mingil kiirusel pidurdades rool väriseb

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

airwolf
liige
Postitusi: 66
Liitunud: L Dets 16, 2006 9:09 pm

PostitusPostitas airwolf » T Okt 02, 2007 5:33 pm

nii viga leitud.lasin vanad kettad üle treida ja viga kadus.üks uus ketas on siiski kõver. tagumine klots ei surunud ühtlaselt ketast.kulumisest näha,et ketas elipsis.aga arve olen ära visanud nii,et ketta tagasi viimine ei tule vist kõne alla. tuleb see ka teipinki visat.aga kui üht ketast treida siis vist peaks ka teise üle käima,et oleks mõlemal võrdne paksus.

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » T Okt 02, 2007 7:03 pm

airwolf kirjutas:nii viga leitud.lasin vanad kettad üle treida ja viga kadus.üks uus ketas on siiski kõver. tagumine klots ei surunud ühtlaselt ketast.kulumisest näha,et ketas elipsis.aga arve olen ära visanud nii,et ketta tagasi viimine ei tule vist kõne alla. tuleb see ka teipinki visat.aga kui üht ketast treida siis vist peaks ka teise üle käima,et oleks mõlemal võrdne paksus.


ma ei usu et sa oleks saanud kettad tagasi viia kui sul üks klots oli pooleldi kinni jäänud

üldse selliste kuluvate asjade garantii on selline nagu ta on, suht olematu, peaaegu alati saab kasutaja kaela veal ajada
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Galancer
liige
Postitusi: 594
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:00 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Galancer » K Okt 03, 2007 3:35 pm

airwolf kirjutas:nii viga leitud.lasin vanad kettad üle treida ja viga kadus.üks uus ketas on siiski kõver. tagumine klots ei surunud ühtlaselt ketast.kulumisest näha,et ketas elipsis.aga arve olen ära visanud nii,et ketta tagasi viimine ei tule vist kõne alla. tuleb see ka teipinki visat.aga kui üht ketast treida siis vist peaks ka teise üle käima,et oleks mõlemal võrdne paksus.


Kus sa treida lasid ja mitu raha?
Ei pretendeeri absoluutsele tõele!!!:-)

Nüüd peres ainus mitsu : Lancer `94 1,6 AT
Minevikust veel:Galant 2,5 Wagon `01 Tiptronic, Lancer 1,3 `98 manual, Galant 1.8 `88 manual,Lancer 1,5 `91 manual jmt

airwolf
liige
Postitusi: 66
Liitunud: L Dets 16, 2006 9:09 pm

PostitusPostitas airwolf » K Okt 03, 2007 7:26 pm

sõbra sugulasel on töökoda,tema treis.hinnaks ütles üks pool 100kr kokku neli poolt 400 kr.oleks äia kaudu ajanud asju siis oleks saand tasuta, kui ei viitsind ootata kuna sellega tegeletakse.vibrast oli vaja kohe lahti saada.

m1

PostitusPostitas m1 » R Okt 05, 2007 3:54 pm

Teistel kasutajatel ei ole kahjuks selliseid äiasid?

Kas kuskil Tallinnas pakutakse sellist teenust ka? Viin auto kohale ja treivad üle... Et ei peaks ise alt ära saamisega vaeva nägema jne..

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » N Okt 29, 2009 8:25 pm

Nii mull midagi sama sugust kiirusel 80-60km/h pidurdades tekkib kerge värin rooli.Kettad vahetatud 20 000km tagasi.Kahtlustan et meie vihmasel sügisel on kettad kuuma saanud ja nüüd vett.Kuidas kontrollida?
Kas uutel kettastel pole ka mingi võnge sisse antud et klotsid eemale saada peale pidurdamist? :oops:

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » N Okt 29, 2009 8:35 pm

ülevaatus punktis saab kontrollida piduristendil kui palju ja milline ketas viskub.

räägid ülevaatajle jutt ära,et hoidku kergelt pidurit peal.siis näha kumb pidur kord võtab ja sisi ei võta.

enda jaoga käisin. viskuvad mõlemad :D kuid pole aega saanud et treipinki visata
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » N Okt 29, 2009 8:37 pm

Kas neile tehasest juba sisse ei tehta seda väikest jõnksu?
Treida juu päris sirgeks siis ei liigu juu klotsid eemale kettast peale piduri vabastamist?
Või olen valesti aru saanud?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » N Okt 29, 2009 9:03 pm

ei,neid ei treida tehases kõverateks. pigem on see väike nihe tehase poolt. keegi ei jõuaks kinni maksta ketast mis oleks 0.00mm kõverusega.

lisaks: tehase kõverus ei tohiks mitte mingil juhul olla pidurdamisel tunda. tehase maksimaalne lubatud kõverus on kuskil 0.08mm. kolvi silnindrisse tõmbad tagasi kolvi ümber olev mansett(väidetavalt) pealegi see klotsi liikumis maa on niivõrd väike,et see ei vääri isegi mainimist
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » N Okt 29, 2009 9:05 pm

et siis tavalises pingis saab sirgeks lasta kettad?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » N Okt 29, 2009 9:11 pm

jah. kui treialil on muidugi vastav tera. endises töökohas treisime igapäev mõnda ketast(ka trumlit). ainult et enda omi ei jõudnud kunagi :D :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » N Okt 29, 2009 9:13 pm

milline tera peaks olema?Mida pidasid silmas õige tera all silmas?
tööl on pink ja mingid terad on inimene kes okab treida aga kas õige tera on seda ei tea.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » N Okt 29, 2009 9:17 pm

usun et treial teab millist kasutada.

karastatud lõikepeaga. vms. ei ole treial et oskaks lähemalt kirjeldada :)

meil olid need kohe pingi küljes igaks korraks olemas,nii et.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » K Nov 04, 2009 10:28 pm

Oi oi mina jändasin enda autoga ka kaua ... ja minul oli siis selline lugu.
Värin roolis nagu ikka ... uued kettad alla ja kohe sama jama. MÜSTIKA? Noh olgu paneme siis teised kettad ka uued. Ikka sama .... klotsid ka tutikad muidugi. Aga siis 1 hea inimene kutsus enda juurde ja hakkasiem asja lahendama. Ja teate kus viga peitus? Nimelt rattalaagri rumm oli kõver... kellaga mõõtsime üle ja see viskas... nii kui uue ketta peale paned kohe vups ja kõveraks... aitas siis uus rumm nuh mina ostsin koos laagriga kuna mul laager ka undas. Aga uus rumm ja uus ketas ja nagu naksi viga kadus!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » K Nov 04, 2009 10:33 pm

teine kord võib olla ka sarniir väikese loksuga, või siis rooliots. teatud kiirusel võtab kindla võnke sageduse sisse. vms :Dei meenu õige sõnastus hetkel :D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » K Nov 04, 2009 11:47 pm

sander147 kirjutas:teine kord võib olla ka sarniir väikese loksuga, või siis rooliots. teatud kiirusel võtab kindla võnke sageduse sisse. vms :Dei meenu õige sõnastus hetkel :D


Resonants :D

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » K Nov 04, 2009 11:54 pm

Laas kirjutas:
sander147 kirjutas:teine kord võib olla ka sarniir väikese loksuga, või siis rooliots. teatud kiirusel võtab kindla võnke sageduse sisse. vms :Dei meenu õige sõnastus hetkel :D


Resonants :D



TÄPSELT :D:D
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

muffik
Vana olija
Postitusi: 297
Liitunud: L Juun 02, 2007 12:41 am
Asukoht: wild wild west

PostitusPostitas muffik » N Nov 05, 2009 12:53 am

omal oli välimisest rooliotsast värin
oli:galant 91a,1.8i
galant 97a,2.0td
on:accord 97a1.8
56618456

Kasutaja avatar
Manki
liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Apr 20, 2007 9:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: mingil kiirusel pidurdades rool väriseb

PostitusPostitas Manki » E Veebr 22, 2010 11:19 pm

Ei tahtnud uut teemat teha. Läheb enamvähem samasse auku nagu eelnevatel.

Probleem selline, et kui sõitma hakata on kõik kombes. Aga kui paar kilti on sõidetud hakkab rool värisema siduri lahutamisel või vaba käiguga veeremisel. Vedu taga on siis on nagu tutikas. Käis masin remondis. Vahetati stabika kondid ja puksid ära + kõik pidurid vaadati üle. Kolistati sillad läbi. Kõik tip-top. Sain masina remondist kätte ja ikka sama jama.

Oskab keegi midagi asjast arvata?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: mingil kiirusel pidurdades rool väriseb

PostitusPostitas Sander147 » E Veebr 22, 2010 11:25 pm

Rehvis sees miskit??? Rattad lund täis??
Õõtsa puksid???
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist