piduritorud

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

piduritorud

PostitusPostitas tommy-e » N Dets 07, 2006 6:44 pm

Sai siin kah endale Mitsubishi soetatud. Täpsemalt '92 Galant E33A. Ühel hetkel märkasin, et metallist piduritorudel on korrosioon peal, sellest kohtast, kus nad mootoriruumist pööravad rattakoopasse, seal on veel mingi kummist tihendimoodi asi. Kas see on midagi, mille pärast peaks mures olema või on see värv, mis roostetab, ülejäänud torul on roheline värv peal küll. Millest selline toru üldse tehtud on? Kui selline toru lekkima hakkab, mis siis saab? Ei pidurda ainult üks pool või kogu pidurisüsteem veab alt?

Tänan vastanuid.

Kasutaja avatar
ylts
huviline
Postitusi: 87
Liitunud: T Sept 26, 2006 8:09 pm
Asukoht: tallinn:nõmme

PostitusPostitas ylts » N Dets 07, 2006 9:29 pm

vastan küll kahjuks opeli baasil, kuid kui lekkima peaks hakkama, siis kaovad ära esimesed pidurid. st piduri peasilindril on kaks sektsiooni, üks esi- ja teine tagapiduritele. vähemalt ilma absita jääksid sa ilma ainult esimestest piduritest (mis muuseas on sitem variant otseloomulikult).
95' lancer 1.6 83kw

Kasutaja avatar
entel
liige
Postitusi: 318
Liitunud: L Mai 28, 2005 10:48 am
Asukoht: Tallinn, Kadriorg

PostitusPostitas entel » N Dets 07, 2006 10:08 pm

ylts kirjutas:......piduri peasilindril on kaks sektsiooni, üks esi- ja teine tagapiduritele. vähemalt ilma absita jääksid sa ilma ainult esimestest piduritest (mis muuseas on sitem variant otseloomulikult).

Ylts, sul ei ole õigus.
Pidurikontuure on kaks, aga paiknevad diagonaalis, ehk üks esimene ja üks tagumine pidur jäävad tööle, kui teises kontuuris rõhk kaob.
ABS-iga kehtib sama reegel. Olen ise kogenud pidurivooliku lõhkemist järsul pidurdamisel (koer hüppas teele), õnneks kiirusel 50 km/h.
Galant 97 Wagon 2,5 V6

Kasutaja avatar
entel
liige
Postitusi: 318
Liitunud: L Mai 28, 2005 10:48 am
Asukoht: Tallinn, Kadriorg

Re: piduritorud

PostitusPostitas entel » N Dets 07, 2006 10:18 pm

tommy-e kirjutas: Ühel hetkel märkasin, et metallist piduritorudel on korrosioon peal, sellest kohtast, kus nad mootoriruumist pööravad rattakoopasse, seal on veel mingi kummist tihendimoodi asi. Kas see on midagi, mille pärast peaks mures olema või on see värv, mis roostetab, ülejäänud torul on roheline värv peal küll......

Piduritorud on terasest. Need "kummitihendid", millest räägid on arvatavasti piduritorude hoidikud. Need samad hoidikud on üks pidurisüsteemi "murelaps". Nendes kohtades koguneb niiskus, soolad jms. ning torud hakkavad roostetama. Kui saad need lahti, puhasta roostest ja pane mingit paksu määret vahele.
Galant 97 Wagon 2,5 V6

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » R Dets 08, 2006 8:09 am

Tänan vastuste eest. Üldiselt tahan igasugused kriitilised detailid väljavahetada, ühena näiteks need torud, kuid kõike korraga ei jõua paraku. E33A on ilus ja vastupidav masin kui tema eest hoolitseda.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Dets 08, 2006 8:50 am

kas vasest piduritorusid ei kasutata? kuskilt nagu meelde jäänud selline asi
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » R Dets 08, 2006 9:07 am

Zafari kirjutas:kas vasest piduritorusid ei kasutata? kuskilt nagu meelde jäänud selline asi

Sama siin, kuid Google leiab ainult mingi roostevabast terasest või vasest preformance huinjaad. Vastust, et mida tehas kasutab ei saanudki. :roll:

Kasutaja avatar
entel
liige
Postitusi: 318
Liitunud: L Mai 28, 2005 10:48 am
Asukoht: Tallinn, Kadriorg

PostitusPostitas entel » L Dets 09, 2006 1:25 pm

tommy-e kirjutas:
Zafari kirjutas:kas vasest piduritorusid ei kasutata? kuskilt nagu meelde jäänud selline asi

Sama siin, kuid Google leiab ainult mingi roostevabast terasest või vasest preformance huinjaad. Vastust, et mida tehas kasutab ei saanudki. :roll:

