zoltan kirjutas:öelge keegi, kus on tallinnas see koht kus saab kvaliteetse veermiku kontrolli teostada mitsule, kus on suure kogemusega oma ala spetsialistid, kes igaljuhul üritavad probleemi olemuseni jõuda?
ise olen lasnud veermiku vaadata - ARK ülevaatuses, AGR-is, Mart Pere'l, Jaapaniautos ja veel paaris töökojas (mille nimesid enam ei mäleta) - ja keegi ei ole suutnud probleemi tekitajat tuvastada.
jaan mmc kirjutas:zoltan kirjutas:öelge keegi, kus on tallinnas see koht kus saab kvaliteetse veermiku kontrolli teostada mitsule, kus on suure kogemusega oma ala spetsialistid, kes igaljuhul üritavad probleemi olemuseni jõuda?
ise olen lasnud veermiku vaadata - ARK ülevaatuses, AGR-is, Mart Pere'l, Jaapaniautos ja veel paaris töökojas (mille nimesid enam ei mäleta) - ja keegi ei ole suutnud probleemi tekitajat tuvastada.
Minu jaoks on ARK veeremi kontrollimise viis olnud müstika, ühel lihtsal põhjusel nimelt olukoras kus suuremat osa vedrustuse sõlmi rõhub auto oma kaaluga, üritavad nemad nende sõlmede võimalike lõtke tuvastada Nagu prooviks tuvastada ratta laagri lõtku masinal mis kõigi 4-rattaga maa peal. Teine elementaarne test auto veeremi seisundi hindamisel on proovi sõit erinevatel tee katetel ja oludes, mida ülevaatused ei teosta. Seega ei maksa arvata et tehno ülevaatuse tõrgeteta läbinud sõiduk ongi raudselt OK. Sama lugu on ka erinevate amortisaatorite test pinkidega , millega ma ei taha väita et need kõik mõtetud oleks vaid seda et vedrustusi on ikka väga erinevaid.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist