Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Rivo
huviline
Postitusi: 58
Liitunud: N Veebr 09, 2006 4:07 pm
Asukoht: tallinn

Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Rivo » E Mär 13, 2006 10:49 am

Selline mure, et nende suurte kõlmadega tekkis mingi imelik kolks taga. Väljendub nii, et kui sõidad sital teel ja suurem auk või nt. kui üle lamava politsei sõita, siis tagant mõlema ratta juurest tuleb auto nö. "maandumisel" kolks läbi. Sõltuvalt sellest, kumb ratas autku tabab. Ilmenma hakkas see siis, kui olid need suured külmad, üle -20 kraadi. Siis aga läks paremaks, kui mõni kraad ilm soojenes. Siis aga tasapisi on hiilinud see asi pidevaks.
Oksab keegi öelda, mis seda põhjustab, endale tundub, et tuleb amortidest see kolks.
Muidu lihtsalt ebatasasel teel sõites on vagane, vaid suuremad löögid toovad kolsku esile ja just sellised kohad, kus tagarattad nö. "maanduma" tagasi teele.

.oOkanzaOo.
liige
Postitusi: 41
Liitunud: E Okt 31, 2005 1:05 pm
Asukoht: harjumaa

PostitusPostitas .oOkanzaOo. » E Mär 13, 2006 11:22 am

tundub jah et su masinal on amordid läbi. võid muidugi ka puksid üle vaadata kuigi puksid teeks müra koguaeg kuid alati pole see reegel
MITSUBISHI GALANT 2.0 GLSi 1984a

reix
huviline
Postitusi: 53
Liitunud: K Sept 14, 2005 9:06 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas reix » R Mär 17, 2006 5:44 pm

Jep, nii see on, et kõva külmaga võivad vanad amordid saba anda, endal kogemused olemas.

J4n4

PostitusPostitas J4n4 » E Jaan 28, 2008 9:31 am

Minu autul sama viga. Vahetasin amordid ja vedrud ära, kolks on ikka alles..:S

Kasutaja avatar
uljaspea
Uus Kasutaja
Postitusi: 23
Liitunud: L Sept 29, 2007 10:12 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas uljaspea » E Jaan 28, 2008 10:58 am

Soovitan auto kolkse ja kolinaid minna kontrollima ülevaatus punkti, maksad mingi summa ja saad täpselt teada kas on läbi amort või midagi muud.
Näiteks sain mina teada, et minu naise autol ei olnud mitte läbi amordi nagu ma arvasin, vaid oli lahti alumine sarniir. Ja mis kõige parem, et see kontroll läks mul 200.- maksama ja jupp 130.- ehk siis tuli tunduvalt odavam kui oleks kohe amorte vahetama hakkand.
Soovitan nii käituda, tuleb odavam.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » E Jaan 28, 2008 12:20 pm

amort kylmub ä, usun et soojadega kolks kaob
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

maarekl
liige
Postitusi: 73
Liitunud: L Mai 03, 2008 6:08 pm

PostitusPostitas maarekl » K Apr 22, 2009 10:52 am

Mina jälle neid ülevaatuspunkte ei usalda...sellise sarnniri kolksu võivda nad jah üles leida, kui sarniir läbi...aga ise käisin ka seal, ka tagasillas kolksus midagi...vastseks oli et mingid puksid pehmed...tellisin uued puksid ja kui hakkasin vahetama paistsid puksid terved olevat ja pidin lausa need ära lõhkumaa, et kätte saada... nüüdseks juba kõik puksid taga vahetatud ja arvake ära kas kolks kadund?....Loomulikult mitte...kahtlustan ise juba uut Kybi amorti...mis mõned kuud all olnud!

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

PostitusPostitas Nusta » K Apr 22, 2009 7:53 pm

Ülevaatuse kontroll alati ei võtagi teatud kolksusi välja, kuna auto on ju rattastele kandunud ja ei kolksu. Kui aga tõsta kaheposti tõstukiga õhku on kolks kohe tunda.

Kasutaja avatar
Tõru
liige
Postitusi: 132
Liitunud: N Dets 27, 2007 11:23 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Tõru » R Juul 17, 2009 4:11 pm

Tõstan siis tagasilla kolksu uuesti üles! Eelnevale peaks ka mainima, et ega ülevaatusel ei tule palju asju välja ja lisaks on mõnikord just parem neid kolkse suure tõstuki peal kontrollida. Nii minu probleem siis selline vääga kahtlane. Täiesti suvalisel ajahetkel käib tagantpoolt selline kolks läbi. Mõnikord lohust läbi sõites. Mõnikord just oled ristmikul ära keeranud, kiiruse kättesaanud (st. ühtlaselt sõites) käib selline kiire kolks-kolks läbi. Nii auto on igatpidi altpoolt spetside poolt vaadatud, nii suurel tõstukil ja väiksel tõstukil. Silladetailid kõik jumala tipp-topp ja kusjuures nädal tagasi ülevaatus ka tehtud ja ühtegi viga ei leitud. Minu ja mu tuttavate mehhaanikute mõistus on igatahes otsas. Kokkuvõttes ootame kuni kolksud kõvemaks ja tihedamaks lähevad, siis vaatab uuesti üle :D Aga äkki oskab keegi lugupeetavatest foorumlastest midagi pakkuda. Autoks siis ikka outlander 2005 a ja 2,0. Tänud!!!

