mure piduritega

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
outsider
Uus Kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: K Juul 21, 2004 9:37 pm

mure piduritega

PostitusPostitas outsider » R Okt 22, 2004 5:52 pm

Pidurdamisel siis tekib mingi imelik hääl. Nagu midagi käiks vastu. Roolis vibrat sees ei ole ja pedaal on ka kindlalt kohal :? Külmade piduritega on väga hästi kuulda seda, aga soojadega pole nagu midagi hullu. Milles asi võiks olla :?:

Kasutaja avatar
AMD
Vana olija
Postitusi: 263
Liitunud: T Juul 27, 2004 10:52 am
Asukoht: Viimsi-Tallinn

PostitusPostitas AMD » N Okt 28, 2004 4:00 am

Sa ikka käi parem stendis ära. A mul peale klotside vahetamist kah vilin sees oli mingi 4 päeva

Kasutaja avatar
junx
liige
Postitusi: 67
Liitunud: T Aug 10, 2004 5:14 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas junx » N Okt 28, 2004 4:31 am

arva,et klotsid läbi siis hakkab tegema sellist häält

janek

PostitusPostitas janek » R Nov 05, 2004 5:09 pm

Kas häält on kuulda ka keeramisel,vasak-parem pool? Tihtipeale hakkavad piduriklotsiklambrid vastu ketast käima ja tekitavad vilinat- kahinat.Tasub korra ratas alt ära võtta ja pidurid üle tsekata. Teine võimalus,et autole on paigaldatud odavad tarviku klotsid"kiviklotsid" mis tekitavad ka ebameeldivat kahinat.

renx
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: K Sept 29, 2004 10:21 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas renx » R Nov 05, 2004 6:41 pm

kui hääl meenutab pist nagu kohinat siis tegemist ilmselt kulunud klotsidega...sest enne kui päris metallini välja kulub ta just sellist kohinat tegema hakkab!
"After sex Mitsubishi is the Best"

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » T Nov 03, 2009 2:08 pm

Jätkaks siis 5 aastat hiljem arutelu :D

Auto on 1998 mitsubishi galant, 2.0. Sümptomid on samad nagu teema algatajal, et väiksema hoo pealt pidurdades käib ees vasakul miskit vastu khh khh khh häälitsedes (selle avastasin hiljuti alles nüüd külmema ilmaga).
Kui rool vasakule põhja keerata ja tagurdada, siis on selline püsiv kõvemat sorti audioga hõõrdumine/krabin kuulda (see juba mõnda aega olnud). Kasutaja janek postitas, et piduriklotsiklambrid võivad sel juhul vastu ketast käia ?! Ning kuskil suve lõpus avastasin, et suuremal kiirusel pidurdades, nii umbes 80km/h, roolis värin sees.
Ise kahtlustan vasakut esimest klotsi/ketast, aga sümptomid justkui 50:50, et mõlemad läbi ?
Auto on olnud alates märtsi keskpaigast ja selle aja jooksul pole pidurisüsteemis midagi vahetanud.

Kasutaja avatar
Martinez
Tegija
Postitusi: 2209
Liitunud: N Okt 15, 2009 1:19 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Martinez » T Nov 03, 2009 2:24 pm

Mul on 2000 aasta 2,4 GDI galant. Probleem sama, nagu mingi plekk käiks ühesuguse intarvaliga pidurdamisel vastu, hmm, klotisd on ok, äkki seal see kaitseplekk käib vastu vms... Kas seda saab ise kuidagi sirgeks painutada.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » T Nov 03, 2009 3:06 pm

klotside kulumist näeb enamvähem ka velje vahelt piiludes. võibolla on lihtsalt klotsid otsa saamas :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sander147 » T Nov 03, 2009 3:15 pm

klotsi plekk- mõtlen eelkõige seda,mis annab märku klotsi kulumisest. kui kulumispiir on seal maal,siis see hakkab ka vastu käima. teeb sellist vilisemis häält,nagu laager oleks läbi vms
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » T Nov 03, 2009 11:11 pm

No ta mul ei vilise.. Ja kui vastu käib, siis peaks ju ühtlaselt käima, mitte katkendlikult, pole ju vahet kas kulunud või mitte. See et suurel kiirusel väristama hakkab peaks ju olema, et ketas kõver, aga ma ei taipa mismoodi see kahinat peaks tekitama. Ehk siis ongi mõlemad nii klots kui ketas omadega peetis ?!

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Nov 03, 2009 11:25 pm

Laas kirjutas:Jätkaks siis 5 aastat hiljem arutelu :D

Auto on 1998 mitsubishi galant, 2.0. Sümptomid on samad nagu teema algatajal, et väiksema hoo pealt pidurdades käib ees vasakul miskit vastu khh khh khh häälitsedes (selle avastasin hiljuti alles nüüd külmema ilmaga).
Kui rool vasakule põhja keerata ja tagurdada, siis on selline püsiv kõvemat sorti audioga hõõrdumine/krabin kuulda (see juba mõnda aega olnud). Kasutaja janek postitas, et piduriklotsiklambrid võivad sel juhul vastu ketast käia ?! Ning kuskil suve lõpus avastasin, et suuremal kiirusel pidurdades, nii umbes 80km/h, roolis värin sees.
Ise kahtlustan vasakut esimest klotsi/ketast, aga sümptomid justkui 50:50, et mõlemad läbi ?
Auto on olnud alates märtsi keskpaigast ja selle aja jooksul pole pidurisüsteemis midagi vahetanud.
Äkki sadula liugurpoldid kinni jäänud, Sadul jookseb risti kui poldid kulunud ja on võimalus et pidurit maha lastes ei jookse yhe klotsi ots kettast eemale ja akkabki kergelt vastu ketast käima. See liugurite kulumine põhjustab ka ketta kõverdumist. Nimelt jääbki pidur kergelt peale ja ketad saavad kuuma.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » T Nov 03, 2009 11:36 pm

Siiamaani vabajooks muidu korras olnud. Ega vist enne täpsemalt aimu saa, kui peab ratta maha võtma ükspäev. Eks siis loksutan, veeretan ja vaatan :D
Sinna ajani ideed/kogemused teretulnud ikka :)

veix81
Uus Kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: P Jaan 11, 2009 8:08 pm
Asukoht: Põltsamaa/Tartu

PostitusPostitas veix81 » N Nov 05, 2009 1:53 pm

Mul Galant 99 aasta ja ka sama asi, et värskelt sõitma minnes ja aeglase hoo pealt pidurdades oli selgelt kahin kuulda, aga seda just tagaotsast ja nüüd pidurdades kerge vilin ka, naine pani ka seda kahinat tähele ja arvas, et vaja oleks õli panna, aga ma klotside ja ketta vahele õli ei hakka panema :D :D , usun et saab klotside vahetusega hakkama.

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » T Nov 24, 2009 10:05 pm

Väike update siis. Paari päeva jooksul on ilmnenud veel nähtusi. Nimelt eile märkasin, et piduripedaali peab tunduvalt rohkem alla vajutama, et pidurid tööle rakenduksid. Nüüd just käisin poes ja proovisin, et kui enne pidurdamist korra või kaks pedaali alla vajutada ehk siis nö. pumbata, siis võtab jälle kõrgemalt pidurdusmomendi. Ilmnes ka selline anomaalia, et kiirendades hakkab käsipiduri tuli põlema (eriti hästi teise käiguga, kuna kiirendus siis hoogsam vast). Kui sujuvalt edasi sõita, siis kustub ära.
Praegu pimedas ei hakanud pidurivedeliku taset ka uurima.
Selle kahinaga ees vasakul ma pole veel teenindusse jõudnud (tean küll, et selliste asjadega eriti viivitada ei tohiks, aga mõtlesin et ehk pole veel asi nii hull ja saab veel raha koguda) ja nüüd siis sellised sümptomid veel, ideid ?
Mitsubishi Galant 1998, 2.0 100kw, manuaal, bensiin

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Nov 24, 2009 10:09 pm

Kindlasti on õli puudus
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » T Nov 24, 2009 10:14 pm

cartman kirjutas:Kindlasti on õli puudus


Manualis on kirjas, et kasutada võib DOT3 ja DOT4. Kas neid võib omavahel segada ? Ei tea mis mul seal sees võib olla, vist pole autoostust saati vahetatud. Internetis kirjas enamjaolt, et võib segada 3 ja 4, kuid mitte DOT5. Vastab see info tõele ? Ja kuidas kindlaks teha, kas sees on 3 või 4? 5 kohta sain nii palju teada, et see pidi värvi eemaldama tõhusalt.
Ei tahaks väga sämplite testi tegema hakata, et omavahel kokku segada neid olemasolevaga ja vaadata kas eralduvad teineteisest katsealused või mitte.

-edit-
eelnev tekst oli käsipiduri tule kohta, nagu cartman juba allpool vastas :D
Viimati muutis Laas, T Nov 24, 2009 10:42 pm, muudetud 2 korda kokku.
Mitsubishi Galant 1998, 2.0 100kw, manuaal, bensiin

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » T Nov 24, 2009 10:38 pm

Kui jh käsipiduri tuli põleb niisama siis võib eeldada jh e vedelik otskorral. Kui aga juba päris tyhi siis tõmbab/s ka õhu vahele. Siis vaja kogu systeemi õhutamist.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Laas » K Nov 25, 2009 1:46 pm

Käisin nüüd uurimas.. 19 juuni on DOT 4 sisse pandud. Potsikus näitab veel, et vedeliku tase on umbes pool sentimeetrit üle miinimumi. Siis ei tohiks ju nagu jamada nii ? Eks lähen ostan juurde ja panen fullini ära.. aga ei tea kas kasu on.

Niisiis. Sai see porgandimahla moodi polari pidurivedelik ostetud. Sõitsin algul sõbra juurde, siis ei funktsioneerinud üldse juba pidurid peaaegu. Üks mõte oli veel, et õhk on süsteemis. Enne juurde kallamist tegin sõbraga nii, et kork maha - pedaal põhja - kork peale - pedaal üles. Nii umbes 4-5 korda. Pedaal muutus raskemaks kohe ja vedelik vähenes ka miinimumi piiri peale potsikus.. Panin siis u. poolteist sentimeetrit seda otsa ja koju sõites oli asi nii palju etem, et käsipiduri tuli kustus ära ja pedaali pidin aint ühe korra nüüd alla vajutama enne pidurdamist.
Manualis oli kirjas, et see nn. bleedimine käib kuskilt potsiku juures oleva toru august, kus peab näppu ees hoidma, niiet see korgi meetod polnud päris õige. Loodan et homme saab tööl ära käidud ja vaatan kas asi läheb hullemaks tagasi - sellisel juhul peab vist teenindusse aja kirja panema ikka.

-edit-

Roosteuss oli miskise piduritoru "kummalisest kohast" katki teinud, nagu öeldi :D Toru 50 krooni, liitekoht 10 krooni, tööraha 400 :(
Kohe kindlam sõita, kui pidurid ka töötavad :D
Mitsubishi Galant 1998, 2.0 100kw, manuaal, bensiin

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Nov 30, 2009 9:19 pm

Mis võib tekitada järsu piduri peale jäämise? Jutt on 2002a galandist. Sai augustis tehtud pidurite hoole ... määritud ja klotsid vahetatud. Nüüd auto on iga päev sõitnud kui täna sõitsin ja läksin poodi. Peale seda sõitma hakates hirmus kahin taga vasakul. Vaatan pidur peal ... klots tugevalt vastu ketast. Nuta või naera lahti ei tule ... olin sunnitud koju sõitma ja ketas kraabitud mõnuga ,et läheb vahetusse... aga millest selline jama järsku?:S

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Nov 30, 2009 9:30 pm

Käsikas ehk peale jäänud :roll:
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 60 külalist