Tagapidurid nõrgad (ilma abs'ita süsteemis)

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Tagapidurid nõrgad (ilma abs'ita süsteemis)

PostitusPostitas Zafari » R Mai 29, 2009 4:12 pm

Tahaks nõu.
Minu galandil abs'i ei ole. piduri peasilindist tuleb 2 toru läheb sellisesse asja mida inglise keeles nimetatakse "brake fluid proportioning valve" ja seal läheb välja 4 toru, igale rattale oma.Ülevaatusel selgus et tagumised pidurid on peaaegu olematud. Vahetatud on tagumised klotsid,sillindrid ja torud otsast lõpuni. Ülevaatuse mees ütles et viga on selles klapis seal ees, et selle sees on mingid klapid mis jäävad kinni ja siis ei anna tagumistele silindritele survet peale.

kas oskab keegi selle asja tööpõhimõttest midagi rääkida ja öelda kuidas sellest asjast kõige kergemini mööda pääseda (seest tühjaks teha või võtta üldse vahelt ja panna nii esi kui tagumised pidurid omaette kolmikutega kokku??

selline asi on see
Pilt
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Mai 29, 2009 4:24 pm

okei sain juba ise ta targemaks natuke. tahaks vastust pigem sellele, mis juhtub siis kui ma selle asja lihtsalt vahelt ära võtan ja panen nii esimeste kui tagumiste pidurite süsteemi omaette tööle.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » R Mai 29, 2009 4:45 pm

nii palju kui ma tean siis esi ja tagu pidurid on omavahel diagonaaliti töös. see skeem siis just esiveolistel autodel. tagaveolistel esimesed ja tagumised eraldi.
samuti on see süsteem nii et kui pidurianuma ühes kambris saab vedelik otsa,siis töötab pool süsteemi.

lihtsam vast kui ostad kuskilt uue kronsa sinna...
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Mai 29, 2009 4:48 pm

see mõttetu junn maksab 1700 kr. kasutatu ostmine on kahtlane, eriti kuna nagu ma olen aru saanud siis mul on see teistsugune kui eurooplastel sest ..... mul on taga trummel pidurid :D

ja sellel süsteemil diagonaalis töötamist ei ole ;) tagumiste pidurite torud on pildil vastamisi alumised

Ise küsin, ise otsin ja vastan.
Mitsubishi ise nimetab antud asja hoopis vehicle deceleration sensing valve ja peab ta jah töötama nii, et kui ühel silindritest surve ära kaob siis pidurdab 3 rattaga edasi.
tundub et võib selle vist ikka tühjaks teha. jätkan otsinguid.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

lebokas
Tösine huviline
Postitusi: 144
Liitunud: K Juul 07, 2004 1:07 pm
Asukoht: Soome/Vantaa

PostitusPostitas lebokas » L Mai 30, 2009 11:08 am

Seal peaks keermega punnid otsas olema. Vot nüüd täpselt ei mäleta, kas pidi punni ja vedru alla seibe juurde panema või vähemaks võtma... :D aga korda saab selle kindlasti. Kui lahti võtad ja süsteemi vähe kirjeldad, siis tuleks meelde.
Galant 2,4 GDI -99 ´Sport Edition´

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » L Mai 30, 2009 6:37 pm

sõber rääkis et tuleks õhutada esimesi pidureid siis lähevad selle junni sees olevad klapid uuesti paika :S hetkel ei ole süsteemi veel näppinud ise kuna pidurid on minumeelest päris head, lihtsalt stend näitab et tagumised on nõrgad. seisma jääb hästi veel :D
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
meelis123
Uus Kasutaja
Postitusi: 29
Liitunud: K Mär 11, 2009 1:15 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis123 » P Mai 31, 2009 3:29 am

mul peaks täpselt sama jubin kapoti all olema. Eelmisel aastal panin uued klotsid-kettad ja pidurid olid ikkagi natuke liiga halvad (auto oli enne ostmist teadmata aja seisnud ka). Mina sain abi õhutamisest. Ma ei tea kas probleem oli selles samas asjas või ei, aga mina prooviks ikkagi kõigepealt õhutamist.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

PostitusPostitas Aap » T Juun 16, 2009 1:37 pm

probleem võib olla ka selles, et pidurivedelikku on sattunud mingi puru/mustus ja see on selle jagaja ära ummistanud. Mul aitas vedeliku vahetus terves süsteemis koos vaakumpuhastusega (imeti kogu süsteem läbi enne kui uus vedelik sisse pandi)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » T Juun 16, 2009 4:53 pm

njah polegi jõudnud selle asjaga tegeleda veel. tegelikult pidurdab täitsa hästi aint stend näitab et nõrk on.
mingil hetkel õhutan ära ja siis vaatab mis muutub.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

PostitusPostitas Aap » T Juun 16, 2009 5:07 pm

mis tehnoloogiaga õhutad?

Kasutaja avatar
vkmka
klubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: E Aug 29, 2005 11:00 pm
Asukoht: Tapa

PostitusPostitas vkmka » T Juun 16, 2009 6:49 pm

minul näitek oli paar aastat tagsi sama jama et ei saanud ülevaatuselt läbi ja sai siis vahetatud nii seda silindrit seal see kui ka tervet komp.kuid ei midagis siis lõppuks võtsin sealt seel silindri või siis klappi välja ja siia maani töötab nagu peaks.Lancer 91.
Nissan Qashqai +2 2011
R.I.P Mitsubishi Galant 1998 V6 2,5
R.I.PVaruosadeks Mitsubishi Eclipse 93.a 2.0 110kw
+37256280350

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » T Juun 16, 2009 9:09 pm

carismaomanik kirjutas:mis tehnoloogiaga õhutad?


vaatab kas peale valamisega või tavalise kahemehe meetodiga et üks pumpab ja teine laseb vurtsu välja :P
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

PostitusPostitas Aap » T Juun 16, 2009 9:13 pm

kahemehemeetodiga saab kõige paremini sodi välja :wink:

Kasutaja avatar
Jann1
Tösine huviline
Postitusi: 199
Liitunud: N Mär 26, 2009 9:13 am
Asukoht: Jõhvi 5546713

PostitusPostitas Jann1 » K Juul 22, 2009 11:03 am

Enda mitsul mul ka tagumised ei pidurda. Vihmaga annab just hästi tunda. Huvitav kas peaks kaa õhutada proovima? See vist kõige parem variant?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 54 külalist