head õelda. Alt poolt hakkan pihta. 1 Tavoti nippel,selle kupli kuju kus nippel ,on kui Kolumbia naise kaabu sellise kujuga .2 siis tuleb krae mis takistab sarniiri üles poole tulemist ja siis on peened nuudid mille pikkus on 11mm siis hakkab stopperseibi soon ja selle paksus on 5 mm. Kui selle eemaldasin õõtsakust siis seal oli seib ja stopper rõngas. Just tähtis on se peenikeste nuutide pikkus. Poest õeldakse ,et nende pakutavad sarniirid peavad sobima. Tehku ennem omale selgeks ,et ei lähe. Ja Lanceri oma ka ei sobinud. Ütlesin ,et siis vaadaku Hunday nime alt. Õeldi kohe toredalt ,et se annab ka kindlasti sama koodi mis neil on. Omadega hädas olen.

klv
liige
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 06, 2007 7:21 pm
Asukoht: tartu

PostitusPostitas klv » T Okt 06, 2009 9:49 am

92 aastal toodeti nii vana kui ka uut varianti. vin. koodiga paneb paika: vanem-D04W,D05V,D05W,D08W,D09V ja D09W
uuem-N31W,N33W,N34W,N35W,N38W,N41W ja N43W. sellest ka muudatus vanemal on nuut lühem...
galant 2,5 v6 :D

priidikpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 10:31 am

PostitusPostitas priidikpoiss » T Okt 06, 2009 6:28 pm

Tänud ,vastuse eest. Siis pakutakse mulle kogu aeg vanemat varjantti. Aga kunas kataloogides on kirjas ka kuni 98 aasta mudelitele.Kas need kasutavad siis vanemat varjantti. Minul on se N31W.Kas se tähendab siis seda ,et sellele pole võimalik midagi leida. Kas vanema mudeli õõtsad sobivad ja neile siis sarniirid osta. Poest õeldi ,et need mis sobivad maksavad 3770 eeku 1 õõtsakaskoos sarniiriga. Aga mis teeb vanema mudeli õõtsakas koos sarniiriga. :?

klv
liige
Postitusi: 79
Liitunud: T Nov 06, 2007 7:21 pm
Asukoht: tartu

PostitusPostitas klv » T Okt 06, 2009 8:58 pm

Vanema ja uuema mudeli sild on vägagi erinev ning omavahel seal küll midagi vahetada ei saa. Sinu omale-ehk siis uuemale maksab sarniir 200.- ÕH. esimene puks 80.- ja tagumine 100 eeku. Terve hoob aga saadaval esindusest enamjaolt. Põhimõtteliselt saab igale mitsule igat puksi ja sarniiri va mõni väga spetsiifiline-mõni nelikveolise reg.varras näiteks. Mõtle välja mida sul täpselt vaja on ja pane mulle "list" ps`i. Kui tööle jõuan vaatan mis teha annab...
Vabandan teemavälisuse pärast, kuid ma vaatan et väga paljud siin foorumis on vahest hädas mõne varuosa saamisega.... Ma olen vist kunagi mingis teemas :) ise ka ei tea millises, maininud et kui kellegil midagi vaja on võib saata mulle ps-kui vähegi võimalik siis ma leian soovitud asja ja kui väga vaja saan ka posti panna kui tartukandi inimene ei ole. Otseselt postimüügiga ei tegele kuid hädas klubikaaslast ikka aitaks.
edu.
galant 2,5 v6 :D

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Okt 10, 2009 9:01 pm

Minu krdi kalle oli tühjast rehvist. Kui hakkasin rõhku mõõtma siis oli natuke tühjem ja sellest piisas.:P

hallnool
Uus Kasutaja
Postitusi: 14
Liitunud: R Jaan 04, 2013 11:19 am
Asukoht: tartu

Re: Esisilla remont

PostitusPostitas hallnool » R Jaan 04, 2013 11:48 am

sai ka endale üks 1997a. 2,0l galant ostetud ja sõites esisild veidi koliseb ja kuidagi vedel üldse. eelmine omanik on ainult rattalaagrid vahetanud. ülevaatus on kolm kuud tagasi läbitud ja rehve ka ei söö. mõtlesin, et uut teemat ei tee ja jätkan seda teemat. ehk siis mis puksid või sharniirid seal sillas on? midagi on seal vaja vahetada aga ei tea kuidas seda kindlaks teha. või ongi galant sellise vedela olekuga auto? ei usu hästi :? pigem ikka ajaga asjad väsinud. :roll: eelnevat hinnajuttu lugedes hakkas mul vererõhk juba tõusma :evil: pean vist kuskilt autokauplusest läbi astuma ja erinevate juppide hindu küsima. kui hinnad tõesti nii ulmelised, siis tuleb auto kohe müüki panna, enne kui midagi tõsist juhtuma peaks.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: Esisilla remont

PostitusPostitas Zafari » R Jaan 04, 2013 8:21 pm

no pole siin nii ulmelist hinda midagi enam :)
esisillas on 6 õõtshooba + 2 stabika konti.
Käi kuskilt ülevaatuspunktist või pädevast remonditöökojast läbi ja las vaatavad su silla üle.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Esisilla remont

PostitusPostitas erku » L Jaan 05, 2013 6:34 pm

Kui loksuvaid kohti ei leia, on asi sõidukummides või lihtsalt vales kummirõhus. Ka oleneb, mis mõõtu veljed tollel all üldse on ning mis sinna peale on pandud. Kokkujooksud nii ees kui tagasillas ja kalded tuleks samuti üle vaadata (talvel jääga, hakkab täpsus olulist rolli mängima).


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist