Roolilatt

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

mctann

Roolilatt

PostitusPostitas mctann » K Apr 25, 2007 5:54 pm

Tervist härrased. Lugu selline, et kruusateedel ja aukudest läbi sõites on jube kolin ees. Kahest kohast on öeldud, et roolilatt koliseb aga ise nad nende parandamisega ei tegele. Küsimus oleks siis selline, et kuhu pöörduda, mingit konkreetset kohta oskab äkki keegi soovitada? Autoks on 98 a. Galant V6. Ette tänades

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » K Apr 25, 2007 6:28 pm

roolilatt ???

Ma pole küll väga palju erinevate autodega kokku puutunud ja ka mitsu alles esimest aastat aga mingi kogemus on ikka küll. Kuid no seda pole veel kuulnud, et roolilatt koliseb.
kolisevad ja kolinat võivad põhjustada kõik muud asjad tavaliselt: kondid, õõtsapuksid, sharniirid, piduriklotsid, pidurisuportid, rooliotsad vms.
aga kui nii siis tahaks kah teada mis seal koliseb ja kuidas asja lahendada
roolilatt ei ole ju mitte odav tükk.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

esmo
liige
Postitusi: 65
Liitunud: L Sept 10, 2005 11:14 pm
Asukoht: Rootsi/ Hiiumaa

PostitusPostitas esmo » K Apr 25, 2007 8:23 pm

olen pedaaliga 100% nõus. roolilatt saab koliseda ainult siis kui ta on kere küljest lahti. see on minu arvamus

rewood

PostitusPostitas rewood » N Apr 26, 2007 7:19 am

vahetasin ka sharniirid ja rooliotsad ära.. endal 93 galant( sillaehitus 97 a galandiga sama ). Kolin on ikka sees ja ei leia viga yles,muide roolilatt maksad mitsule uuest peast 25000.-

Kasutaja avatar
entel
liige
Postitusi: 318
Liitunud: L Mai 28, 2005 10:48 am
Asukoht: Tallinn, Kadriorg

PostitusPostitas entel » N Apr 26, 2007 11:23 am

Hiljuti oli siin ka üks kolina teema ja selgus, et kapoti hinged loksusid. Vaata igaksjuhuks üle!
Galant 97 Wagon 2,5 V6

Kasutaja avatar
PriitMC
Tösine huviline
Postitusi: 105
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:04 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas PriitMC » P Apr 29, 2007 6:01 pm

Minul ka roolilatt autul läbi. Roolilatil sees kuluvad puksid ära ja sealt lööb kolina keresse edasi. Kui võtta juhipoolsest roolivardast käega kinni siis loksub. Tänapäeval siis jah remonditakse neid aga kus, pole veel ise uurinud kuna see remont jääb sinna 4-6 kilo kanti.
Viimati muutis PriitMC, P Apr 29, 2007 9:54 pm, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » P Apr 29, 2007 6:47 pm

vot see on midagi uut.
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Apr 29, 2007 6:49 pm

PriitMC kirjutas:Minul ka roolilatt autul läbi. Roolilatil sees kuluvad puksid ära ja sealt lööb kolina keresse edasi. Kui võtta juhipoolsest roolivardast käega kinni siis loksub. Tänapäeval siis jah remondtakse neid aga kus, pole veel ise uurinud kuna see remont jääb sinna 4-6 kilo kanti.



ühel hetkel võtan mina oma roolilati remondi ise ette muide. lähtudes sellest et kõike on võimalik remontida
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

kaupo
liige
Postitusi: 54
Liitunud: K Aug 31, 2005 3:44 pm
Asukoht: Viimsi

PostitusPostitas kaupo » P Apr 29, 2007 11:31 pm

PriitMC kirjutas:Minul ka roolilatt autul läbi.

See tundub olema üldse järjekordne Galandi tüüpviga, et auto eest lihtsalt koliseb. Ja vaheta palju tahad neid sarniire ja rooliotsi, kolin jääb - seega - ehk tõesti on viga roolilatis - ka minu autol siis juba teeb eest imelikku häält, ehkki enamus asju on aasta jooksul vahetatud - ja kuigi räägiti stabika varrastest mulle teeninduses, ei ole ka roolilati kerge väsimine meie teeolusid arvestades eriti ebatõenäoline.
...Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE 99...

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » E Apr 30, 2007 9:14 am

Carstopis töötav sõber ytles et enamusel eestis sõitvatel vanematel masinatel roolilatid jooksevad mingil määral. tingituna meie teeoludest ....
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

hot2
Uus Kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: E Mai 28, 2007 7:15 pm

PostitusPostitas hot2 » E Juun 18, 2007 6:25 pm

omal oli sama viga , kolises miskit ees , kontrolliti mitmes kohas ja mainiti ka et roolilatt , aga lõpuks sai kolina kätte põlva kaguserv , viga oli ikkagi kõver õõts , seda vana õõtsa näppude vahel vaadates ei tundu ikka mingit kolksu olevat, kuid nüüd kuradi hea sõita.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Juun 18, 2007 9:20 pm

Miks inimesed lasevad autot remontida töökodades kus ei remondita just neid detaile mis on remonti pöördumise põhjustanud ??? Ma soovitaks süsteemide ( sh. vedrustus ) kontrollimiseks siiski firmade teenuseid kellel on ka igakülgne remondi pädevus. Piltlikult öeldes palun ärge laske vahetada rooli latti kui kolinat põhjustavad nt. kapoti inged ja vastupidi :!:

Antud küsimus pole adresseeritud vaid nende sõidukite omanikele kelle veeremi jms. auto detailidest kuni 50% on üli halvas olukorras ja auto ei läbi kindlasti ka tehno ülevaatust. Sama lugu neile kellel lihtsalt pole valmisolekut nt. rooli lati remondiks, juhul kui see kolina põhjustajaks osutub.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Lancer
liige
Postitusi: 50
Liitunud: R Mai 07, 2004 6:26 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Lancer » E Juun 18, 2007 10:53 pm

Küsige sealt http://www.topserv.ee/
aga alles järgmine nädal, kuna täna mulle öeldi, et on sel nädalal kollektiivpuhkusel.
Mitsubishi Lancer 2004
1,6 72kW

sarvik
liige
Postitusi: 82
Liitunud: T Apr 27, 2004 2:21 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas sarvik » P Juun 24, 2007 6:02 pm

Minu autol pidavat ka roolilatt läbi olema. Kruusateedel kolin sees, mujal ok. Kuna aga uus latt + vahetus läheb väga kalliks siis peab raha koguma. Oskab keegi öelda kui ohtliku veaga on tegemist ja kas tohiks üldse nii edasi sõita? Ülevaatuselt sai puhtalt läbi hiljuti, kuigi enne seda oli ka kolin olemas.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Juun 24, 2007 8:21 pm

ajuvaba jutt minumeelest. keegi võiks siis ära ka seletada kuidas roolilatt koliseda saab. iseasi kui koliseb sisemine rooliots mingit moodi või on latt tõepoolest lahti nagu ka eelpool keegi ytles. aga kui latt ise juba kolisema peaks hakkama siis ime kui ta veel koos seisab.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » E Juun 25, 2007 6:02 pm

ma nagu ka nüüd natuke kujutasin roolilatti silme ees, vaatasin üle ta töö põhimõtted jne.... mulle ka nagu ei jõua eriti kohale kuidas saab roolilatt kolised???? :shock: tehke keegi selgeks.... sest ise ma nüüd mingi mitsu remondi filoloog ei ole ja seega võin olla millestki aru saanud..

minu teada saab roolilatt koliseda ainult tõesti siis kui ta (nagu korduvalt elpool mainitud) on kereküljest lahtu või täiesti pooleks ..... aga muidu minu mõistus ei suuda välja nuputada mis muu seal võiks kolisema hakkata.

minu soovitus on, et kõigepealt peaks käima kompetentses autoremondi töökojas ära, et väljaselgitada mis kolin see ikka täpselt on.... mina ikka pakuksin väga kindlaks kolina allikaks mingisugust kummipuksi kas veermikus või mootoriruumis.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

jalg
Uus Kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: R Mai 05, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas jalg » E Juun 25, 2007 9:45 pm

Minu mitsul koliseb ka roolilatt 97 galant 2.5 v6.
Kui rooli kohapeal loksutada ühelt poolt teisele siis on kolks sees ja täpselt sama kolks on kruusateel sõites.Tundub, et kolks tuleb paremalt poolt.
Ja seda, et roolilatt koliseb öeldi mulle teenindusest mida ma kindlasti usaldan.
Kuskilt olen kuulnud, et uus latt maksab umbes 12000 ringis.
pakun katust:)

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » T Juun 26, 2007 5:21 pm

jalg kirjutas:Minu mitsul koliseb ka roolilatt 97 galant 2.5 v6.
Kui rooli kohapeal loksutada ühelt poolt teisele siis on kolks sees ja täpselt sama kolks on kruusateel sõites.Tundub, et kolks tuleb paremalt poolt.
Ja seda, et roolilatt koliseb öeldi mulle teenindusest mida ma kindlasti usaldan.
Kuskilt olen kuulnud, et uus latt maksab umbes 12000 ringis.


millegipärast pakun et sul siiski sisemine rooliots kolksub. ja 12K hinna eest saab tõenäoliselt taastatud lati. päris uue hind peaks sinna auto enda hinna kanti kiskuma umbes :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

hot2
Uus Kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: E Mai 28, 2007 7:15 pm

PostitusPostitas hot2 » T Juun 26, 2007 8:57 pm

lõpetage ära see roolilati jutt , mina sain oma kolinatest jagu , käige ära kusagil korralikus teeninduses teevad te auto korda ja kindlasti tuleb odavam , kui hakkate seda roolilatti vahetama mis on arvatavasti täitsa töökorras , kuid eks te ise tea . EDU

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Juun 27, 2007 10:23 pm

PriitMC kirjutas:Minul ka roolilatt autul läbi. Roolilatil sees kuluvad puksid ära ja sealt lööb kolina keresse edasi. Kui võtta juhipoolsest roolivardast käega kinni siis loksub. Tänapäeval siis jah remonditakse neid aga kus, pole veel ise uurinud kuna see remont jääb sinna 4-6 kilo kanti.

Rooli latt võib kolinat tekitada seda võin kinnitada. Juhi poolse otsa lõtku on aga lubatud kulumis astme puhul reeglina võimalik reguleerida, seda tehakse soovitavalt üles tõstetud esi otsaga ja pidevalt kontrollides kas rooli keeramine ei muutu raskeks või astmeliseks. Kuna hammas latt kulub rohkem kesk osast võivad peale keeramisel liiga tihedalt hambuma hakata lati äärmised hambad (välja pööratud rattad), selline ilming viitab juba vahetus vajadusele. Igasugu rooli lati kontrollile eelnegu amortide tugi laagrite (alates 93 a. Galantidel neid pole) ja rooli gardaani ristide kontroll. NB! 93 ja uuematel Galant-idel võib aga rooli raske liikumise põhjustada ka AVARII OHTLIKU KULUMISENI jõudnud alumiste esimeste (sirgete) hoobade sarniiride kulumine.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist