mis see kyll olla võiks?(kolin esisillas)

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

insener
liige
Postitusi: 217
Liitunud: K Apr 13, 2005 9:03 am
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas insener » P Mai 20, 2007 11:02 pm

Minul aitas amortide vahetus. Samalajal vahetasin juba ka esimesed stabika kondid kuna need olid ka vist läbi. Igaljuhul nüüd kulgen kolinata 8)

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » E Mai 21, 2007 8:37 pm

zoltan kirjutas:öelge keegi, kus on tallinnas see koht kus saab kvaliteetse veermiku kontrolli teostada mitsule, kus on suure kogemusega oma ala spetsialistid, kes igaljuhul üritavad probleemi olemuseni jõuda?
ise olen lasnud veermiku vaadata - ARK ülevaatuses, AGR-is, Mart Pere'l, Jaapaniautos ja veel paaris töökojas (mille nimesid enam ei mäleta) - ja keegi ei ole suutnud probleemi tekitajat tuvastada.

Minu jaoks on ARK veeremi kontrollimise viis olnud müstika, ühel lihtsal põhjusel nimelt olukoras kus suuremat osa vedrustuse sõlmi rõhub auto oma kaaluga, üritavad nemad nende sõlmede võimalike lõtke tuvastada :shock: Nagu prooviks tuvastada ratta laagri lõtku masinal mis kõigi 4-rattaga maa peal. Teine elementaarne test auto veeremi seisundi hindamisel on proovi sõit erinevatel tee katetel ja oludes, mida ülevaatused ei teosta. Seega ei maksa arvata et tehno ülevaatuse tõrgeteta läbinud sõiduk ongi raudselt OK. Sama lugu on ka erinevate amortisaatorite test pinkidega , millega ma ei taha väita et need kõik mõtetud oleks vaid seda et vedrustusi on ikka väga erinevaid.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Bullet
Tegija
Postitusi: 1657
Liitunud: R Juul 30, 2004 7:53 am
Asukoht: Märjamaa ja muud euroopa riigid :)
Kontakt:

PostitusPostitas Bullet » E Mai 28, 2007 10:33 pm

jaan mmc kirjutas:
zoltan kirjutas:öelge keegi, kus on tallinnas see koht kus saab kvaliteetse veermiku kontrolli teostada mitsule, kus on suure kogemusega oma ala spetsialistid, kes igaljuhul üritavad probleemi olemuseni jõuda?
ise olen lasnud veermiku vaadata - ARK ülevaatuses, AGR-is, Mart Pere'l, Jaapaniautos ja veel paaris töökojas (mille nimesid enam ei mäleta) - ja keegi ei ole suutnud probleemi tekitajat tuvastada.

Minu jaoks on ARK veeremi kontrollimise viis olnud müstika, ühel lihtsal põhjusel nimelt olukoras kus suuremat osa vedrustuse sõlmi rõhub auto oma kaaluga, üritavad nemad nende sõlmede võimalike lõtke tuvastada :shock: Nagu prooviks tuvastada ratta laagri lõtku masinal mis kõigi 4-rattaga maa peal. Teine elementaarne test auto veeremi seisundi hindamisel on proovi sõit erinevatel tee katetel ja oludes, mida ülevaatused ei teosta. Seega ei maksa arvata et tehno ülevaatuse tõrgeteta läbinud sõiduk ongi raudselt OK. Sama lugu on ka erinevate amortisaatorite test pinkidega , millega ma ei taha väita et need kõik mõtetud oleks vaid seda et vedrustusi on ikka väga erinevaid.



täiesti õige jutt.
Mitsubishist parem on ainult .... kiire Mitsubishi.

zoltan
Uus Kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: P Mai 15, 2005 11:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas zoltan » K Mai 30, 2007 1:15 am

et siis...kel mure, jaani juurde Pärnusse 8) Mulle tundub, et mujalt abi ei saa :(
Galant '97 - 2.0 Volvo S80 2.9

Kasutaja avatar
Judas Priest
Tösine huviline
Postitusi: 146
Liitunud: T Juun 20, 2006 7:27 pm
Asukoht: Pärnu, viimaselajal Võru.