Kõige lihtsam on võtta magnet ja järgi proovida. Mina proovisin.
Minul on mõlemal Mitsul (89 ja 97) piduritorud terasest.
Galant 97 Wagon 2,5 V6

Kasutaja avatar
nublu
liige
Postitusi: 32
Liitunud: P Okt 01, 2006 6:52 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nublu » L Dets 09, 2006 4:13 pm

minu andmetel kasutatakse ikka terasest torusid. vasest rohkem sellised ajutised.
colt on mõnus

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » L Dets 09, 2006 4:23 pm

nublu kirjutas:minu andmetel kasutatakse ikka terasest torusid. vasest rohkem sellised ajutised.

minu kogemus vasest torudega oli 94 aasta honda accordi peal. usun et vasktoru peab kauem kui teras....
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » L Dets 09, 2006 7:11 pm

entel kirjutas:
tommy-e kirjutas:
Zafari kirjutas:kas vasest piduritorusid ei kasutata? kuskilt nagu meelde jäänud selline asi

Sama siin, kuid Google leiab ainult mingi roostevabast terasest või vasest preformance huinjaad. Vastust, et mida tehas kasutab ei saanudki. :roll:

Kõige lihtsam on võtta magnet ja järgi proovida. Mina proovisin.
Minul on mõlemal Mitsul (89 ja 97) piduritorud terasest.

Hea idee, selle peale ma ei tulnudki, et magnetiga proovida.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » L Dets 09, 2006 8:40 pm

põhimõtteliselt on nii et kui uut piduritoru tarvis siis lähed poodi ja ostad uue ..... hondal tehti niimoodi ... vasktoru oli täies pikkuses ja sellest veeti ise pumbast tagarattani uus toru. vasktoru pluss on see et etda on mugavam painutada nii kuidas vaja
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » P Dets 10, 2006 1:25 am

Zafari kirjutas:põhimõtteliselt on nii et kui uut piduritoru tarvis siis lähed poodi ja ostad uue ..... hondal tehti niimoodi ... vasktoru oli täies pikkuses ja sellest veeti ise pumbast tagarattani uus toru. vasktoru pluss on see et etda on mugavam painutada nii kuidas vaja

Pmst ma olen nagu niimoodi arusaanud, et on 2 varianti:
a) Ostad konkreetse piduritoru kui varuosa, mis on siis vasest või terasest, kus on mutrid ja kõik asjad kaasas.
b) Lased paigaldada uue piduritoru ise painutatud vasktorust, mis pole spetsiaalne piduritoru, kuid spetsifikatsiooni poolest sobib selleks küll.
Kumb variant nagu parem oleks? On sel üldse vahet? Selles suhtes, et kui varuosa on terasest ja isepainutatud on näiteks vasest siis kas eelis poleks isepainutatul, kus hind on võib-olla odavam ning vase korrosioonikindlus annab lisaks eelise töökindluses?

Mitte, et ma vana E33A'ga kavatseks terve elu sõita, kuid päris nii ka ei taha planeerida, et nagunii sõidan ainult teatud aja ja pohhui, mis peale seda toimub. :)

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Sigma » P Dets 10, 2006 9:28 am

ma soovitan vasktorusid= peavad paremini vastu
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

nuclear2
liige
Postitusi: 389
Liitunud: K Apr 28, 2004 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas nuclear2 » P Dets 10, 2006 1:22 pm

mu omale väänati igatahes vasktorud alla.
silmad kardavad, käed teevad

esmo
liige
Postitusi: 65
Liitunud: L Sept 10, 2005 11:14 pm
Asukoht: Rootsi/ Hiiumaa

PostitusPostitas esmo » P Dets 10, 2006 5:11 pm

minu teada on varuosa torud kõik vasest.

stayed
liige
Postitusi: 75
Liitunud: K Jaan 11, 2006 12:24 am

PostitusPostitas stayed » P Dets 10, 2006 9:14 pm

ütled vajaliku pikkuse ja 5 minutiga tehakse valmis
http://www.pidurimeister.ee/
need on vasest muidugi

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » T Dets 12, 2006 9:40 am

Offtopic:
Pidurimeistrid on juba välja vaadatud, kuid nüüd juba uues vaates. Nimelt otsustas sidur eile, et aitab tööst. :D
Vana auto omaniku rõõmud. :)

tommy-e
liige
Postitusi: 42
Liitunud: R Nov 17, 2006 11:25 am
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas tommy-e » R Dets 15, 2006 2:22 pm

Nii. Teema võib lõpetatuks lugeda. Uued torud pidurimeistritest käes ja ootavad alla panemist. Vasest.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist