97a. galandi tagasilla reguleerimise võimalused

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

tonis0107
huviline
Postitusi: 52
Liitunud: K Nov 07, 2007 7:24 pm
Asukoht: kiviõli

97a. galandi tagasilla reguleerimise võimalused

PostitusPostitas tonis0107 » E Juul 20, 2009 3:58 pm

Probleem on siis sihuke et käisin silla stendis ja ei saadud tagasilda paika. Pani kiirelt kummid nahka ja nüüd oskagi kohe midagi teha. Nii palju kui olen uurinud siis seda silda ei anna jah eriti reguleerida aga kuidagi peab selle jooksu juu õigeks saama. Või hakkandgi iga kahe kuu tagant uusi kumme taha ostma.
Mitsubishi Galant sedaan 1997 2,0 td 66kw
Mitsubishi Lancer GTI luukpära 1991 1,8 100kw

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » E Juul 20, 2009 4:14 pm

Mina käisin 98a galant univ. tagasilda regullimas sõi vasakut sisemist serva.Seal mingid ektsntriks poldid olid kust keerati ja sai paika.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Juul 20, 2009 6:08 pm

Kussjuures ka minu taga vasak rehvi sisemine äär on sile avastasin. Kas juhus?:P

tonis0107
huviline
Postitusi: 52
Liitunud: K Nov 07, 2007 7:24 pm
Asukoht: kiviõli

PostitusPostitas tonis0107 » E Juul 20, 2009 6:50 pm

Kui ülevaatusel käisin lasin tuttaval mõlemad sillad üle loksutada. Kiitis küll et jube korralikud on kõik sarniirid. Helistasin veel ühele tuttavale kohtla-Järve bemmi esinduses see lubas nädala keskel ette võtta. Kui seal ka paika ei saada siis tuleb hakata mõtlema mingite reguleeritavate varraste peale või midagi nende ekstsentriliste aukudega ette võtma võibolla suuremaks tegema et reguleerimis võimalust juurde saada.
Mitsubishi Galant sedaan 1997 2,0 td 66kw
Mitsubishi Lancer GTI luukpära 1991 1,8 100kw

Kasutaja avatar
ddc84
liige
Postitusi: 15
Liitunud: T Juul 15, 2008 1:27 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas ddc84 » E Juul 20, 2009 8:36 pm

tonis0107 kirjutas:Kui ülevaatusel käisin lasin tuttaval mõlemad sillad üle loksutada. Kiitis küll et jube korralikud on kõik sarniirid. Helistasin veel ühele tuttavale kohtla-Järve bemmi esinduses see lubas nädala keskel ette võtta. Kui seal ka paika ei saada siis tuleb hakata mõtlema mingite reguleeritavate varraste peale või midagi nende ekstsentriliste aukudega ette võtma võibolla suuremaks tegema et reguleerimis võimalust juurde saada.

Kui ka seekord silda paika ei saada stendis siis see aretamise mõte unusta ära,vaid hakka otsima mis ja kus kõver on . Sest kui sul silda enam paika ei saa siis peab midagi ikka suht kõver olema ja kui veab, siis piisab ehk mingi õõtsa või kondi vahetusest.
Tigu kihutab!

maarekl
liige
Postitusi: 73
Liitunud: L Mai 03, 2008 6:08 pm

PostitusPostitas maarekl » T Juul 21, 2009 8:05 pm

Eksentrik poltidega selline jama et need on kinni roostetanud ja silla stendis neid voibolla lahti pole saadud ja on veits puksi väänatud teise asendisse ja lootma jäädud, et äkki sai hää...endal ka soi parm poolset rehvi vahtasin koik puksid ja seda eksentrik polti sealt terena kätte ei saanud ja teine pool oli ka samamoodi kinni. Poldiga on samas selline asi, et esinduse rida ja umbes kaks nädalat läheb aega, poldi hind 200 krooni.

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » T Juul 21, 2009 9:27 pm

ka minul keerat puruks aga meistrimehed algul ajasid ka et oi nüüd esindus ja kuu aega ja mis veel.Tuli töökoja juhataja vaatas ja viis juppi kuhugi ja tõi tunni pärast tagasi ütles et lasi panna uue puksi koso poldiga mingi volkari oma sobis.Ma arvan et seal pole vahet mis autooma kui sobib siis miks mitte kasutada.Arvan et leitakse ka need sobilikud puksid sinna sisse kui vaja ja tahtmist meestel

maarekl
liige
Postitusi: 73
Liitunud: L Mai 03, 2008 6:08 pm

PostitusPostitas maarekl » K Juul 22, 2009 9:06 pm

puksis minu arust pole asi, pigem poldis just!...puks täitsa tavaline, aga see polt veits eriline, kui selle kusagilt leiab siis saab ruttu korda, mul läks kaks nädalat, kui sain poldi, niikauaks oli ise mingi tehtu ja käis see ka, kuigi ise kartsin, et see läheb puruks, sest see oli täitsa tavalisest poldist tehtud.

tonis0107
huviline
Postitusi: 52
Liitunud: K Nov 07, 2007 7:24 pm
Asukoht: kiviõli

PostitusPostitas tonis0107 » N Juul 23, 2009 9:11 pm

Asi kaldub veidike teemast kõrvale aga point oli siis selles et kas kellelgi on ka öeldud et tagasilda paremaks ei saa mõlemad rattad jäävad sisse poole kokku jooksma. Mõõdulinti ega muud mõõteriista pole vaja silmaga näha kui viltu ratas all on. Lehe peal mis stendis välja trükiti on tagasild punaseks jäänud.
Mitsubishi Galant sedaan 1997 2,0 td 66kw
Mitsubishi Lancer GTI luukpära 1991 1,8 100kw

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » N Juul 23, 2009 9:47 pm

ok regullisid aga mis siis öeldi mida tegema pead et asja paremaks muutuks stendi mehed pevad sedateadma.

maarekl
liige
Postitusi: 73
Liitunud: L Mai 03, 2008 6:08 pm

PostitusPostitas maarekl » N Juul 23, 2009 10:20 pm

ma usun, et siis aitab pukside vahetus, kui silda reguleerida enam ei saa, järelikult midagi liiga kulunud!!!

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Juul 25, 2009 8:19 am

Kussjuures olen ma asjast õieti aru saanud met esisild pannakse paika tagumise järgi? Käisin stendis peale rooliotste vahetust ja esimene keerati paika. Samas tagumisega ei tehtud midagi... aga avastasin ,et tagumise vasaku sisemine serv on sile... ka peaks nüüd tagumist ka minema eraldi sättima? Ja kui see tagumine nõks vale on siis ei saadud esimest ka paika?:O

Kasutaja avatar
ddc84
liige
Postitusi: 15
Liitunud: T Juul 15, 2008 1:27 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas ddc84 » L Juul 25, 2009 10:00 pm

Ducati kirjutas:Kussjuures olen ma asjast õieti aru saanud met esisild pannakse paika tagumise järgi? Käisin stendis peale rooliotste vahetust ja esimene keerati paika. Samas tagumisega ei tehtud midagi... aga avastasin ,et tagumise vasaku sisemine serv on sile... ka peaks nüüd tagumist ka minema eraldi sättima? Ja kui see tagumine nõks vale on siis ei saadud esimest ka paika?:O

Nii palju kui ise olen käinud sillastendis siis ikka minu autodel mõlemaid kontrollitud ja kui vaja ja saab siis ka ära reguleeritud.Siis sul tehti küll vist alturtsi.
Tigu kihutab!

tonis0107
huviline
Postitusi: 52
Liitunud: K Nov 07, 2007 7:24 pm
Asukoht: kiviõli

PostitusPostitas tonis0107 » E Juul 27, 2009 10:31 pm

Võtsin asja käsile ja vaatasin asja üle. Jobu ei olnud saanud poltigi liikuma. Oli ainult mutri lahti keerand ja selle ekstsentrik seibi teise asendisse tõstnud. Teisel pool kus poldi pea on seib kinni keevitatud seda ta ei saanud liigutada nii et polt oli viltu seal kuidagi vahel ja ruumi reguleerimiseks oli maa ja ilm. Ja seletab mulle et kõik on lõpus paremaks ei saa. Võtsin õõtsa alt ära ja lähen virutan sellele isehakanud lukksepale pikki pääd. Ei saa ikka midagi kuskil lasta teha tuleb ise aega leida ja ära teha.
Mitsubishi Galant sedaan 1997 2,0 td 66kw
Mitsubishi Lancer GTI luukpära 1991 1,8 100kw

