Taastatud õõtshoovad?

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
PriitMC
Tösine huviline
Postitusi: 105
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:04 pm
Asukoht: Tallinn

Taastatud õõtshoovad?

PostitusPostitas PriitMC » R Okt 06, 2006 7:34 am

Küsimus siis selline, et kas keegi on kokku puutunud taastatud silla juppidega (õõtsad, sarniirid, stabikad jne)? Mis on tagasiside?

Rivo
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: N Veebr 09, 2006 4:07 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Rivo » R Okt 06, 2006 7:40 am

miks uute vastu ei vaheta? saad ju kiiremini või kuidas, nii kallis ju ka see pole.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Okt 06, 2006 8:08 am

sarniiiride koha pealt olen kuulnud positiivseid jutte kuna mõnedel autodel on sarniirid mega kallid siis lastaxe uued teha treialil. vilj tehti yjele acurale mingi 400-tk muidu vist 2000-. ja supra meeste käest olen ka kuulnud et taastavad paljusis silla juppe ja ple nagu prob.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
PriitMC
Tösine huviline
Postitusi: 105
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:04 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas PriitMC » R Okt 06, 2006 8:15 am

Rivo kirjutas:miks uute vastu ei vaheta? saad ju kiiremini või kuidas, nii kallis ju ka see pole.

Hinnapoolest on taastatud tykkmaad odavamad kui uus ja vastupidavus pidi sama olema, nii tuttav rääkis vähemalt.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » R Okt 06, 2006 9:18 am

cartman kirjutas:sarniiiride koha pealt olen kuulnud positiivseid jutte kuna mõnedel autodel on sarniirid mega kallid siis lastaxe uued teha treialil.

Mis materialist see treial need teeb kas tegu on siis sama sulamiga või isegi tugevamaga kui orginaalil
Tihtipeale liiga kriitiline !

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » R Okt 06, 2006 10:55 am

treial ei tee ise ühtegi uut sarniiri.
treial treib vanal sarniiril "põhja alt", võtab kausid välja, asendab need uuega, topib määret ka niipalju kui suudab ja valtsib/keevitab uue põhja alla.
Taasatud vana kvaliteet sõltub täiesti tegija hoolikusest ja uutest kaussidest. aga seda usun mina kyll täiesti et taastatud peavad paremini kui B-osad.

usku
liige
Postitusi: 250
Liitunud: E Sept 19, 2005 12:10 am
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas usku » R Okt 06, 2006 12:14 pm

nii, aga teema jätkuks võiks nüüd rääkida, kus kohtades silladetaile taastada saab?
Termicolt Mitsunaator

Kasutaja avatar
PriitMC
Tösine huviline
Postitusi: 105
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:04 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas PriitMC » R Okt 06, 2006 12:18 pm

Tallinnas Veerennis pidi selline tegelane olemas olema, kes taastab.
Kuid kus ta täpselt seal asub pole veel uurinud. Kuid lähiajal temaga peab deali tegema 8)

Arno
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: K Juun 28, 2006 3:54 pm

PostitusPostitas Arno » R Okt 06, 2006 12:46 pm

Võiks pigem siis öelda, et tegu on eriti kvaliteetse C kategooria detailiga...
Lancer 1.6 '06

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » R Okt 06, 2006 1:00 pm

ma pole seda kategooriat veel kohanud :D
ja ei julge ka öelda et asi just eriti kvaliteetne alati on.
kuskilt olen lugenud ka seda et pidi olema nö. taastamisviis - kuvaldaga sarniiri põhjapihta litakas ja loks ongi kadunud.
Aga seda ei saaks kyll taastamiseks nimetada.... :evil:

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » R Okt 06, 2006 1:09 pm

martinjev kirjutas:treial ei tee ise ühtegi uut sarniiri.
treial treib vanal sarniiril "põhja alt", võtab kausid välja, asendab need uuega, topib määret ka niipalju kui suudab ja valtsib/keevitab uue põhja alla.
Taasatud vana kvaliteet sõltub täiesti tegija hoolikusest ja uutest kaussidest. aga seda usun mina kyll täiesti et taastatud peavad paremini kui B-osad.

ahaa ... jälle targem kausid lähevad vahetusse. Tekib küsimus kas neid kausse on siis kusagil niimoodi saada ? või pinnib treial plekist need ise välja.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Gala
Tösine huviline
Postitusi: 201
Liitunud: R Nov 12, 2004 3:59 am
Asukoht: Saue

PostitusPostitas Gala » R Okt 06, 2006 3:44 pm

Mul alumine õõts maksab 3000.- . Kui palju see taastamine maksma võiks minna, äkki keegi teab? Ja kaua tähtajad on.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » R Okt 06, 2006 4:49 pm

olen kuulnud et üldiselt taastatud sarniir pidi olema tavaliselt parem kui odav b osa.
pärnus on ka yks mees kes umbes 200 eeku tykk sarniire taastab. kui hästi otsida ja kellelgi huvi on leiaksin numbri ka vast. kui keegi tahab siis küsige ja ma tuhnin paberites numbri järgi natuke.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Rivo
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: N Veebr 09, 2006 4:07 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Rivo » L Okt 07, 2006 12:03 pm

kui ainult plekk vahetatakse, siis kuidas saab see olla parem, kui uus :)
Endal ka esimene parempoolne loksub galandil, läheb kohe vahetusse uue vastu. Oma elu liiga kallis, et mingi sossepal lasta sonkida vana väsinud metalli kallal.

morgan
Site Admin
Postitusi: 1819
Liitunud: K Juun 23, 2004 6:37 pm
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

PostitusPostitas morgan » L Okt 07, 2006 1:15 pm

Mina isiklikult olen veidi skeptiline nende taastatud zarniiride suhtes.
kes räägib 200 kes 400 kroonist. Kas sellise raha eest vötab keegi üldse taolise töö ette. Milline on taastamise tehnoloogia. Ok lõikab lahti vahetab sisu või noh selle kausi (kust uus kaus tuleb?) kuidas kinni uuesti pannakse keevitada ei saa kuuma andes keeb määre ju välja. On keegi zarniiri peos hoidnud ja uurinud sellise pilguga kuidas oleks selline remont teostatav.
Las räägivad need kellel on endal olnud kokkupuude taastatud zarniiriga.
Äkki tõesti tasub see taastamine ära.
Tihtipeale liiga kriitiline !

Kasutaja avatar
Sirts
liige
Postitusi: 40
Liitunud: R Jaan 14, 2005 5:55 pm
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas Sirts » L Okt 07, 2006 2:13 pm

no minu mitsul lasti taastada näteks ja tean ka, et keegi pärnust tegi seda. aga kuna mu vend ajas seda asja siis lasen temal lähemalt kommenteerida. ise pole nii pädev, veel :P
Galant..see ütleb kõik..

martinjev
liige
Postitusi: 285
Liitunud: L Jaan 08, 2005 2:13 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas martinjev » L Okt 07, 2006 4:52 pm

morgan kirjutas:Mina isiklikult olen veidi skeptiline nende taastatud zarniiride suhtes.
kes räägib 200 kes 400 kroonist. Kas sellise raha eest vötab keegi üldse taolise töö ette. Milline on taastamise tehnoloogia. Ok lõikab lahti vahetab sisu või noh selle kausi (kust uus kaus tuleb?) kuidas kinni uuesti pannakse keevitada ei saa kuuma andes keeb määre ju välja. On keegi zarniiri peos hoidnud ja uurinud sellise pilguga kuidas oleks selline remont teostatav.
Las räägivad need kellel on endal olnud kokkupuude taastatud zarniiriga.
Äkki tõesti tasub see taastamine ära.


sellepärast ei kipu ise kah neid taastatuid väga kiitma et ei tea kuidas ja mis täpselt sinna sisse pannakse.
aga kuulnud olen et ntx taksojuhid kasutavad seda taastamise värki.
ja kuskilt pole lugenud ega kuulnud veel et kellegil oleks asi laiali jooksun või kohe loksuma hakanud.
niiet jah - ootaks mõne pikema ajalise kogemusega tegelase arvamust. :)

renx
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: K Sept 29, 2004 10:21 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas renx » P Okt 08, 2006 2:21 pm

pilt siis minu 94a celica õõtsadest ja muudest liigendistest!
http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... 232pm3.jpg
millel lasin taastada 10-st sarniirist 8!

Muidu oleks läinud originaaljuppidest remont ca 32 tuh eek ja B osi pole lemas!
Tehtud said need 3 märtsil 2006 kui õigesti mäletan ja siiani on vaikus kui umbes 20 tuh km on sõidetud!
töö tegija Juss 56567294 Ekto nimelise firma treial asukohaga Sauga!
Tema poole pöördusin sellepärast, et olin ennem netist tema kohta teada saanud, et tema töö kestab ja ta isegi BMW ja Audi esinduse õõtsasid taastab juhul kui klient selle kasuks otsustab!

Ka Sirtsu Galant-l sai lastud taastada kaks esimest kõverat õõtsa kuna B osad kestsid mingi 8 kuud vist ainult umbes!


Ainuke viga mida olen kuulnud, et Jussil on, et need kummikaitsed mida ta kasutab ei pea kõige kauem vastu seega tasuks iga natukese aja tagant kontrollida neid!

Minu autol siiani terved igatahes!

Samas saab tema juures lasta ka panna tavotinipli liigendile mida mina isiklikult soovitaks. Selljuhul muidugi peaks endal olema tavotiprits, et aeg ajalt sinna määret sisse ajada jälle. Nii kestab kindlasti väga kaua sarniir!
Viimati muutis renx, E Okt 09, 2006 1:45 pm, muudetud 1 kord kokku.
"After sex Mitsubishi is the Best"

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » P Okt 08, 2006 8:04 pm

renx kirjutas:pilt siis minu 94a celica õõtsadest ja muudest liigendistest!
http://img146.imageshack.us/my.php?imag ... 232pm3.jpg
millel lasin taastada 10-st sarniirist 8!

Muidu oleks läinud originaaljuppidest remont ca 32 tuh eek ja B osi pole lemas!
Tehtud said need 3 märtsil 2006 kui õigesti mäletan ja siiani on vaikus kui umbes 20 tuh km on sõidetud!
töö tegija Juss 56567294 Ekto nimelise firma treial asukohaga Sauga!
Tema poole pöördusin sellepärast, et olin ennem netist tema kohta teada saanud, et tema töö kestab ja ta isegi BMW ja Audi esinduse õõtsasid taastab juhul kui klient selle kasuks otsustab!

Ka Sirtsu Galant-l sai lastud taastada kaks esimest kõverat õõtsa kuna B osad kestsid mingi 8 kuud vist ainult umbes!


sellest jussist minagi kuulnud olen ja ainult head ;) enivei kui endal peaks esisilla remonti vaja minema siis see telefoninumber ootab juba ammu oma aega ;)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Rivo
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: N Veebr 09, 2006 4:07 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Rivo » N Okt 12, 2006 8:49 am

lasin endal ära vahetada esimese õõtsa eile uue vatu. lasin ka silla regulli teha ja kõik kokku koos tööga läks tiba üle 2000. minuarust ok ja aja kokkuhoiu huvides kindalsti kasulikum, kui otsida neid taastajaid ja oodata tema taga ilma autota olles.
Töö võttsi aega vaid 1 tund.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist

cron