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » R Juul 17, 2009 6:16 pm

Kontrolli pagassis kõik panipaigad yle :D
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Tõru
liige
Postitusi: 132
Liitunud: N Dets 27, 2007 11:23 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Tõru » P Juul 19, 2009 1:16 pm

:D esimese asjana tehtud ja istme alused ka kõik läbi vaadatud :D seal kõik nii nagu peab

maarekl
liige
Postitusi: 73
Liitunud: L Mai 03, 2008 6:08 pm

PostitusPostitas maarekl » P Juul 19, 2009 8:24 pm

aga äkki tagasillas mingi jama, tegemist ju nelikuga???

Kasutaja avatar
Tõru
liige
Postitusi: 132
Liitunud: N Dets 27, 2007 11:23 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Tõru » E Juul 20, 2009 9:42 am

ei tea. tagasilla detailid ka läbi vaadatud. kui sa mõtled konkreetselt diffrit, siis seda küll ei usu. kolin ei tule diffri juurest. aga muidu 1 hyundai mehhaanik pakkus, et lääba suured puksi poldid lahti. santa fedel ja tucsonidel aeg-ajalt juhtunud. keerasime need üle igaks juhuks. kinni mis kinni. müstika???? aga eile sõites siiski neid kolkse nii tihti ei olnud. paar korda käis läbi. ei tea mis täna, eks näis :)

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » E Juul 20, 2009 11:09 am

Kardaani pukid, ristid kõik yle kontrollitud? Mul käis näitex kardaan vahes põhja vastu(ylespooole), lisaks veel varjant et mingit moodi lööb otsaga difrisse(vigased pukid). Sumps võib ime varjanti pidi vastu kuhugi käia(niisama loksutades vb ei sa aatugi)
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Tõru
liige
Postitusi: 132
Liitunud: N Dets 27, 2007 11:23 pm
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Tõru » E Juul 20, 2009 1:20 pm

nii, täna siis pool päeva ringi sõidetud ja mitte üks kolks :D krt, ei tea mis värk on-oli. kas tõesti aitas mutrite poltide pingutamine. tohutu jõuõlaga sai mõnele vähe peale keeratud. igatahes tänud kaasa mõtlemast.

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » E Juul 20, 2009 1:28 pm

Minu Galandil on ka nii et talvel -15 ja külmema ilmaga taga midagi kolksub ja suva hetkel auklikul teel sõites ei ole vahel mingit kolksu aga vaikselt sõites auto veid kaldub või on mõni jväike jõnks siis taga osas midagi kolksub nagu käiks vastu plekki midagi.Olen kõik pakkiruumi panipaigad läbi tuuseldanud aga ei halligi üles ei leia ja kui ilm soojemaks läheb siis kaob kolk nagu imeväel.Mingi kotterman sees vist.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

PostitusPostitas cartman » E Juul 20, 2009 3:45 pm

intu kirjutas:Minu Galandil on ka nii et talvel -15 ja külmema ilmaga taga midagi kolksub ja suva hetkel auklikul teel sõites ei ole vahel mingit kolksu aga vaikselt sõites auto veid kaldub või on mõni jväike jõnks siis taga osas midagi kolksub nagu käiks vastu plekki midagi.Olen kõik pakkiruumi panipaigad läbi tuuseldanud aga ei halligi üles ei leia ja kui ilm soojemaks läheb siis kaob kolk nagu imeväel.Mingi kotterman sees vist.


See on amordi viga
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
intu
liige
Postitusi: 598
Liitunud: N Mai 31, 2007 2:41 pm
Asukoht: viljandi

PostitusPostitas intu » E Juul 20, 2009 3:54 pm

kuidas seda sooja ilmaga kontrollida?

maarekl
liige
Postitusi: 73
Liitunud: L Mai 03, 2008 6:08 pm

PostitusPostitas maarekl » T Juul 21, 2009 7:54 pm

mul ka peksab taga midagi, olen koik osad vahetanud, amordid puksid ja ikka!!!

meediake

PostitusPostitas meediake » E Aug 03, 2009 10:31 pm

kui mul tagumine ots kolises, siis olid amordid läbi, kusjuures AutoAsi tüübid väitsid, et pole!
Vahetasin amordid ära ja enam ei kolisenud. Nüüd aga tuli järgmine mure esile: tagumiste hoobade puksid on läbi. Need kriuksuvad seal jubedalt ja ei teagi, mis teha nendega, kas panna uued (neid vahetatakse koos hoobadega) või lasta mõnel kavalal nupumehel treida. Teab siit ehk keegi kedagi Tartu piirkonnas, kes on Galantidele pukse valmistanud?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist

cron