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » E Juul 27, 2009 10:55 pm

Kui saad tee sellest reguleerimise varjandist jne pilti kah, teistele asi kohe selgem. Kui juba alt ära on
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Minuz

PostitusPostitas Minuz » N Aug 27, 2009 3:55 pm

Ka minul samalaadne mure -97 Galandiga, käisin sillastendis ja tagumistel ratastel kalded valed (0,30kraadi ja 0,40kraadi). Praegu on rattad veidi sissepoole lääpas ja eks seda ka tihedast rehvikulumisest tunda :x. Imestasingi mehhaaniku jutu peale, et ei ole kohta kust kaldeid reguleerida. Mis mõtts nagu ei ole? :evil:
Kokkujooksu saab regada küll, mingid ektsntriks poldid seal, kuigi need pidavat ka kinni olema ja kartis neid puruks keerata.
Kellegil mingi lahendus olemas, siis hea kui jagaks seda siin 8)

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Sept 11, 2009 7:59 am

Tüüpiline... mul 1 inimene kes 10a helkamas töötanud kelle juures ma oma mitsut hooldan ja remondin. Ja ongi nii ... rattad õhus on okei... lased maha ja ongi lääpas. Pidi mitsude tüüp viga olema... sööb sisemise serva rehvil ära taga. Kussjuures käisin päev ennem seda AGR sillastendis nii esimest kui tagumist paika ajamas. Aga jah ... galandi tüüp viga... ,et vedrud vist liiga pehmed. Ja ta teadis rääkida ,et liigub ringi 1 galant kus on toestuseks kuskile vahele pandud mingi rõngas vms MADE IN ESTONIA lahendus 1 sõnaga aga töötab asi.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » R Sept 11, 2009 8:53 am

Ducati kirjutas:Tüüpiline... mul 1 inimene kes 10a helkamas töötanud kelle juures ma oma mitsut hooldan ja remondin. Ja ongi nii ... rattad õhus on okei... lased maha ja ongi lääpas. Pidi mitsude tüüp viga olema... sööb sisemise serva rehvil ära taga. Kussjuures käisin päev ennem seda AGR sillastendis nii esimest kui tagumist paika ajamas. Aga jah ... galandi tüüp viga... ,et vedrud vist liiga pehmed. Ja ta teadis rääkida ,et liigub ringi 1 galant kus on toestuseks kuskile vahele pandud mingi rõngas vms MADE IN ESTONIA lahendus 1 sõnaga aga töötab asi.


no vaata silla geomeetriat uurides et õhus peavad rattad olema mitte 90 nurga all maa suhtes vaid"väljapoole" kaldu ja siis kui auto alla laseb siis peaks ilusti risti minema seetõttu seal need eksentrikud on ja ei ole seal mingit tüüpviga (no ses mõttes on tüüpviga aa see tüüpviga on inimestes kinni ehk inimese tüüpviga)

muidugi väsinud vedrud mõjutavad ka seda geomeetriat kuid kõik peaks olema välja regullitav
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Sept 11, 2009 11:21 am

Noh nii hästi või halvasti kui osati aga AGR pani asja jonksu.. tutikad rehvid all... ja eks ma siis kisa mis tulemus on. Ahjaa mul on need valge täpiga (pehmemad) vedrud kui see rolli mängib. Aga hoian kursis teid... kohe kohe ~3500km vaja ka jutti sõita:P

suslik

PostitusPostitas suslik » R Nov 13, 2009 9:58 pm

intu kirjutas:ka minul keerat puruks aga meistrimehed algul ajasid ka et oi nüüd esindus ja kuu aega ja mis veel.Tuli töökoja juhataja vaatas ja viis juppi kuhugi ja tõi tunni pärast tagasi ütles et lasi panna uue puksi koso poldiga mingi volkari oma sobis.Ma arvan et seal pole vahet mis autooma kui sobib siis miks mitte kasutada.Arvan et leitakse ka need sobilikud puksid sinna sisse kui vaja ja tahtmist meestel


Oskab keegi õelda, et mis VW puks see sinna mahub. Jutt siis õõtshoovast, mille ühes otsas sarniir ja teisest otsast saab kokkujooksu regullida


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 68 külalist