PostitusPostitas Judas Priest » K Mai 30, 2007 8:32 am

zoltan kirjutas:et siis...kel mure, jaani juurde Pärnusse 8) Mulle tundub, et mujalt abi ei saa :(

Täiesti õige jutt ;) Ma seal jube püsiklient vist ::D

Kasutaja avatar
tom52
Tösine huviline
Postitusi: 209
Liitunud: P Mai 09, 2004 6:31 pm
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas tom52 » K Mai 30, 2007 9:22 am

teema pealkiri on igatahes väga informatiivne ja paljuütlev :roll:
Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience;To become old and wise you must first be young and stupid! Vaese mehe veojõukontroll on lahja mootor.

zoltan
Uus Kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: P Mai 15, 2005 11:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas zoltan » N Mai 31, 2007 11:54 pm

täna siis tegin sellise katse - käsipidur peale, vend autosse ning esimese ja tagumise käiguga vaheldumisi üritada kohalt minna - ise vaatan kapoti alla ja ennäe, tagumine juhipoolne mootoripadi loksub nagu lusikas teeklaasis, kummipuks täitsa läbi. mida raffas arvab, kas see võib olla see kurjajuur?
Galant '97 - 2.0 Volvo S80 2.9

taliz
liige
Postitusi: 123
Liitunud: K Juun 01, 2005 1:59 pm
Asukoht: elva

PostitusPostitas taliz » R Juun 01, 2007 7:50 am

olen ka ise viimasel ajal hakanud mootoripatjade peale mõtlema. Mul tunduvad nad ka kuidagi pehmed.

Ahjaa..selline tähelepanek, kui käsipidur peal proovida kohalt ära minna teeb kapoti all mingi kolksu, äkki ongi mootoripadi süüdlaseks
Galant 2.0 -97 Wagon (müüdud)
Galant 2.0 -91 luukpära (müüdud)

zoltan
Uus Kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: P Mai 15, 2005 11:57 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas zoltan » R Juun 01, 2007 11:21 pm

nüüd muutub asi huvitavaks, olen mitmest varuosade laost uurinud ja nendel ei ole mootoripatja pakkuda :( peab vist ostu-müügi alajaotusse kolima või lammaritest otsima :?
Galant '97 - 2.0 Volvo S80 2.9

hot2
Uus Kasutaja
Postitusi: 13
Liitunud: E Mai 28, 2007 7:15 pm

PostitusPostitas hot2 » P Juun 10, 2007 2:01 pm

omal sama jama , olen omaarust kõik asjad ära kontrollinud ka amordipadjad , aru ma ei saa juhe juba täitsa koos. kuid ma usun et keegi kindlasti on selle vea üles leidnud , võtku vaevaks ja antku teistele ka teada

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » P Juun 10, 2007 3:40 pm

kolks võib tulla jh mootoripadjast( kui kohapealt minnes kolksu teeb), samas võivad olla ka padjakinnitus poldid, mis asuvad mootori v kasti kyljes, lahti olla. Minu yhel mitsul oli kunagi näitex orig mootoripadja poldi asemele pandud yx mõõt peenem polt(see mis läeb läbi jala ja padja)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

jalg
Uus Kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: R Mai 05, 2006 1:51 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas jalg » E Juun 11, 2007 6:15 pm

Minu mitsul on kah mingi kolin ees otsas, šarniirid ja kõik mu soblajobla on juba vahetatud ja nüüd selgus, et hoopis roolilatt koliseb mis vajab remonti või vahetust .
Autoks galant 97
pakun katust:)

LandLord
banned
Postitusi: 372
Liitunud: L Juun 12, 2004 8:55 pm
Asukoht: Läänes
Kontakt:

PostitusPostitas LandLord » E Juun 11, 2007 7:04 pm

Kolinaid võib olla igas pool ja kui sa seda ära ei tunne on jama majas küll ju....Tavaliselt kolisevad stabika kondid siis amordi puksid peale neid veel vedrupukad. šarniirid kolisevad innukalt. Vedrupurunemine koliseb hästi kolisevad ka kulunud piduriklotsid, jne, jne, jne, 8) 8) 8)

Kasutaja avatar
mmell
Tösine huviline
Postitusi: 132
Liitunud: K Mär 23, 2005 6:08 pm
Asukoht: Tallinn, varsti Tartu

PostitusPostitas mmell » K Juun 20, 2007 8:53 pm

Olin mõnda aega eemal ja pole foorumile ligi saanud, aga nagu Jaan mmc juba kirjutas, siis mina sain oma kolina põhjuse lõpuks teada. Samas ei tulnud see selgelt välja kui auto oli õhus ja nii mõnigi meistrimees sarniire katsus ja painutas. Ühesõnaga kui mujalt abi ei saa ja kolin ikkagi häirib, siis minge Jaan'ile külla. Siiani pole ta minu autut remontides kunagi hätta jäänud.
Galant 2,5 1998; Avensis 2,0 2006

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » N Juun 21, 2007 6:55 pm

:D :D :D No pärast siis klaarime :) :) :)
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » R Juun 22, 2007 5:36 pm

NB! ÜHEL V-6 MANUAL ISENDIL TEKITAS PLEKI KIGINAT ESI STANGE SISE KÜLJEL OLEV BALANSIIR. See on ristküliku kujuga metalli tükk, mille ühest otsast oli liimist lahti seda plekk ümbrisega ühendav kumm. Balansiire on 2 ja neid on näha kui eemaldada iluvõre. Ei oska öelda kas see nüüd kõigil haininadel lahti tuleb või oli see tolle isendi, nt. kunagise pleki mölkimise tagajärg. :roll: Kigisev heli tekkis sõidul ja siis kui avatud kapotiga autol koputada vastu radiaatori ees asetsevat plekk tala.[/b]
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Zafari » T Juun 26, 2007 5:23 pm

lihtsalt igaks-juhuks mainin ära ka sellised detailid nagu silla tala tugipuksid ......
Viimati muutis Zafari, P Aug 19, 2007 8:51 pm, muudetud 1 kord kokku.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
jaiks
liige
Postitusi: 61
Liitunud: E Juul 02, 2007 11:10 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas jaiks » T Aug 14, 2007 10:23 pm

Mina kahtlustan enda omal pidureid, sest õrnalt pidurdades vaikus. Muidu koliseb ka kruusateel sarnaselt eelpool mainitule. Pole ainult kindel kuidas seda koduste vahenditega kontrollida?
Viimati muutis jaiks, N Aug 16, 2007 12:16 am, muudetud 1 kord kokku.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

PostitusPostitas jaan mmc » K Aug 15, 2007 4:42 pm

Võta ratas alt ja liiguta käega igas suunas piduri sadulat ning mingi pulgaga ka klotse. Kui nt. piduri kelgud-pesad või klotside-raami pinnad on kulunud, võib logistamisel kolinat kuulda. Rataste juures kolina olemasolu kontrollitakse ka sellise liht meetodiga et virutad lihtsalt jalaga vastu rehvi, tavaliselt paremale-vasakule ja üles, see menetlus toob välja piduri ja rooli osade võimalikud lõtkud-kolinad.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Nuclear M.A.N
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: R Veebr 18, 2005 6:03 pm

PostitusPostitas Nuclear M.A.N » P Aug 19, 2007 7:11 pm

Ilmselt sama asi, mis mul:
Kas roolilatt või roolikarbi loks vms.....(iga mehaanik nimetab erimoodi, ja ysna kallis lõbu parandada/uus osta ka)
It`s Nice 2 Be Important But More Important Is 2 Be Nice.....:)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist