Space Wagoni tagarataste külgkalde muutmine?

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

16klappi
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:32 pm
Asukoht: Põlva-Tartu

Space Wagoni tagarataste külgkalde muutmine?

PostitusPostitas 16klappi » N Okt 19, 2006 10:07 pm

On see võimalik kuidagi?

93 aasta väljalase ja tagarattad pisut lääpas(ülevalt sissepoole kaldu).
Teada, et seda regullida ei saa, aga ehk on mõni idee kellelgi.

Mõtlesin, et kui teha uus õõtshoova välimine puks ektsentrilise auguga. Kas toimib, või siit keegi isegi proovinud.

Igasugu kommentaarid oodatud.

Eero
Uus Kasutaja
Postitusi: 31
Liitunud: P Juun 19, 2005 9:41 am

PostitusPostitas Eero » N Okt 26, 2006 6:32 pm

kunagi oli mul scorpio, neil sama viga. Uued või siis tugevdatud vedrud on abiks.
Galant 2002 2,5 aut MÜÜA

Kasutaja avatar
paikas
liige
Postitusi: 342
Liitunud: N Mai 18, 2006 8:59 pm
Asukoht: tartuma

PostitusPostitas paikas » N Okt 26, 2006 7:23 pm

ega 4 vedu pole??? kui 4 vedu siis peaks saaba väheke regullida jahm aga enamus ikka uute vedrude töö

16klappi
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:32 pm
Asukoht: Põlva-Tartu

PostitusPostitas 16klappi » N Okt 26, 2006 7:29 pm

Eero kirjutas:kunagi oli mul scorpio, neil sama viga. Uued või siis tugevdatud vedrud on abiks.


Olen ise kah kuulnud sellist juttu, et scorpa tagavedrut on mingi seibiga vähe pikendatud, et aitavat.
Kaine mõistus jällegi ütleb, et see pole võimalik. Neil mõlemal on taga ju nn. õõtshoob kerega pikuti, järelikult saab vaid tagaotsa tõsta, ei muud.

Sai siin vahepeal vaadatud, et kokkujooksu reguleerimise ektsentrik peaks mõjuma ka rattakaldele. Liigub ju nigu väntvõll. :wink:
Kas iseneride näpukas, või ongi nii mõeldud? Või sai nüüd täiega p... pandud. :lol:


Ei, nelivedu küll pole, kuid konstrui pidi sama olema.

andres40
Uus Kasutaja
Postitusi: 21
Liitunud: E Nov 13, 2006 11:38 pm

PostitusPostitas andres40 » T Nov 28, 2006 12:39 am

Minul sama auto aga 98a.Reguleerida saab lihtsalt öötshoova sisemisi kinnitusi keerates,nimelt seal on exsentrik.Reguleerida saab suures ulatuses .

16klappi
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:32 pm
Asukoht: Põlva-Tartu

PostitusPostitas 16klappi » T Nov 28, 2006 10:16 am

andres40 kirjutas:Minul sama auto aga 98a.Reguleerida saab lihtsalt öötshoova sisemisi kinnitusi keerates,nimelt seal on exsentrik.Reguleerida saab suures ulatuses .


Vahepeal sai täpsemalt uuritud ja selgus, et reguleerimisvõimalus on vaid pikisuunaline, ehk siiski ainult kokkujooks. Põhimõtteliselt puurides, lõigates ja keevitades saaks kindlasti midagi aretada aga noh, vaatame, mõtleme veel...

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » T Nov 28, 2006 7:18 pm

Ega vedrud surnud/rattad koopas ei ole ? kui on tuleks sellest alustada. Ei tea kas teljed on poltidega õõtsa küljes kui on reguleeri poltide alla peil plekke pannes.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

16klappi
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:32 pm
Asukoht: Põlva-Tartu

PostitusPostitas 16klappi » T Nov 28, 2006 9:23 pm

jaan mmc kirjutas:... peil plekke pannes.


Thanks,ent peil plekk poldi alla :oops: , mis see veel on?
Ning teljed õõtsa küljes, sry, kuid ei saa pihta!

Visuaalselt vaadates on rattad kere suhtes paigas ja koopast ilusti väljas.
Ja mitte ei usu, et vedru pikendamine rattad õigeks keerab, upitab vaid tagaotsa kõrgemale.

Kasutaja avatar
paikas
liige
Postitusi: 342
Liitunud: N Mai 18, 2006 8:59 pm
Asukoht: tartuma

PostitusPostitas paikas » T Nov 28, 2006 9:32 pm

kuna piduri süsteem kinnitub kääntelje külge mis omakordakinnitub 1 poldiga õõtshoova külge mis tähendab seda, et ülejäänud hoiab paigas eest taha õõtshoob ning ülevalt alla amort ning kui amordi käiku pikendada muutub samas ratta kaldnurk...

ehk ratta amortiseerumine toimub kaarjas joones... kui amort ja vedru on korras on ratta külgnurk paigas ja kui on korrast ära siis näeb välja nagu bmw... ning kui pikemad amordid ning vedrud on all siis näeb välja nigu sapikas....


nüüd jõudis kohale???

16klappi
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:32 pm
Asukoht: Põlva-Tartu

PostitusPostitas 16klappi » T Nov 28, 2006 10:19 pm

paikas kirjutas:kuna piduri süsteem kinnitub kääntelje külge mis omakordakinnitub 1 poldiga õõtshoova külge mis tähendab seda, et ülejäänud hoiab paigas eest taha õõtshoob ning ülevalt alla amort ning kui amordi käiku pikendada muutub samas ratta kaldnurk...

ehk ratta amortiseerumine toimub kaarjas joones... kui amort ja vedru on korras on ratta külgnurk paigas ja kui on korrast ära siis näeb välja nagu bmw... ning kui pikemad amordid ning vedrud on all siis näeb välja nigu sapikas....


nüüd jõudis kohale???


Jätaks fleimi kõrvale, paikas!
Oled sa praktikas Wagoni tagasilda sättinud, või mitte?

Kasutaja avatar
paikas
liige
Postitusi: 342
Liitunud: N Mai 18, 2006 8:59 pm
Asukoht: tartuma

PostitusPostitas paikas » K Nov 29, 2006 2:59 am

onneks mitte ja ei tahaks ka...

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Nov 30, 2006 9:05 pm

16klappi kirjutas:
jaan mmc kirjutas:... peil plekke pannes.


Thanks,ent peil plekk poldi alla :oops: , mis see veel on?
Ning teljed õõtsa küljes, sry, kuid ei saa pihta!

Visuaalselt vaadates on rattad kere suhtes paigas ja koopast ilusti väljas.
Ja mitte ei usu, et vedru pikendamine rattad õigeks keerab, upitab vaid tagaotsa kõrgemale.

Uurisin siis pisut enda oma ja tuleb tunnistada et teljest(ratta võll) nurga muutmine ei ole õige tegu kuna siis tuleks täpipealt sama palju muuta ka pidurite asendit ja see on paras keemia... pealegi on see äärmuslik varjant mida üldse rakendada.Samas olen ka ise sildasid reguleerinud ja kahtlen kas siiski tag.õõtsa sisemise puksi eks-tsentrilise poldi keeramisest ei muutu külg kalle mingit moodi. Nimelt on minu runneril reguleerimis märgid seibil mille sees kraega polti keeratakse üleval pool (selles asendis on märgid vastakuti) , kuid polti on võimalik keerata pool pööret (180") sellega tõuseb aga oluliselt õõts hoova sisemine kinnitus ja peaks kindlasti muutuma ka ratta kalle. Siiski võivad sellise reguleerimisega kaasneda muude parameetrite valeks minekud nii et katsetamise ajal olgu masin silla stendis selleks et kõik toimuvad muutused oleks jälgitavad :!: Muide mis sull nende kalletega valesti üldse on kas seda näitas silla stend või? Omal mul kah rattad üsna negatiivses kaldes aga rehve justkui ei söö ja miskit muud jama pole kah täheldand...
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

16klappi
Uus Kasutaja
Postitusi: 40
Liitunud: E Jaan 16, 2006 9:32 pm
Asukoht: Põlva-Tartu

PostitusPostitas 16klappi » N Nov 30, 2006 10:02 pm

Rehvid kulusid jep liiga kiirelt seestpoolt. Sai siis suvel ise reguleeritud kanali peal kokkujooksu ja oli tõesti päris mööda. Sügisel sai uus jooks kasutatuid alla pandud ja stendis käidud. Tulemuseks taga kokkujooks enamvähem (mingi pool milli), selle keeras paika. Kuid kalle, lubatud Autodata järgi max +0.6, on -1,5 ja -1,3 .Samas spets väitis, et isegi-0,6 on lubatud. Pakkus, et vedrudele seib alla panna, peaks aitama, ise suht skeptiline ses suhtes.

Aga ehk kuskil teises stendis saab teised tulemused?

Ektsentriku kohta juba ülevalpool mainisin, et polt liigub vaid horisontaalselt, kuna poldiava piklik, üles alla liikumine toimub vaid lõtku arvelt. Seda nagu fikseerida ei saa.

Mõte liikuski sinna, et veidi puurida ja vajadusel õigesse kohta ektsentrik kas või kinni keevitada, äkki jääb pidama.

Üldiselt selle pärast väga ei põe ja kui väidad, et samuti neg. kaldega ja ei kulu midagi, las siis olla. Just hiljuti sai räägitud Scorpa omanikuga, kel kah silma järgi rattad kaldu ja no problems.
Igatahes tänud neile, kes viitsisid vastata ja kui korda saan annan teada.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 66 külalist