mure piduritega

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Ducati » E Nov 30, 2009 10:30 pm

kas käsikal mitte eraldi klotsid pole?:S

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Dets 01, 2009 6:51 pm

[quote="Ducati"]kas käsikal mitte eraldi klotsid pole?:S[/quote

Õigus jah, siis ehk kolb või liugurpoldid kinni jäänud, äärmisel juhul võib voolik ummistunud või toru kõver olla siis on raskendatud õli tagasivool ja kolb jääb välja. Peapumba või ABS-iga on pealejäämine üli harva seotud.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

PostitusPostitas infected » P Dets 06, 2009 8:59 am

kas ilma voolikut lahtivõtmata on võimalik piduri sadulale hooldust teha,määrida silindrit ja möllu?klotsid lähevad vahetusse siis mõtlesin üle käia.
Galant 2,pool 120 kaavet

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas breyt » P Dets 06, 2009 10:18 am

voolikut ei pea jah lahti võtma aga et kolbi ja silindrit puhastada tuleb siiski kolb silindrist välja võtta, ning pärast õhutada. aga kui sa saad piduri vooliku kinni pigistada seniks kui ta lahti on, siis pärast on õhutamist vähem sest siis õhk ei pääse voolikusse ja pärast lihtsalt kui koos on kõik, siis keerad sadulal nipli lahti ja vabastad vooliku ning õli jookseb ise läbi. ei pea möllama pumpamisega janiiedasi. ise proovitud ja töötab.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » P Dets 06, 2009 10:44 am

breyt kirjutas:voolikut ei pea jah lahti võtma aga et kolbi ja silindrit puhastada tuleb siiski kolb silindrist välja võtta, ning pärast õhutada. aga kui sa saad piduri vooliku kinni pigistada seniks kui ta lahti on, siis pärast on õhutamist vähem sest siis õhk ei pääse voolikusse ja pärast lihtsalt kui koos on kõik, siis keerad sadulal nipli lahti ja vabastad vooliku ning õli jookseb ise läbi. ei pea möllama pumpamisega janiiedasi. ise proovitud ja töötab.


Ma nii ei teex, rohkem vaeva kui asi väärt. Kui õhk on sees , siis on sees. Õhutamine pole raske töö kui seeda nagunii vaja teha juba on. Lihtsam on ikka sadulale remonti teha, kui asi on laua peal.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
breyt
Vana olija
Postitusi: 458
Liitunud: E Juun 19, 2006 9:09 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas breyt » P Dets 06, 2009 10:51 am

laua peal kindlasti mugavam teha! lihtsalt et voolik tuleks kinni pigistada et liigset õhku sisse ei läheks, seda tahtsin öelda.

Kasutaja avatar
o$$
huviline
Postitusi: 61
Liitunud: K Nov 05, 2008 7:10 pm

Re: mure piduritega

PostitusPostitas o$$ » T Juun 05, 2012 9:10 pm

Teema on küll vana, aga vast on mõttekam siia postitada kui uus teema teha.

Tekkis ka minu autol pidurijama. Mingi aja kostis pidurdamisel kerget kahinat ja pedaal värises jala all. Sellest järeldasin, et kettad kõverad. Samuti ABS lamp armatuuris aeg-ajalt põleb. Ühel hetkel hakkas vasak tagumine ratas jubedalt kriuksuma. Tõstsin auto tungrauaga üles ja keerasin seda ratast. Ühte osa ringist oli tunduvalt raskem keerata kui muidu ja selle koha peal tegi ka häält. Teisel pool käis ratas ilusti vabalt ja vaikselt ringi. Lasin siis auto maha tagasi, sõitsin ja pidurdasin ning kriuksumine kadus ära. Küll aga läheb see ketas kuumaks.
Kas on pidur peal ja ketas kõver või on tegemist lihtsalt kõvera kettaga? Kui kettaid vahetada, siis mõlemal pool korraga? Või piisab ühest uuest kettast ja 2-st komplektist klotsidest?

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: mure piduritega

PostitusPostitas jyrgen72 » K Juun 06, 2012 8:37 pm

Kui soovid, et pidurdus jõud oleksid mõlemil pool ikka võrdsed, siis mina vahetaks juba kõik korraga, aga valik on sinu.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: mure piduritega

PostitusPostitas Aap » N Juun 07, 2012 11:20 am

Minu teada uuematel Galantidel ei tohiks vedelikku lahmama hakata, kui kolb välja suruda. See vedelik, mis kolvi taha jääb välja tulemise hetkel, see lendab vastu taevast, kuid lekke korral peaks jaoturist ju klapp vastava toru sulgema, või mis? Kui enda omal tagapirdureid hooldasin, siis pärast suppordi eemaldamist ei tulnud voolikust tilkagi. Või on minu masinal miskit totaalselt pees?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist