Esipidur jääb peale

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Moss
liige
Postitusi: 252
Liitunud: N Aug 19, 2004 2:31 am
Asukoht: Soome
Kontakt:

Esipidur jääb peale

PostitusPostitas Moss » N Aug 19, 2004 2:49 am

Mure siis pealkirjas nimetatu ja murelapseks on 92' Galant 2.0 SOHC. Masin seisis talvel aga kevade lõpupoole hakkas jama pihta. Esimene kord sai support lahti võetud - kolb oli ikka nii kinni kui kinni. Lõpuks saime asja enamvähem norm liikuma (mitte küll näpujõu kergusega). Võtsime ümbert ära ka selle porikaitse kummi mis oli täiesti õhtal omadega (hetkel pole veel uut pannud :/). Töötas pidur...mingi ajani. Kusjuures värk on nii, et külmalt pole hullu midagi aga kui pidurid linnaliikluses soojaks ajada siis jääb peale ja kuumutab kogu seda pidurimajandust ja velge ikka korralikult (sulamisjälgedega ventiilikübar). Piduriketas on vist ka kõver sest kuumast peast hakkab raputama. Kui maha jahtub on asi jälle OK kuni soojenemiseni - siis algab sama jama otsast pihta. Hiljuti sai nüüd seda supportit uuesti muditud natuke. Võtsime ka pidurivedelikku vähemaks anumast - eelmine omanik oli selle kuhjaga täis valanud ja hermeetiliselt sulgenud (mõtsin et äkki selles viga ag paistab et ei olnud). Paar nädalat olen sõitnud, nüüd jälle kinni.

Kogu selle pika seletusloba järgi siis küsimus ka: kas keegi on varem sama murega kokku puutunud ja milles oli/on viga? Kas peaks uuesti lahti mudima selle kolvi sealt suppordis ja kui kerge jõuga see seal liikuma peaks muidu? Kas on võimalik et selle kummimanseti puudumise tõttu nii ruttu asi jälle pe**e läheb?

Kasutaja avatar
galant_EXE
liige
Postitusi: 103
Liitunud: K Mai 19, 2004 8:24 pm
Asukoht: Viljandi

PostitusPostitas galant_EXE » N Aug 19, 2004 3:53 am

Sellepärast kolb kinni jääbki, et kummi mansett on puudu. Nii kui niiskust saab, tekib sinna vahele kohe korrusioonikiht koos tolmuga ja nii jääbki kolb kinni!
Soovitaks lammarist uue piduri sadula osta koos korraliku kummi mansetiga.
Muidu võib seal midagi muud kah kuumenemise pärast peesse minna!

Moss
liige
Postitusi: 252
Liitunud: N Aug 19, 2004 2:31 am
Asukoht: Soome
Kontakt:

PostitusPostitas Moss » N Aug 19, 2004 8:58 am

Muu all mõtled Sa mida? Rattalaagrit?

nrvous

PostitusPostitas nrvous » N Aug 19, 2004 4:28 pm

Üks variant on veel - viid oma suporti http://www.avk.ee/main/main.php meeste kätte(Tallinn, Vana-Narva mnt. 7 tel. 6 348 459), vahetavad sul vajadusel roostes kolvi(d) välja ja panevad uued mansetid, tolmukatte(d), jne. hind ei ole tappev, võib isegi odavam tulla kui romulast ostes, aga tulemus saab kordi parem.

Kasutaja avatar
elmetos
liige
Postitusi: 152
Liitunud: T Mai 18, 2004 9:32 pm
Asukoht: Tartumaa

PostitusPostitas elmetos » R Aug 20, 2004 3:55 am

Mul jäi möödund talv käsipidur peale ja mölemid tagumised rattalaagrid läksid :( Odav löbu just ei olnud!
Liigne kuumus head jah ei tee!!!
galant 94

Moss
liige
Postitusi: 252
Liitunud: N Aug 19, 2004 2:31 am
Asukoht: Soome
Kontakt:

PostitusPostitas Moss » R Sept 17, 2004 2:22 am

Nii. Sai ikka härjal sarvist kinni haaratud ja teenindusse viimise asemel sai asi ise ära tehtud (kuidagi peab ju tööriistadele kulutatud raha tagasi teenima :)). Kuna ei viitsinud enam kolmandat korda "poole p****ga peeretada", läksid sisse uued pulgad, milledeks olid:

1. Remontkomplekt (sisaldas porikummi, õhutusventiili/kübarat, supordi kolvi tihendit) 1tk; H. 183 kr - AGR varuosad
2. Uus kolb suportisse (sisaldas kolbi; kohapeal ei olnud, tellimisajaks öeldi 2 päeva. Kui 5 päeva hiljem kohale läksin oli detail äsja saabunud) 1tk; H. 365 kr - AGR varuosad
3. Piduriklotside komplekt (kuigi paremapoole omad olid peaaegu uhiuued, said siiski peale kõik uut 4 klotsi) H. 337 - Helvar Merca Laagris (tegu "oma klemmi" hinnaga :P; kohapeal polnud, ooteaeg oli lubatud 2 päeva asemel 3 päeva; AGR'is oleks komplekt maksnud täpselt 500.-).

Õnneks polnud vaja uhiuut kettast uuesti välja vahetada (AGR - 590 eeku tk; 2 päeva) kuna see polnud siiski kõveraks läinud.

Nüüd vähemasti asi töötab, kuuaja pärast annan teada, kas ka siis veel töötavad :) Iseenesest mingi väga keeruline ettevõtmine polnud, saab hakkama vabalt kui võtmed vähegi peos seisavad. Pidurdab märksa paremini kui varem selle meie käes olnud aasta jooksul.

Loo moraal on aga et tehke hooldust, mitte remonti. Oleks mind eelmine sügis lastud selle masina kallale, oleks asi piirdunud 183 kroonise väljaminekuga.

renx
Uus Kasutaja
Postitusi: 41
Liitunud: K Sept 29, 2004 10:21 pm
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

PostitusPostitas renx » K Sept 29, 2004 10:31 pm

siin aitab kõige paremini see kui vahetada regulaarselt piduriõli! Mul lakkasid ka need probleemid peale seda.
Sellist galant-i omasin 4a tervelt!
"After sex Mitsubishi is the Best"


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 52 külalist