ylts kirjutas:......piduri peasilindril on kaks sektsiooni, üks esi- ja teine tagapiduritele. vähemalt ilma absita jääksid sa ilma ainult esimestest piduritest (mis muuseas on sitem variant otseloomulikult).
tommy-e kirjutas: Ühel hetkel märkasin, et metallist piduritorudel on korrosioon peal, sellest kohtast, kus nad mootoriruumist pööravad rattakoopasse, seal on veel mingi kummist tihendimoodi asi. Kas see on midagi, mille pärast peaks mures olema või on see värv, mis roostetab, ülejäänud torul on roheline värv peal küll......
tommy-e kirjutas:Zafari kirjutas:kas vasest piduritorusid ei kasutata? kuskilt nagu meelde jäänud selline asi
Sama siin, kuid Google leiab ainult mingi roostevabast terasest või vasest preformance huinjaad. Vastust, et mida tehas kasutab ei saanudki.
nublu kirjutas:minu andmetel kasutatakse ikka terasest torusid. vasest rohkem sellised ajutised.
entel kirjutas:tommy-e kirjutas:Zafari kirjutas:kas vasest piduritorusid ei kasutata? kuskilt nagu meelde jäänud selline asi
Sama siin, kuid Google leiab ainult mingi roostevabast terasest või vasest preformance huinjaad. Vastust, et mida tehas kasutab ei saanudki.
Kõige lihtsam on võtta magnet ja järgi proovida. Mina proovisin.
Minul on mõlemal Mitsul (89 ja 97) piduritorud terasest.
Zafari kirjutas:põhimõtteliselt on nii et kui uut piduritoru tarvis siis lähed poodi ja ostad uue ..... hondal tehti niimoodi ... vasktoru oli täies pikkuses ja sellest veeti ise pumbast tagarattani uus toru. vasktoru pluss on see et etda on mugavam painutada nii kuidas vaja
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 59 külalist