kas võib viga olla rattalaagris

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
djweix
Vana olija
Postitusi: 365
Liitunud: P Nov 30, 2008 9:58 am
Asukoht: Saaremaa/Välismaa

PostitusPostitas djweix » N Mai 07, 2009 10:19 am

proovi nii et vaheta esimesed rattad tagumistega ära ja saad aru kas viga oli velgedes
Elu läheb edasi vaikselt kuni leian uue .:MITSUBISHI:.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » N Mai 07, 2009 12:18 pm

Ei unda küll ... ja peale ketaste vahetust asi palju parem kuid hea ei ole siiski. Ja imelik just ,et kui auto on seisnud natukene siis esmesed 10 pidurdus on kõik OK ja siis hakkab väristama jälle. Oeh eks proovime siis tagumised rehvid ette tõsta.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Mai 07, 2009 5:21 pm

Pakun , et sull sadula poldid kulunud, need millel liigub. Sadul jookseb risti ja jääb kinni. Kui se eviga siis läevad ka uued kettad suht ruttu kõverax
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » N Mai 07, 2009 6:52 pm

Hmm kas neid polte vahetatakse ka või mingi täiskomplekt vahetus koos suppordiga vms?

Vipp
klubi liige
Postitusi: 879
Liitunud: R Apr 23, 2004 12:28 pm
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas Vipp » N Mai 07, 2009 10:05 pm

Ducati kirjutas:Siit lugedes jääb mulje ,et laager... aga minu mure on siis selline...
Auto pidurdades hakkas meeletult rooli väristama. Vahetasin siis klotsid ja kettad. Asi paranes kuid mitte päris... suurel kiirusel tahab natukene ilma pidurdamatta ka rooli väristada ja pidurdades raputab korralikult. Samas mingi 50km/h on palju parem. Ja just siis kui vajutad natukene siis väristab kui täistallaga vajutada siis on kõik OK. Ahjaa kui auto tööle paned ja esimesed 10 pidurdust on igast asendist OK ja siis hakkab see väristamine. Kuigi kohati ta sirgel teel ei värista rooli aga vahest jälle hakkab.... oeh. Mis võiks maksta rattalaager 2.5l 2002a sedaan galandile?

Kusjuures minul ka värinaga samad jamad. Olen vahetanud kettaid, klotse, roolivarda otsasid (nende vahetusega läks ka oluliselt paremaks), õõtsasid. Kogu veermik on juba praktiliselt uus, aga värin ikka alles.

Samuti on veljed - rehvid tasakaalustatud. Eriti tuleb värin välja madalatel pööretel suuremalt kiiruselt kiirendades (a la 100 pealt 5nda käiguga gaas põhja vajutada) ja samal kiirusel pidurdades. Hetkel on silmapiiril üks undav esimene laager, seejärel veovõlli otsad ning seejärel mootoripadjad. Kui need ka vahetatud saab, siis ma ei oska enam midagi peale hakata. :roll:

Mis puudutab hindasid, siis Taketis on 2,5l Galandile:
Esimene 1745.-
Tagumine 1245.-

Vipp @ homme läheb undav laager vahetusse. Superhea oleks, kui sellega ka igasugune värin kaoks, aga seda vist on liiga palju loota. :(
Eritellimisel mööbel. Köögid, kontorid, eluruumid jms.
[url]http://www.marklai.ee[/url]

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Mai 15, 2009 3:15 pm

Niih olen nüüd natukene autot jälgind ja peaks aru saama mis viga on aga oskab keegi diagnoosida asja. Algas siis sellest ,et kuulen 1 päev nagu rehv oleks tühi... lähen välja vaatan kõik ok. Hoopis poldid olid natukene lahti tulnud. Nüüd 2 päeva tagasi muutus rooli keeramine natukese raskemaks kuigi vedelik jne kõik on OK. Kui nüüd inspekteerida juhipoolset ratast siis rehvi välimine serv on rohkem kulunud. Ja mingi heli sealt sillast tuleb... ei saa öelda et undamine vms. siuke oeh kahtlane heli aga madal rehv äkki tindib selle. Aga ok: Rehvi välimine serv kulunud,rooli keeramine raskem ja lahtitulnud poldid. Samas see pidurdamise värin on ikka sama esiemse 4-5 pidurdust kõik ok ja siis hakkab peale... ja kussjuures olen märkand ,et hakkan 100 pelat pidurdama kõik OK aga kuskil 70 kandis tuleb hiorm värin sisse ja siis läheb 50 pealt jälle vähemaks. Samas 100ga sõites sirgel teel natukene vibreerib rool. Kui lahti lasta rool sisi ta kuskile poole küll ei kisu aga on näha kuidas vasakule/paremale vibra on olemas...

walter
Tösine huviline
Postitusi: 107
Liitunud: K Juul 30, 2008 8:11 pm
Asukoht: Harjumaa,Keila V.
Kontakt:

PostitusPostitas walter » N Mai 21, 2009 12:54 am

emm , oma enese kogemusest vöin ölda, et ellmisel positajal on , roolilatt näiteks "lahti" soovitan puksi alla minna , siis pidavat kindel probleem välja tulema , (ei propageri töele)tegelikult keegi siin küsis kuskil teemas, palju maksis esimene rattalaager mitsule, mina sain 1000.- oli köige odavam hind , mis ma sain. Need hinad köikusid 1000 ja 1700 vahel.(1700 pidVAT KVALITEETSEM OLEMA).Algul ühes firmas üteldi et, kvaliteedi vahe, kuid saatsin nad kukel , läksin teise firmasse, tuli sama hind, 1000 v 1700 ainult selle vahega , et 1700 peab kauem ootama (st kohaletoomine),aga öeldi et kvaliteet on sama.mina valisin uskudes seda viimast firmat et valides 1000 eeguse laagri, kas peab ka vastu , elame näeme.pole veel autot kätte saanud , pole proovida saanud.

Lisaks niipalju et kui sul rool ikka käes väriseb pidurdamise hetkel , on need pidurikettad kui ma nyyd õigesti mäletan (kirjutan seda juba 30 minutit :D ) siis simesed 10 km oli sul k6ik korras , asi v6ib selles ka olla , et pidurikettad kuumenevad, ja sellest tulenevalt ka deformeeruvad köveraks, jahenedes jölle "tömbuvad" tagasi . kindlasti täpsustan veel vahepeal oma jutu jne... (kirjavead jms annate andeks, kuna arvuti mida kasutasin oli tösiselt pisik ja osad klahvid vahepeal töötasid nii kuidas ise tahtsid....) ette kritiseerides Valter
-w- ɐɾɐƃןɐ ǝuןɐɐʇoʇ ʞɥǝ ɹǝʇןɐʌ :D (galant 97a universaal 100kw 2.0 bensiin)

walter
Tösine huviline
Postitusi: 107
Liitunud: K Juul 30, 2008 8:11 pm
Asukoht: Harjumaa,Keila V.
Kontakt:

PostitusPostitas walter » N Mai 21, 2009 1:01 am

Ducati:küsiks vel seda , mina küll nagu algaja .... aga mismöttes poldid on nagu natukene välja tulnud? mis poldid ? töesti rattapoldid?? :O
-w- ɐɾɐƃןɐ ǝuןɐɐʇoʇ ʞɥǝ ɹǝʇןɐʌ :D (galant 97a universaal 100kw 2.0 bensiin)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » N Mai 21, 2009 7:04 am

Mul hiljuti läx laager suht äkki läbi. Akkas loksuma ja häält tegema. Pidurdades mingit vibra pold
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

lebokas
Tösine huviline
Postitusi: 144
Liitunud: K Juul 07, 2004 1:07 pm
Asukoht: Soome/Vantaa

PostitusPostitas lebokas » N Mai 21, 2009 9:06 pm

Tasuks kontrollida ka, et ABS anduri rõngas veovõllilt lahti või pragunenud pole. ABS-i ´omavolitsemine´ võib ka pidurdades vibra sisse võtta.
Galant 2,4 GDI -99 ´Sport Edition´

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » R Mai 22, 2009 1:58 pm

lebokas kirjutas:Tasuks kontrollida ka, et ABS anduri rõngas veovõllilt lahti või pragunenud pole. ABS-i ´omavolitsemine´ võib ka pidurdades vibra sisse võtta.


kui see on lahti siis vahest tekib olukord kus abs i andur on liiga kaugel sellest võrust ja siis läheb abs i tuli põlema, nähtud asi igatahes

ei tule enam õiged signaalid , tulevad ebareaalsed ja antakse häire ning abs lülitatakse välja
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » R Mai 22, 2009 8:23 pm

ABS töötamise ma tunnen ära ja see ei ole. Aga jah rattapoldid olid lahti... Kas tõesti kuumenedes nimodi tõmbavad kõveraks ja jahtudes jälle sirgeks?:S Aga oskab keegi öelda kus on oskajad iniemsed ,et viiks ta kuskile ja näitaks asja... ei jaksa enam mõistatada. Nüüd olen 100% kindel ,et rooli keerata on raskem ja rehvi välimist äärt sööb.
Ahjaa kui hakkan sõitma siis 10km/h on kõik ok aga siis hakkab siuke imelik loperdamise hääl nagu peale ... ja siuke kummi "kõmin" jube hästi on salongi kuulda:S

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: kas võib viga olla rattalaagris

PostitusPostitas Aap » L Juul 31, 2010 9:34 pm

nii, probleem selline, et sõites umbes 25km hakkab auto undama (ühtlasel toonil). Maanteel on tunda roolis miskit imelikku raginat vms (otse sõites). Ratas loksu ei anna. Juhipoolsel veovõllil on justkui pikilõtk, mida parempoolsel ei täheldanud. Veovõllide sisemised kummid on käimari küljes poltidega, välisaed koljud puuduvad. Kas veaks võib olla rattalaager või mõni pooltelje ots? Pöörates ei ragise, undamine kaob pidurdamisel, undab maanteekiirusel, linnakiirusel nagu sahiseks.

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: kas võib viga olla rattalaagris

PostitusPostitas aLLaN » L Juul 31, 2010 10:49 pm

Kui oleks pooltelg siis peaks ka pöörates ragisema, arvan et viga milleski muus.
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: kas võib viga olla rattalaagris

PostitusPostitas Aap » L Juul 31, 2010 10:50 pm

üks tuttav pakkus sisemist pooltelje otsa, aga tundub, et sellel masinal eriti sellist asja ei ole. Targemad, tulistage.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: kas võib viga olla rattalaagris

PostitusPostitas Zafari » L Juul 31, 2010 11:50 pm

sisemine ots on olemas küll, kulub see oluliselt harvemini kui sisemine.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

aLLaN
klubi liige
Postitusi: 792
Liitunud: P Aug 05, 2007 10:31 am
Asukoht: Pärnu

Re: kas võib viga olla rattalaagris

PostitusPostitas aLLaN » P Aug 01, 2010 9:58 am

Zafari kirjutas:sisemine ots on olemas küll, kulub see oluliselt harvemini kui sisemine.

Sa vist tahtsid ikka öelda, et kulub harvemini kui välimine. :P
1982 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)
1996 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
1999 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
1998 Volvo S40 T4 1.9 147kw (hetkel)

Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: kas võib viga olla rattalaagris

PostitusPostitas Aap » P Aug 01, 2010 10:01 am

hommikune sõit tehtud ja panin tähele, et auto hakkab muutuma kreissaeks siledal asfaldil. Tundub, et rattalaager ikkagi.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: kas võib viga olla rattalaagris

PostitusPostitas Zafari » P Aug 01, 2010 7:04 pm

difri laagrid oleks ka variant :?:
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: kas võib viga olla rattalaagris

PostitusPostitas Aap » E Aug 02, 2010 10:52 am

tundub, et viga hoopis esimestes piduriklotsides :lol:


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist