Esisilla remont

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

Esisilla remont

PostitusPostitas intu » P Aug 16, 2009 3:57 pm

Tegu siis 98a Galandiga ja probleem esisillas.
Vahetatud on nüüdseks rattalaagrid ja rooliotsad ja alla pandud uus jooks rehve. Eelmised kulusid ära ja eriti just sisemised servad.Nüüd uutel ka sisemised servad tundub et veidi kulutab rohkem kui mujalt.Sillastendis on käidud sild sai paika pandud.Prinditi ka paber selle kohta aga ega ma sealt numbrite jadast suurt midagi aru saa öeldi et on korras.Ise kõrvalt vaadates näitas arvuti lõppuks et kõiks rattad on rohelises ehk pidid paigas olema.
Nüüd siis vaevan siin pead et mida edasi teha ja milliseid pukse vahetama hakata.Terve silla remont on kallim kui auto.Silberauto tegi hinnad et esisilla puksid + töö 31 000-
Pukse eraldi ei vaheta nemad vaid koos õõtsadega.
Kas keegi on lasknud teha või ise teinud selliseid asju et kus ja mis hinnad on ja kust varuosi tellida.
Tänan ette asjalike nõuannete eest. 8)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Aug 16, 2009 4:32 pm

a-osade hind on muidugi ebareaalne. samas tead sa mida sul tarvis vahetada on üldse? minu arusaamist mööda mitsul pukse naljalt vahetada ei tulegi, kuluvad ainult sarniirid.
B-osa õõtshoobadest on siin ka mujal palju juttu olnud, samuti on võimalus sarniirid taastada, kurb on selle juures see, et Pärnu meister paneb vist oma pillid kotti varsti. Pean enda viimased kulunud õõtsad ka ruttu tema juurde veel viima :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » P Aug 16, 2009 4:39 pm

kaks töökoda on silda loksutanud ja öelnud et on korras kõik.Sild on paigas.
Ma ei teagi mida ja kus kohast vahetada ja mis kulunud tetail seda võiks põhjustada.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » P Aug 16, 2009 6:08 pm

Kus loksutati ja regulliti?
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » P Aug 16, 2009 7:39 pm

Korra lasin Raeli ülevaatuspunktis loksutada ja teistkorda Lehola Autokeskuses.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Aug 16, 2009 8:19 pm

pukse esisillale eraldi naljalt ei leiagi. nii a kui b osana on siiski koos õõtsaga. samas kui sul puksid korras ja sarniirid ka siis ära neid vahetama küll hakka.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » P Aug 16, 2009 8:26 pm

a mis siis võib põhjustada rehvide sisemiste servade "söömist"

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » P Aug 16, 2009 8:31 pm

liigne lahkujooks
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » P Aug 16, 2009 8:37 pm

silla stendis sai ära käidud, leiti et oli kokkujooks, selle peale stendis pandi paika aga ikka sööb natuke.

Kasutaja avatar
tets
liige
Postitusi: 114
Liitunud: E Juul 30, 2007 3:57 pm

PostitusPostitas tets » P Aug 16, 2009 11:53 pm

ülevaatuspunktis ei tõsteta autot lendu ka, kui sarniir on pinge all siis lõtkust aru ei saa. ülepea kaela kõike nüüd ka vahetama ei pea, otsi mõni selline koht kes saab vea otsimise ja leidmisega hakkama. ja kui ongi põni sarniir või midagi muud ära, ega siis sillastend ei aitagi, nad võivad ta paika panna, aga ega see reguleering siis paika ei jää, juba rataste peale laskmisest läheb paigast ära.
ära põe, eks see alguse asi ole, kui midagi katki on ja viga ei leia, siis läheb pea hulle mõttetid täis, et silberist kohe uus esisild osta jne :wink: võib kindel olla, et piisab õõtsa või mingi rooliotsa vahetamisest. kõik vajaminevad jupid olen tellinud täitsa tavalistest autopoodidest, kui on oskaja müüja ning ise viitsid ka tiba tingida saab soodsamalt ka. ise sain soodsamalt kui need ladu24, autoosad.ee jne pakuvad.

priidikpoiss
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: K Veebr 04, 2009 10:31 am

PostitusPostitas priidikpoiss » E Aug 17, 2009 10:22 am

Heia. Mure selles ,et vaja sarniirid vahetada. Kas need on koos õõtsakatega või annab neid muidu ka vahetada. Nii õeldes välja pressida ja uued asemele.

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » E Aug 17, 2009 1:32 pm

Sillastendis olid rattad maas mingid plaadid olid all. Eelnevalt tõsteti rattad lendu ja loksutati nii tagumine kui esimene sild läbi ja öeldi et pole viga midagi.

Kes on Viljandis kõige pädevamad silla loksutajad? :?:
Viimati muutis intu, E Aug 17, 2009 4:41 pm, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » E Aug 17, 2009 4:38 pm

priidikpoiss kirjutas:Heia. Mure selles ,et vaja sarniirid vahetada. Kas need on koos õõtsakatega või annab neid muidu ka vahetada. Nii õeldes välja pressida ja uued asemele.


Ei ole ju palju oma auto ka siis ära mainida ......
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
tets
liige
Postitusi: 114
Liitunud: E Juul 30, 2007 3:57 pm

PostitusPostitas tets » E Aug 17, 2009 5:59 pm

intu kirjutas:Sillastendis olid rattad maas mingid plaadid olid all. Eelnevalt tõsteti rattad lendu ja loksutati nii tagumine kui esimene sild läbi ja öeldi et pole viga midagi.

Kes on Viljandis kõige pädevamad silla loksutajad? :?:


Siller äkki?

Ise Tegi
Uus Kasutaja
Postitusi: 27
Liitunud: T Okt 09, 2007 9:14 pm
Asukoht: Võru

PostitusPostitas Ise Tegi » P Aug 23, 2009 11:35 am

Kui üks firma paneb kokkujooksu paika, siis see ei tähenda veel , et kokkujooks on õige. Kui ikka kummi sööb võib vabalt lasta mõnes teises kohas üle kontrollida. Inimesed võivad eksida ja masinad olla rikkis. Näiteks pillas-viskas keegi silla stendi andurid nurka ja ongi näidud paigast ära. Ise olen lasknud kontrollida nii arvutiga kui ka vanakooli nö. lampidega stendis. Pole halbu kogemusi kummastki. Proovida ju ikka võib.
Ja enda omal (96 Galant) šarniire eraldi vahetada ei saa ainult koos õõtsadega. Alumistest jutt, ülemised kestavad veel.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Aug 23, 2009 12:23 pm

93 kuni 2003 on sama esisild ja seal pole muud muuta kui kokkujooksu.
Kui mingi firma sellega hakkama ei saa siis tuleks sealt raha ka tagasi küsida. Maksavad ju ka need rehvid mis kuluvad ja see ei ole tegelikult sugugi odav lõbu.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
addicted8
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: T Mai 27, 2008 2:47 pm
Asukoht: Tallinn

need ülemised õõtsad siis...

PostitusPostitas addicted8 » K Sept 09, 2009 2:28 pm

Tervist.
Vabandan, kui läheb nats teemast mööda mu postitus, ei hakka selleks uut teemat tegema.
Nimelt tahtsin küsida vähe targemate inimeste käest, et kas on väga hull jama ülemisi õõtsasid tungi peal hakata ära võtma? Otsustasin, et lasen nad taastada, sest need vist nii palju vatti ei saa kui alumised ja ei viitsi neid 1800-seid bumerange iga aasta osta :?
Alumise vahetamisega sain kuidagimoodi hakkama, sest ei jäänud midagi muud üle - treila peale ei kannatanud tõmmata ja sharniiri polt või kuidasiganes seda koonusega junni nimetatakse, läks pooleks. Kõige pullim oli see, et kogu värk toimus bensiinijaamas ja teenindajad veits paratsesid, kui relakaga tankuri kõrval alumist mutrit lõikasin :D Aga no see selleks. Küsimus siis, et kas tasub mässata (viitsimist mul on) või targem ikka kusagil masin korralikult üles tõsta. Sips-sups-uus-jupp kommid ja arvamused, et targem ikka tõstukil teha, mind vist eriti ei aita, sest eelkõige üritaks odavalt läbi ajada / kui taastamisse saadan, siis läheb tükk aega kui nad sealt kätte saan ja see ei korva ju tõstuki kinnioleku aja kulutusi.
Tänan.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » K Sept 09, 2009 2:38 pm

kui sul on ülemised õõtsa b-osad siis saab nendel sarniiri eraldi vahetada ja sarniir maksab umbes 350 krooni.
ülemise õõtsa vahetamises ei ole midagi keerulist - ratas alt ära, sarniir lahti kapoti alt ka kaks mutrit jne. ei miskit hullu, aint kättevõtmise vaev.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » K Sept 09, 2009 3:13 pm

Ja püüa ikka auto korralikult ära toestada enne, kui lammutama hakkad.

Kasutaja avatar
addicted8
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: T Mai 27, 2008 2:47 pm
Asukoht: Tallinn

sharniir

PostitusPostitas addicted8 » N Sept 10, 2009 3:34 pm

Noh... jah. Alumise šarniiri vahetamisega läks mul igal juhul kusagil 4-5 tundi. Et noh, automehhaanik ma päris ei ole, aga vähemalt ma usun, et auto remontimiseks enamikel juhtudel piisab loogilisest mõtlemisest ja järjepidevusest. Tuttav remondimees pakkus, et tal läheks umbes tund. Ülemisega pidi vist pisut rohkem jama olema. Eks sel juhul ilmselt siis tagasipanekuga ikka. Midagi eriti tuksi ühesõnaga keerata ei anna, jah?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist