bbad kirjutas:Tere!
Selline mure siis, et...
Galant 2.0TD, 1999a väljalase.
Kõik on justkui OK, kuid mõningatel juhtudel 1 ja 2 käiguga probleemid.
Nimelt kohapealt ära minnes ei ole mingeid probleeme, kõik käigud saab ilusti sisse, kuid...
Sõidan näiteks linnavahel 4 käiguga, mingi 50-70km/h, kuna eespool on lähenemas ristmik, siis võtan käigu välja ja lasen autol vabajooksuga sinna ristmikuni veereda. Juhtub näiteks nii, et seisma ei ole vaja jääda, kuid sooviks pärast seda vabajooksu kas teist või siis lausa esimest käiku kasutada, kuid nüüd ei taha need käigud enam kuidagi sisse minna. Kui teist käiku vaja, siis aitab jõulisest käigukangi tõmbest, kuid esimene ei taha kuidagi sisse minna, välja arvatud siis, kui auto juba täiesti seisma jäänud on. Samas ei ole peale vabajooksu kolmanda käigu lülitamisega mingeid probleeme, kuid mõnikord on hoog nii väike, et kolmanda käiguga jääb autol jõudu lihtsalt väheseks.
On ehk ideid, kuidas sellest probleemist jagu saada? Sidur on õhutatud, seega selles probleem ei seisne.
muffik kirjutas:hoo pealt ei saa ühelgi autol esimest panna ,sama arvan olevat teise käiguga ,kui hoog liiga suur
porku kirjutas:muffik kirjutas:hoo pealt ei saa ühelgi autol esimest panna ,sama arvan olevat teise käiguga ,kui hoog liiga suur
Nõustun arvamusega .
Kuid siiski, millal sa viimati käimaril õli vahetasid või kas seda seal üldse on ? .
mul ka jamasid ja viga oli just õlis .
cartman kirjutas:Trossidega v hoobadega käiguvahetus?
taavik kirjutas:Kui käik sisse ei lähe, siis proovi korraks tühikägul sidur lahti lasta ja kergelt gaasi anda ning siis uuesti käiku lülitada. Kui siis korralikult sisse läheb, siis võib küll sünkrode viga olla.
Kui oled kunagi näiteks gaz 53'ga sõitnud, siis peaksid oskama küll, vanasti nimetati seda vahegaasiga käiguvahetuseks.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 46 külalist