martinjev kirjutas:treial ei tee ise ühtegi uut sarniiri.
treial treib vanal sarniiril "põhja alt", võtab kausid välja, asendab need uuega, topib määret ka niipalju kui suudab ja valtsib/keevitab uue põhja alla.
Taasatud vana kvaliteet sõltub täiesti tegija hoolikusest ja uutest kaussidest. aga seda usun mina kyll täiesti et taastatud peavad paremini kui B-osad.
morgan kirjutas:Mina isiklikult olen veidi skeptiline nende taastatud zarniiride suhtes.
kes räägib 200 kes 400 kroonist. Kas sellise raha eest vötab keegi üldse taolise töö ette. Milline on taastamise tehnoloogia. Ok lõikab lahti vahetab sisu või noh selle kausi (kust uus kaus tuleb?) kuidas kinni uuesti pannakse keevitada ei saa kuuma andes keeb määre ju välja. On keegi zarniiri peos hoidnud ja uurinud sellise pilguga kuidas oleks selline remont teostatav.
Las räägivad need kellel on endal olnud kokkupuude taastatud zarniiriga.
Äkki tõesti tasub see taastamine ära.
renx kirjutas:pilt siis minu 94a celica õõtsadest ja muudest liigendistest!
http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... 232pm3.jpg
millel lasin taastada 10-st sarniirist 8!
Muidu oleks läinud originaaljuppidest remont ca 32 tuh eek ja B osi pole lemas!
Tehtud said need 3 märtsil 2006 kui õigesti mäletan ja siiani on vaikus kui umbes 20 tuh km on sõidetud!
töö tegija Juss 56567294 Ekto nimelise firma treial asukohaga Sauga!
Tema poole pöördusin sellepärast, et olin ennem netist tema kohta teada saanud, et tema töö kestab ja ta isegi BMW ja Audi esinduse õõtsasid taastab juhul kui klient selle kasuks otsustab!
Ka Sirtsu Galant-l sai lastud taastada kaks esimest kõverat õõtsa kuna B osad kestsid mingi 8 kuud vist ainult umbes!
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist