Äkki sadula liugurpoldid kinni jäänud, Sadul jookseb risti kui poldid kulunud ja on võimalus et pidurit maha lastes ei jookse yhe klotsi ots kettast eemale ja akkabki kergelt vastu ketast käima. See liugurite kulumine põhjustab ka ketta kõverdumist. Nimelt jääbki pidur kergelt peale ja ketad saavad kuuma.Laas kirjutas:Jätkaks siis 5 aastat hiljem arutelu
Auto on 1998 mitsubishi galant, 2.0. Sümptomid on samad nagu teema algatajal, et väiksema hoo pealt pidurdades käib ees vasakul miskit vastu khh khh khh häälitsedes (selle avastasin hiljuti alles nüüd külmema ilmaga).
Kui rool vasakule põhja keerata ja tagurdada, siis on selline püsiv kõvemat sorti audioga hõõrdumine/krabin kuulda (see juba mõnda aega olnud). Kasutaja janek postitas, et piduriklotsiklambrid võivad sel juhul vastu ketast käia ?! Ning kuskil suve lõpus avastasin, et suuremal kiirusel pidurdades, nii umbes 80km/h, roolis värin sees.
Ise kahtlustan vasakut esimest klotsi/ketast, aga sümptomid justkui 50:50, et mõlemad läbi ?
Auto on olnud alates märtsi keskpaigast ja selle aja jooksul pole pidurisüsteemis midagi vahetanud.
cartman kirjutas:Kindlasti on õli puudus
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist