Pidurikettad

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

Pidurikettad

PostitusPostitas Ducati » R Juul 24, 2009 9:44 am

Mure oli siis selline ,et pidurdades auto väristas.
Esimesed 3-4 pidurdust kõik OK aga siis hakkab vaikselt väristama ja õige hull on 70-80km/h kandis. Ok vahetasin siis kettad ja klotsid. Said küll kõige odavamad kettad aga siiski... päevake või 2 ja värin on tagasi. Plaan siis nüüd investeerida kallimatesse ketastesse. Aga kas on mõni asi mida ma teadma peaks või kontrollima ennem mis võib kettad samamoodi kohe kaheksasse ajada? Veljed said balansis ilusti korda... sama ka esisild jonksu... Või võin ma kohe uued kettad alla keerata?

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas breyt » R Juul 24, 2009 9:55 am

mul oli sama jama, tuli välja et pidurisupportid olid kinni, mingi maa liikusid ja siis jäid peale. pika peale vajusid jälle maha. võtsin siis mõlemad supportid maha lasin kolvid ilusti puhtaks ja rem. komplekt sisse. nüüd töötavad ilusti juba 4 kuud odavate ketastega.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Juul 24, 2009 11:34 am

Yldiselt jh , kas liugurid on kulund v si..a täis. Proovi puhastada ja määrida. Kui siis kah uuesti kinni jäävad olex uut kpl vaja.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
tets
liige
Postitusi: 114
Liitunud: E Juul 30, 2007 3:57 pm

PostitusPostitas tets » R Juul 24, 2009 3:12 pm

pole neil odavatel ketastel häda midagi. enda galandile sain 2200.- terve tiiru uusi kettaid ja klotse + käsipidur, aasta juba sõitnud, väga hea. liugurid ja klotsi need hargi kujulised servad ilusasti liivapaberiga üle, haljaks. liuguritele lasta spets kuumakindlat määret (sellise valge kihi tõmbab peale), tavaline mso4 kaob kuumaga ära ja rikub tihendid ära.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Juul 24, 2009 6:03 pm

Et siis kuidas ma neid puhastama peaks? Kisun maha ja vajutan pidurit et see silinder välja sõidaks... ja siis selleümbert määrida ja siis pitskruviga kokku tagasi suruda?

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Juul 24, 2009 9:28 pm

Ducati kirjutas:Et siis kuidas ma neid puhastama peaks? Kisun maha ja vajutan pidurit et see silinder välja sõidaks... ja siis selleümbert määrida ja siis pitskruviga kokku tagasi suruda?
Puhasta ikka ligureid , pulgad millel systeem liigub mitte kolbi. (kolb vaata kah yle, võta välja jne)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Aug 08, 2009 10:45 am

Nonii... masendus ja viha valdab mind. Zimmerman kettad aukudega ja puha... kallid asjad krt. Pidurid kõik puhastatud,õlitatud... käivad ideaalselt... värin kadunud ei ole! klotsid ka uued muidugi. No MIDA!?!

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Aug 08, 2009 11:54 am

Ducati kirjutas:Nonii... masendus ja viha valdab mind. Zimmerman kettad aukudega ja puha... kallid asjad krt. Pidurid kõik puhastatud,õlitatud... käivad ideaalselt... värin kadunud ei ole! klotsid ka uued muidugi. No MIDA!?!


naljakas lugu :shock: sellisel juhul hakka veermiku üle vaatama.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Aug 08, 2009 12:28 pm

Mitu inimest vaatand kõik OK

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » L Aug 08, 2009 5:29 pm

siis on ainuke varjant, et keegi on su autole nõiduse peale pannud :D
ma siiski arvan, et mingi ketas on natuke õrnalt kõver ... kui väidad, et kohe kindlasti ei ole, siis kas see ketas sul kuidagi natuke "halvasti/viltu" ei või sinna rummu otas minna (a´la, et mingi väike rooste pudin või muu pisike tükike seal segab tal täpselt oma kohale minna) ?
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Aug 08, 2009 7:02 pm

Oeh ei sega seal miskit.... kussjuures mõned tähelepanekud.
Kui kõvasti vajutada pedaali siis see värin kaob... see on just siis kui õrnalt vajutad või siis eriti hull 60-80km/h pidurdades.
Samas kui auto hakkab seisma juba jääma siis ta ei krigise vaid teeb sellist hõõrdumis häält väga raske kirjeldada. Muidu läheks juba taga ketaste kallale aga need kindlasti rooli viba ei löö... ja ma ei tea tundub nagu kui pidurdada siis rool kisub nagu esimesena paremale... kas sellekst võiks järeldada ,et esi paremat otsa kontrollida?

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » L Aug 08, 2009 9:33 pm

Kas rehvid on kindlasti korras. Vaheta esimimesed rattad ära ning vaata, kas hakkab pidurdades teisele poole kiskuma. Kui hakkab, siis kontrolli rehvirõhud üle. Kui ei muutu midagi, siis võta eebel kätte ja hakka veermikku läbi logistama. Õõtsa liigendid, rooliotste liigendid jne. Rataste kokku ja lahkujooks võib ka asja mõjutada.
Pajerol näiteks kadus pärast sillastendi ära pidurdamisel ühele poole kiskumine.
Rattapoldid ja laagri kinnitusmutter on kõik ikka kinni korralikult?

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » P Aug 09, 2009 6:53 am

Rehvid said just vahetatud ka... kõik läbi logistatud ,stendis käidud. Stendis küll päris 0i asja ei saanud aga jäi sinna lubatud kalde normidesse. Uhh rõhk on ka rehvis õige... poldid ka kinni... no ei oska kohe kuskil enam alustada... koguaeg mata raha ja vaheta juppe aga tulemus jääb samaks. Muide kas rattalaager peaks undama või ragisema või ei tee ta mitsul üldse häält?

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » P Aug 09, 2009 8:05 am

Alguses peaks undama ikka. Veljed on sirged?

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » P Aug 09, 2009 10:18 am

sirged

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Aug 09, 2009 10:09 pm

ratta laager võib vilised, ragiseda, kahised ... kõige lihtsam on, et tõsta tungiga ratas maast lahti ja raputa veljest ... kui loks on sees siis laager õhtal.

mina paneks siiski ketad treipinki ja vaataks, kas nad on ikka sirged.
kogu se jut ju lõhnab selle järgi, et kettad on jälle kõverad.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Aug 10, 2009 6:47 am

Kõik rattad läbi loksutatud ja no ei loksu seal mitte midagi.
Uurisin BMW foorumit ja seal nii mõnedki sama jama küüsis.
ISegi brembo kettad tutikad 1 oli kõver... oeh ok nuh kisume lahti ja vaatame siis pingis üle ... Reaalselt kui ka on kõver 24h vanad kettad siis mul on õigus need tagastada?

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » E Aug 10, 2009 8:01 am

Jah, kui nad kuuma pole saanud. Kui oled kuumaks ajanud ja siis veest läbi sõitnud, siis tõmbab ka uue ketta kõveraks ju. Füüsika vastu ei saa lihtsalt.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Aug 10, 2009 7:44 pm

Midagi enneolematut küll ei ole. Kui vihma sajab siis lombid on ,on paratamatus. Aga väldin selliseid asju igati... oeh

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » T Aug 11, 2009 8:08 pm

ega tava sõidu ja ilmastiku oludega ei lähegi kettad kuumaks ja kõvereks.
Kõveraks lähevad na tänu halvale kvaliteedile (seda tuleb ka selliste gigantidel ette nagu on Brembo) ja sellisel juhul on sul õigus kettad tagasi viia.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist