Selline küsimus siis, et kui panna 175/70R13 asemele 195/50R15 ning rattad liiguvad tänu velje offsetile ikka kõvasti välja poole, kui suur halb mõju on siis auto veermikule?
Oman 96 aasta(92-96 aastakäik) Lancerit, ning plaan panna selliste mõõtudega rattad alla, sai juba proovitud neid kuid ilmnes kohe probleem, rattad nii ees kui taga ulatuvad ikka umbes 1,5 senti koopast välja(enne oli aga sama palju rattad sissepoole, kui mitte rohkemgi
) ning kui ebatasasel teel sõita siis tõenäoliselt käivad vastu koopaservi.
Tagavedrud mul ka vist ära väsinud või Lanceril ongi nii, et tagumised koopaservad on madalamad kui esimesed, ette jäi kuskil 5 senti vahe sisse aga taga ainult 3-4 senti. Kas on veel siin sama aastakäigu Lanceriga inimesi kel taoline probleem olnud, et rattad ei taha koopa piiridess ära mahtuda ning mida olete siis ette võtnud?
"cartman" vist tegi kunagi sarnase teema kuid lõpptulemust ei olnud kirjas(vist), huvitav oleks teada mida ette võtta, kas on asi seda väärt et hakata koopaservi uuesti ehitama(osta veljed ja laiendada koopaid on vist kallim, kui lihtsalt teised veljed vaadata?!). Ei tea kas universaal Lanceril on taga pikemad vedrud kui sedaanil siis oleks ka sellest mingil määral abi kui saaks niimoodi tagumikku kergitada, siis esialgu vähemalt ei kulutaks rehvi auklikul teel sõites aga kas need vedrud on sama läbimõõduga, et ikka mahuvad pesadess ära?
Seaduse järgi vist ei tohi rattad koopast üldse välja ulatuda, seega tuleks siis kas nende rataste ostu-plaan maha matta või koopaservad välja poole tuua.
Loodan et pealkiri ikka sobib ning hea oleks kui saaks lähiajal asjalikku infot, kuna need rattad võivad veel kaubaks minna ja võin neist ilma jääda, kui siiski oleks saanud midagi ette võtta sobitamiseks.