Esisilla jupid.

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

Esisilla jupid.

PostitusPostitas Ducati » R Juun 26, 2009 11:19 pm

EI leidnud sobivat teemat aga kas keegi oskab kirjutada ,et mis jupid seal esisillas täpsemalt on ja mis maksavad 2003a sedaan v6.
Eriti huvitaks sarniirid ja rattalaager:S

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » L Juun 27, 2009 12:02 am

6 õõtshooba, sisemised ja välimised rooliotsad, stabikakondid ja puksid.
õõtsad silberis umbes 3500 kr tykk vist olid, b-osad 800-2000 olenevalt milline õõts on.
rooliotsad peaks olema b osana umbes 500 sisemine ja 150 välimine.
stabikakondid b osana 250 kr tykk ja puksid a osana umbes 80 kr tykk.
rattalaager a osa umbes 5000kr b osa 1500 kanti (leiab ka soodsamat kui tugevalt otsida, ise olen saanud 860'ga ja ikka kestab 50k km juba)

hindade puhul baseerun 93-96a galandil, sild neil sama mis uuemal.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » L Juun 27, 2009 7:22 am

Rattalaager oli 900.- automaailmast,
Alumised õõtsad B-osana esimene 1200 ja tagumine 1800 või oli vastupidi, enam ei mäleta.
Kusjuures mingi B-osana müüdava õõtsa paigaldamisel on võimalik hiljem žarniiri eraldi ka vahetada, A-osana see võimalik pole, loksu tekkimisel peab vahetama terve õõtshoova.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » L Juun 27, 2009 7:34 am

taavik kirjutas:Rattalaager oli 900.- automaailmast,
Alumised õõtsad B-osana esimene 1200 ja tagumine 1800 või oli vastupidi, enam ei mäleta.
Kusjuures mingi B-osana müüdava õõtsa paigaldamisel on võimalik hiljem žarniiri eraldi ka vahetada, A-osana see võimalik pole, loksu tekkimisel peab vahetama terve õõtshoova.

Seega varjant, et pääseb vb aint sharniiri vahetusega(kui juba B-osa õõts all äkki). Sharniir yxi vast poole odavam kui õõts
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » L Juun 27, 2009 10:36 am

sarniiri on võimalik vahetada esimesel ülemisel õõtsal. alumistel ei saa mingi moodi. sarniir maksab b osana umbes350kr
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Juun 27, 2009 10:39 am

Ei teah... aga B varuosade kohta nii palju nurinat kuulnud ,et üldse ei kesta. :roll: Oskab keegi öelda mulle ennem kui sillastendi lähen ,et milline pulk sealt sillast katki võib olla kui esimese vasaku rehvi välimist äärt sööb. Ja sõites on siuke kummi kõmin nagu sees... samas ei kolise midagi ei aukudes ega midagi.
Ahjaa palju piduri support muidu maksab? Midagi on ikkagi lahti ka seal ... kuna sai ooed klotsid pandud ja kettad täis ring ja no krt 3000km max sain sõita ja ikka väristab pidurdades mis kole. Kui auto tööle panen peale seimist saan 3-6 pidurdamist normaalselt teha aga kui juba natukene sõitnud olen siis edasised pidurdused väristamisega... seda probleemi tahaks ka nüüd JÄLLE eemaldama hakata.
Edit: Kas kellegil kuskil esisilla joonist ei ole? Tahaks täpset ehitust näha sellel sillal :P

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » L Juun 27, 2009 11:13 am

aga palun :D
Pilt
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Juun 27, 2009 11:29 am

Tänud! Seda just vaja oligi:) Aga oskab keegi selle rehvi söömise/kummi kõmina kohta ka miskit kommenteerida? Ja mis põhjustab uute ketaste ja klotside praktiliselt kohe uuesti väristama hakkamise. :S

kopajolla
liige
Postitusi: 134
Liitunud: P Mär 05, 2006 6:50 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas kopajolla » E Juun 29, 2009 11:54 am

Vast silda vaja reguleerida.
Galant 2,5 V6-24; Volvo S80

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » T Juul 07, 2009 3:50 pm

Sai oma muredele jälile... ratas loksub vähe NB! SÜÜDI sisemine rooliots :twisted:

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » K Juul 15, 2009 8:55 pm

Niih... vahetatud aga undamine ja vibreerimine jätkub... samas enam rool ei värise suurel kiirusel. Mismoodi see mitsubishi laager häält teeb kui läbi on? Olen muude markide laagreid undamas kuulnud aga selline minu mitsul küll ei ole. Veljed sain balanssi ilusti just ... mis võib veel undamist ja vibreerimist keresse tekitada?

helir
Uus Kasutaja
Postitusi: 4
Liitunud: E Apr 07, 2008 7:52 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas helir » N Juul 16, 2009 3:12 pm

Galantidel 1993 ja uuemad soovitatakse korra aastas pidureid puhastada ja määrida, midagi pidavat kinni jääma ja siis tekibki vibra pidurdamisel, ise olen lasknud pidureid puhastada.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Juul 17, 2009 9:25 pm

Sillastendis asi jonksu aetud ja heli palju vähem ja minek ka parem... aga siiski siiski see heli veel alles... nüüd ei oska muud kosta kui tõesti rehvid... sest laager ju undeks koguaeg ja mida kiiremini sõidad seda valjemalt. See heli tuleb ja kaob kuidas ise tahab... on kellegil kogemusi 215/45 R17 ,et kas tekitavad miskit undamist vms.. miskid fulda rehvid on muidu... otust saadik all.

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » P Juul 19, 2009 12:02 pm

Laager ei unda alati kogu aeg. Mingis kulumise astmes undab ainult siis, kui suurema koormuse saab - ehk siis väliskurvi jääv laager hakkab undama kurvis. Sirgel on väga vaikne või ei unda üldse.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » P Juul 19, 2009 4:35 pm

Mul nagu just sirgetel... kohati on ,kohati mitte. Samas kurvides kui on mingi heli siis samasugune nagu sirgel...

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

PostitusPostitas taavik » P Juul 19, 2009 7:16 pm

Võib olla ka vastupidi, et kurvides jääb vait - sisekurvis olev ratas siis.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist