K. Miks roolivõim undab keeramisel

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

K. Miks roolivõim undab keeramisel

PostitusPostitas meelis11 » E Veebr 12, 2007 1:52 pm

Täna hommikul avastasin parklas manööverdades, et rooli keeramisel kostab undamist. Milest see võib põhjustatud olla?
Roolivõimu pump seda ilmselt teeb. Kas hakkab läbi minema või äkki lihtsalt õli vähe?
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

esmo
liige
Postitusi: 65
Liitunud: L Sept 10, 2005 11:14 pm
Asukoht: Rootsi/ Hiiumaa

PostitusPostitas esmo » E Veebr 12, 2007 2:01 pm

ma arvan et õli vähe

Kasutaja avatar
MeelisV
Tegija
Postitusi: 1983
Liitunud: L Juul 08, 2006 10:06 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas MeelisV » E Veebr 12, 2007 2:08 pm

õli kehva - sisaldab vett, külmunud?
õli vähe
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2004
Mitsubishi Outlander 2.0 CVT. 2015 - müüdud
Mitsubishi Grandis - 2,4 automaat, 2006. - müüdud
Mitsubishi Legnum VR4 - TwinTurbo 206 kw, 4WD, 1997. RHD to LHD - müüdud

Kasutaja avatar
zilliver
liige
Postitusi: 61
Liitunud: E Sept 25, 2006 9:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas zilliver » E Veebr 12, 2007 11:09 pm

Pedaal kirjutas:õli kehva - sisaldab vett, külmunud?
õli vähe


Tuleneb jah õli puudusest......veits alla min on, siis endal samuti hakkas undama....eriti parklas tuuritades :D
Lancer 1993a, 83 kw

rewood

PostitusPostitas rewood » K Veebr 14, 2007 1:16 pm

Mul ka undab, panin uue õli aga ikka sama viga. Äkki rihm libiseb kylmaga :roll:

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » K Veebr 14, 2007 4:56 pm

Panin õli juurde, kadus ära. Samas see varras ei ulatunud üldse õlini või siis paar mm ainult - peaks visat pikema varda otsima :roll:
Mulle tundub et mul see roolivõimu vedelik lekib kuskilt...auto all on pisike õilaik peale kohapeal seismist - kohe selle vasaku esimese nurga juures, kust ka vedelikku juurde valatakse.
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Veebr 16, 2007 2:10 pm

rewood kirjutas:Mul ka undab, panin uue õli aga ikka sama viga. Äkki rihm libiseb kylmaga :roll:
pakun et pump akkab õhtale minema
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
meelis11
huviline
Postitusi: 80
Liitunud: T Okt 31, 2006 1:45 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas meelis11 » P Apr 29, 2007 6:48 pm

Nii,
et siis roolivõim lekib...nagu lüpsimasin :)
Mingi vend arvas et roolivõimu võlli vahelt kuskilt lekib ja soovitav oleks leida uus võim.
See on praegu spekulatsioon ilma üle vaatamata, kuid küsiks siiski, et oskab keegi öelda mis seal viga tõenäoliselt on ja mis seal vahetada tuleks? Äkki tüüpviga või nii.

Meelis
Mitsubishi Eclipse GS 2.0, 1992 (müüdud)

Kasutaja avatar
PriitMC
Tösine huviline
Postitusi: 105
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:04 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas PriitMC » P Apr 29, 2007 9:58 pm

Minul rool põhja keerates hakkab vilisema ja arvatavasti on rihm lõtv, õli on ok 8)

kaupo
liige
Postitusi: 54
Liitunud: K Aug 31, 2005 3:44 pm
Asukoht: Viimsi

PostitusPostitas kaupo » P Apr 29, 2007 11:28 pm

Mul oli sama jama, et tilkus õli, ja mitte vähe, iga natsa aja tagant pidin peale valama, sest see julla, (toru, mille vahelt siis tilkus) läks tellimisse, kohale tuli 2 nädala pärast, ja hinnaks oli 2500 eeku. Ja nüüd ei tilgu, ehkki, tõenäoliselt sellises konditsioonis autoga sõitmine, millel tilgub toru vahelt õli lühendab kindlasti roolivõimu või selle osade eluiga, sest kärin on nüüd rohkem tunda, kui enne tilkuma hakkamist.,,
...Mitsubishi Galant 2.5 V6 SE 99...

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » P Mai 13, 2007 2:02 pm

kui rooli võim undama hakkab siis on alati õli vähe!

kui põhja keerates vilisema hakkab siis pinguta rihma.

ja tühja kohapealt ei saa roolivõimu õli ära kaduda....järelikult peab kuskilt lekkima.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

Kasutaja avatar
illuh
huviline
Postitusi: 55
Liitunud: K Mär 14, 2007 7:08 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas illuh » R Nov 16, 2007 8:10 am

oli galandil sama jama kunagi :P

vahetati mingisugune ülekande raud voolik väike väike
ja seda 4-5 aastat tagasi siimaani kõik korras! Ptüi, ptüi!!!!
www.kpartner.ee
Katuse- fassaadi- ja üldehitustööd!
Katuse- ja fassaaditöö eramajadele TASUTA! KAPMAANIA!
Tel. 56 222 312

LuMiNa
huviline
Postitusi: 99
Liitunud: E Okt 01, 2007 7:45 pm
Asukoht: Saaremaa

PostitusPostitas LuMiNa » L Nov 17, 2007 5:47 pm

Vabandage minu teadmatust aga kas see on normaalne kui rooli keerates võim tõmbab põõrded maha.
Lancer 92 1.6 ja Galant 98 2.0
83kW 100kW

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

PostitusPostitas margusvk » L Nov 17, 2007 6:06 pm

Muidugi on normaalne. Natukene peavadki sel juhul pöörded langema. Mootor ju seda roolivõimu ringi ajab ja kuskilt peab ta ju energiat saama ja seda saab ta töötavalt mootorilt. Eriti hakkab ta pöördeid maha võtma, kui mootor on külm, igatsugu soojendused järel ja siis veel rooli krutid. Siis on ka kütuse kulu "omadega laes". Ja mis asi see ikka seda kõike ringi krutib, kui mootor. Ega mootor ka mingi "hobune" ole, et kõike jõuab :). Kui muidugi sooja mootoriga tunduvalt pöördeid alla veab, siis võib hakata kahtlustama roolivõimu pumpa jne seda rooli värgendust. (loogiline ju ;))
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » K Apr 01, 2009 12:49 pm

Kaevan jultunult vana teema üles :D Vaevalt, et see enam vist veermiku alla küll käib, aga eks näis.
Autoks 1998 galant 2.0. Nimelt häda selline, et paar päeva tagasi hakkas samuti undamist kostma. Salongis on eriti hästi kuulda ja kuskil 1500~2000 pöörde peal, isegi siis kui rooli ei keera ja koha peal seista. Siiski vasakule keerates läheks nagu kurvi peal vingumine kõvemaks linnas manööverdades, täpselt selline hääl nagu vähe hoogsamalt tagurdades tekib. Võibolla asi selles, et juhina istun ka ise vasakul ja parempööret meisterdades nii hästi ei kuule.
Nüüd ei oskagi kohe aimata kas asi võib olla veermiku poole pealt või roolivõim või generaatori rihm (kui nüüd väga puusse ei pannud)? Just see, et natuke ka koha peal seistes kuulda on, võtab kahtlema. Ja kui võimus kindlasti asi on, siis võhikuna küsiks ka, et milline õli sinna läheks :oops:

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Apr 01, 2009 12:53 pm

Kas roolivõimu v geneka rihma viga(kui õli normis on). Roolivõimu ikka automaatkasti õli yldjuhul, punane.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » K Apr 01, 2009 1:01 pm

Kui õhtupoole aega jääb, siis lähen uurin roolivõimu õlitaset ja annan teada, mis seis on. Tänud, et viitsisid läbi lugeda!

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » K Apr 01, 2009 5:14 pm

Niisiis, õli oli alla minimaalse ja loik auto all :cry: Arvatavasti mingi pumbamehhanism ajab välja, kuna rooli keerates tilkus ikka kenasti vedelikku välja. Potsikusse jäi natuke õli järgi ka, et remondikohta sõidetud saaks.
Siinkohal oskate mõnda parandust soovitada ? Ise mõtlesin homme AGRi helistada (sealt ostsin ka auto), aga ei tea kas ja kui odav see just on ning kas homse päeva jooksul löögile saaks. Auto ostmisel lubati püsikliendisoodustusi ka, aga ei tea kui mitu raha see aitaks.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » K Apr 01, 2009 8:24 pm

pigem siiski latt jookseb, see suht tavaline asi. lati taastamine on umbes 3000 krooni.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » K Apr 01, 2009 10:03 pm

viga võib olla ka seibis mis on pumba ja vooliku yhenduse vahel ning voolikus endas(voolikul peax lahtine ryys ymber olema ja seda mööda pumbani õli jooksma ja sealt tilkuma, kui on n voolikus auk)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist