Undamine ja kahin

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

PostitusPostitas jyrgen72 » R Juul 31, 2009 11:02 pm

Aga palu sõber appi ,tõsta ratas haaval maast lahti,las sõber vajutab õrnalt piduri pedaali ja sina keeruta ratast,kui ketas n kas või nati kõver,siis isegi niimoodi keerutades annab see kohe tunda.
ja hakkasin siin mõtlema,et miks sul vaid ühte rehvi serva kulutas,sul kindlasti laiad papud all ja kas oled viimasel ajal kontrollind rehvi rõhku,kui rõhk liiga väike,siis hakkabgi sisemist serva kulutama rohkem,aga samas miks tekib see kumin???
Aga kõige lihtsam vea testimis värk oleks see,et vaheta sõbraga rattad ära ja tee proovi sõit,kui helid ja vibrad jäävad samaks,pole viga rehvides,aga kui siis saabub vaikus,on viga rehvides ja asi selge,aitab sellest ju kui kas või üks jõhv rehvi sees katkeb-muudab see rehvi utiiliks,silmaga seda ei näe,aga sõidu ajal annab tunda ja ole siis mees ja otsi viga.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » L Aug 01, 2009 12:04 am

Nonii rattad vahetatud ja kumin tõesti kadunud. Samas värin säilib... tuttav vaatas just kettad üle ja need on kuuma saand ... samas väristas kohe ostes no krt küll... ei saa ikka odavat B varuosa kakat osta:(

Kasutaja avatar
tets
liige
Postitusi: 114
Liitunud: E Juul 30, 2007 3:57 pm

PostitusPostitas tets » L Aug 01, 2009 9:56 am

Ducati kirjutas:Nonii rattad vahetatud ja kumin tõesti kadunud. Samas värin säilib... tuttav vaatas just kettad üle ja need on kuuma saand ... samas väristas kohe ostes no krt küll... ei saa ikka odavat B varuosa kakat osta:(


pigem jäid sul ennem klotsid peale, ja nii need kettad kuuma saidki. ega see b rühma osa nüüd päris sitt ka pole.

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Aug 03, 2009 11:47 pm

No kuidas... kelgud käivad ideaalselt ja sammuti ka see silinder vms... ei jää midagi peale:S

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Undamine ja kahin

PostitusPostitas ökosohver » E Jaan 03, 2011 7:26 am

Ducati kirjutas:No kuidas... kelgud käivad ideaalselt ja sammuti ka see silinder vms... ei jää midagi peale:S


b osa on nagu loterii... v6idad v6i kaotad... pidurite koha pealt õpetati nii mind vähemalt et kolbi peab saama sisse pesasse tagasi pressida oma käega, ilma abivahenditeta, ja kelkude koha pealt vist igast 6li panna ei saagi... ise lolli peaga määrisin kunagi mootori 6liga aga reaalsem variant oli miski vasemääre, aga see selleks

kuidas se systeem oli selle eesmise rattalaagriga,,, keeran vasakule ja kui undama hakkab on vasak v6i parem, 100km tagasi hakkasin kuulma et midagi on mäda ja kahina moodi asi hakkab 20st km pihta ja tuntavam undamine on kuulda 50 juures, suuremaks kiirust ajades ei saa midagi enam aru kuna siis astub ka talverehvi mustrist tingitud myra sisse...
on meelde jäänud et mida väiksema kiiruse pealt laager häält teeb ,seda kindlam on et se otsas on?

on m6ni kamikaze ka siin kes laagri undamisest hoolimata tuhandeid kilte endistviisi edasi s6itnud on ja kaua siis niimoodi kokku hoidis v6i millised olid lõpuks tagajärjed?
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon

mikk
huviline
Postitusi: 64
Liitunud: T Nov 23, 2010 9:59 pm
Asukoht: Viljandi

Re: Undamine ja kahin

PostitusPostitas mikk » E Jaan 03, 2011 7:59 am

enda kunagisel b omegal läks kh tagumine rattalaager ja sellega vurasin veel mingi 2-3 tuhat km et midagi juhtuks, aga siiski soovitan kiirelt vahetada muidu ei pääse sa vb ainult rattalaagri vahetamisest :)

Kasutaja avatar
ökosohver
Tegija
Postitusi: 1037
Liitunud: K Dets 12, 2007 1:54 am
Asukoht: harjumaa

Re: Undamine ja kahin

PostitusPostitas ökosohver » R Jaan 07, 2011 9:06 pm

minu viimasest postitusest siiamaani siis: olen nyd tubli 700 km sõitnud ja aina selgemaks läks milline rattalaager saba paneb...peale 400km tuli pisike lõtk, ja 600 km juures lisaks se undamine jäi kuulma ka 90 km juures kui algselt peale 50 se kadus, rooliga mängides tundus et vasak esirattalaager, tänaseks on roolis juba suhteliselt tuntav vibra. et vist päris mitut tuhandet selle laagriga enam liiikuda ei anna.
patrioot!!!
sigma 3.0 atm 12v.130kw
sigma 3.0 mt 24v. 151kw
sigma 3.0 mt 12v. 125kw. wagon
sigma 3.0 atm 12v. 125kw. wagon


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 65 külalist