Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
tanel63
Uus Kasutaja
Postitusi: 16
Liitunud: T Nov 03, 2009 10:39 pm

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas tanel63 » K Mai 26, 2010 12:59 pm

Üldse ei keera.
After Sex, Mitsubishi is the best!

Kasutaja avatar
Sigma
liige
Postitusi: 1047
Liitunud: T Dets 21, 2004 6:40 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Sigma » K Mai 26, 2010 10:08 pm

tanel63 kirjutas:Üldse ei keera.


eks siin veermiku /roolisüsteemi jama ole

kõikkidel autodel keerab rool otseks, siin on füüsika määngus juba

aa ühel autol on ka sama asi ja tal rool kääksub (kuid lõtku pole) ning ei keera ka üldse tagasi, et sealt võib mõelda et roolilatt käib raskelt, et kas on liiga peale pingutatud teine või kuskilt paindumise jama sees (kuskil roolisüsteemis) või siis rooli kardaani teema poob kuskil rooli laagrites näiteks ...jne

sealt tasuks kuidagi uurima hakata
Mitsubishi sigma 3.0 v6 24v 4ws 151kw (müüdud)
Mitsubishi Eclipse GTS 3g 3.0 v6 24v 160++kw ainuke M/T GTS Eestis (müüdud)
Mitsubishi Galant GTI RS 4wd, 4ws jne jne (müüdud)
Subaru Impreza
BMW 330CD manuaal 200kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Sander147 » N Mai 27, 2010 5:54 pm

Minul ei keera. Olgu mis velg, rooliots, sarniir tahes. Siiani ei ole keeranud.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Ducati
liige
Postitusi: 355
Liitunud: R Juul 04, 2008 7:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Ducati » P Juun 27, 2010 4:45 pm

Muideks kas keegi teab või oskab seletada millega tegu. Kindlasti on kõik normis aga just mis seda häält teeb. 2.5V6 ja tiptronic kast aga kui auto seisab ja istud sisse ja keerad mootori tööle ning sõitma hakkad siis kohe kui gaasi anndad käib mingi mmmmmkõhh ja rohkem seda ei tule. Nagu mingi vaakum klapp vms lülitab midagi tööle :P

verxxx

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas verxxx » E Juun 28, 2010 9:44 pm

Tere, selline mure, et 2001.a Lanceril hakkas ka talvel esisild kolksuma, kuid nii kui soojemaks läks kadus ära, kuid seis on nüüd nii, et kui kruusatee peal sõita(vahet pole aeglaselt või kiiresti) siis esisild nagu kobiseb ja asfaldi peal on vaikne kui just mingeid jubedaid auke pole. Endal ka mõistus otsas. Sai vahetatud Stabika otsapuksid mis olid täitsa läbi, kuid kobin jäi ikka sisse.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Sander147 » E Juun 28, 2010 9:52 pm

TO verxxx: Stabika ja kere vahelised kummipuksid läbi.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Nusta » E Juun 28, 2010 11:09 pm

verxxx kirjutas:Tere, selline mure, et 2001.a Lanceril hakkas ka talvel esisild kolksuma, kuid nii kui soojemaks läks kadus ära, kuid seis on nüüd nii, et kui kruusatee peal sõita(vahet pole aeglaselt või kiiresti) siis esisild nagu kobiseb ja asfaldi peal on vaikne kui just mingeid jubedaid auke pole. Endal ka mõistus otsas. Sai vahetatud Stabika otsapuksid mis olid täitsa läbi, kuid kobin jäi ikka sisse.


Kui asi soojaga ära kadus, siis kahtlustaks amorte. Talvel külmus kondents ära ja kolksus, aga nüüd soojaga kõik korras. Kui asfaldi peal suuremast august läbi sõidad, kas siis on tunne nagu amort käiks põhja vms?

verxxx

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas verxxx » T Juun 29, 2010 10:39 am

Nusta kirjutas:
verxxx kirjutas:Tere, selline mure, et 2001.a Lanceril hakkas ka talvel esisild kolksuma, kuid nii kui soojemaks läks kadus ära, kuid seis on nüüd nii, et kui kruusatee peal sõita(vahet pole aeglaselt või kiiresti) siis esisild nagu kobiseb ja asfaldi peal on vaikne kui just mingeid jubedaid auke pole. Endal ka mõistus otsas. Sai vahetatud Stabika otsapuksid mis olid täitsa läbi, kuid kobin jäi ikka sisse.


Kui asi soojaga ära kadus, siis kahtlustaks amorte. Talvel külmus kondents ära ja kolksus, aga nüüd soojaga kõik korras. Kui asfaldi peal suuremast august läbi sõidad, kas siis on tunne nagu amort käiks põhja vms?


Amort põhja ei käi aga nagu midagi koliseb seal. Kuid kui rooliga kiiresti keerata edasi-tagasi siis auto nagu ujub et kas võivad ikkagi amordid läbi olla.

Kasutaja avatar
Nusta
Vana olija
Postitusi: 250
Liitunud: E Veebr 25, 2008 7:09 pm

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Nusta » T Juun 29, 2010 12:13 pm

verxxx kirjutas:Amort põhja ei käi aga nagu midagi koliseb seal. Kuid kui rooliga kiiresti keerata edasi-tagasi siis auto nagu ujub et kas võivad ikkagi amordid läbi olla.


Aga kontrolli kui õõtsuma amordid su auto jätavad. Õõtsuta üles-alla auto esiosa ja tagaosa. kui õõtsutamise järgi jätad, peab auto ka kohe seisma jääma, kui mitte siis on amortidega juba pahad lood!

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas jaan mmc » T Mär 22, 2011 7:22 pm

Vahemärkuse korras sihuke soovitus, et igasugu madaldus sarjadest mis pole täiesti komplektsed (vedrud, amordid+vajadusel lisavidinad) ja kvaliteettooted, soovitaks eemale hoida. Sildade stendimine on peale madalduse tegemist hädavajalik, samuti tuleb õõtshoobade nurkade muutumisest tingitud väände alt vabastada enamus kummipuksidest.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Laas » L Sept 03, 2011 5:20 am

Oskab keegi ehk ka mind aidata, nimelt pidurdamisel (enamasti pedaali allavajutamisel kuni klotside kontakti sattumisel ketastega) kostub eest pidurite juurest sellist naginat või väiksemat sorti raginat. Taustainfoks võibolla märgin et ilmselt ees ka 1 või mõlemad kettad vähe kõverad, kuna suuremalt kiiruselt pidurdades värin sees.
Kas see on midagi paigast ära ajanud või millest sellised heliefektid võivad tekkinud olla ?
Ülevaatus ka see kuu, ei ole kindel kas läbi lastakse niiviisi, samas kui see ülevaatuse onu pedaali põhja vajutab kiirelt siis vb pole kuulda midagi :mrgreen:
Mitsubishi Galant 1998, 2.0 100kw, manuaal, bensiin

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Sander147 » L Sept 03, 2011 10:37 am

Kolb võib suht kergelt kinni olla sadulas.Samas liugur poldid krudisevad ka pool kuivadena,enne kinni jäämist. Kuid mitte nii väga, et pidurdamisel midagi mõjutaks. Kas kisub ka kuskile poole pidurdamisel?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Laas
liige
Postitusi: 146
Liitunud: P Mär 15, 2009 10:20 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Laas » L Sept 03, 2011 4:23 pm

Kusjuures ei kisu. Töölt koju sõites avastasin et pöörde peal kui pidurdada siis tuleb ka ragin kuuldavale. :|
Mitsubishi Galant 1998, 2.0 100kw, manuaal, bensiin

Mart
liige
Postitusi: 159
Liitunud: R Mär 27, 2009 8:38 pm
Asukoht: Saue

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Mart » L Sept 03, 2011 6:26 pm

Seostan seda raginat veovõlli otsaga. Keera rattad välja ja sõida tagurpidi, kuula kas esineb raginat. Proovi nii vasakule kui paremale sõites.

Mart.
Krt, kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab !

crypto
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Apr 05, 2011 2:56 am
Asukoht: Saaremaa

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas crypto » T Okt 04, 2011 10:05 pm

Nii, endal kah väike probleem tekkinud. Galant v6 120kw 1998a. Tundub, et eest vasakult poolt tuleb kärin (kõige sarnasem hääl oleks nagu kaart käiks vastu jalgratta kodaraid :P ) kui vedu taha panna. Vabakäiguga ja sidurit alla muljudes gaasi andes häält ei kostu. Sõidu pealt käiku sees hoides ja gaasi lahti andes kah ei kostu.

Hääl tuleb esile siis, kui käik sisse lükata ja liikuma hakkan. Kiirust kogudes tiheneb ka "kärina" sagedus, täpselt nagu mingi logari äär või midagi käiks vastu rehvimustrit, aga selle vahega, et rehvi juurest on kõik ok. Võtsin ka ratta alt ära ja niisama käega edasi-tagasi liigutades ebanormaalseid hääli ei esine (kuigi klotsid käivad hästi-hästi õrnalt vastu ja teeb pisikest sahh häält liigutades) ning kõik jublakad on omal kohal paigas :? Häält kuuleb esimese, teise ja nats ka kolmanda käiguga, pöörete kasvamisega tiheneb heli kuniks mingi 2700-2900rpm-ini, siis nagu kaob ära või väheneb ning muu välise müra taustal ei suuda heli enam eristada.

Mootorit ei tahaks nagu kahtlustada, kuna heli tuleb esile ainult siis kui käik sees ja vedu taga, a'la mootoriga pidurdades gaasi lahti andes kaob ka heli ja gaasi uuesti muljudes tuleb tagasi. Tagurtpidi käiguga pole heli nagu esile tulnud (võin hiljem täpsustada).

Nii, targad mehed, mis diagnoosi oskate panna :?:

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Sander147 » T Okt 04, 2011 10:21 pm

Tõsta esiots üles.
Keera esimesi rattaid ühel ajal ühte pidi. Nagu sõidaks. Kas siis ka hääl tekib?
Käik muidugi välja, muidu ei jõua.
Asja mõte, manipuleerida käigukastile antavad liikumist tagurpidiselt. Mitte mootori, vaid rataste poolt.

Idee järgi, kui viga on kasti sisene, siis hääl säilib. Kui võimalus, siis tee sama asi tõstuki peal, ainult rattad lennus ja mootor veab rattaid ringi. Siis saab keegi samal ajal auto alt kuulata kas tuleb kastist või ratastest. Vb tarvis ratastele anda koormust. Et siis pidurda ja anna gaasi samal ajal. Veojõukontroll lülita kindlasti välja katsete ajaks.

Ehk mõistetav. :wink:
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

crypto
Uus Kasutaja
Postitusi: 33
Liitunud: T Apr 05, 2011 2:56 am
Asukoht: Saaremaa

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas crypto » R Okt 07, 2011 1:12 am

Kuna ise läksin nüüd laeva peale tööle kaheks nädalaks, siis ei ole aega asja vaadata. Niikunii vend viib auto järgmine nädal töökotta, siis laseb seal seda anomaaliat kah uurida, eks ma annan siis tagasisidet, mis viga oli :wink:

Kasutaja avatar
intslane
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: R Sept 09, 2011 10:02 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas intslane » T Nov 08, 2011 11:16 am

Mul tekkis paar päeva tagasi probleem esimese juhipoolse ratta juures (Lancer 1994). Seistes pole midagi. Sõites tuleb ratta juurest kolksu, mis on seotus sõidu kiirusega, ehk kui kiiresti sõita siis on ka kiiretempoline "kolk-kolk-kolk-kolk". Aeglaselt venides (viimane liikumine enne foori taha seisma jäämist näiteks) on kuulda, et see "kolk" on tegelt justkui miskine krudin". Rehv kuhugi vastu ei käi. kolin ei mõjuta auto performansit ei pidurdamisel, pööramisel ega kiirendamisel. Rool kolina tõttu ei viska. Pooltelje ots see pole. Kahtlustan, et see siiski piduritega seotud. Kolin kaob "lapats põhja" kiirendamisel. Enim tuleb kolin välja kergelt pöörates (lauged kurvid) ja õrnal gaasivajutusel. Kui gaas lahti lasta, kaob kolin vaevumärgatavaks. Kahtlustan ise et ehk on midagi pidurite juures või äkki laager (mingit undamist eelnevalt pole kuulnud). Ideid?
1994 Mazda 626 GV
1995 Nissan Primera P10
1994 Mitsubishi Lancer GLXi
2004 Nissan Primera P12

Nux
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: K Juul 01, 2009 3:07 am
Asukoht: Tartu

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas Nux » R Dets 30, 2011 5:06 am

intslane kirjutas:Mul tekkis paar päeva tagasi probleem esimese juhipoolse ratta juures (Lancer 1994). Seistes pole midagi. Sõites tuleb ratta juurest kolksu, mis on seotus sõidu kiirusega, ehk kui kiiresti sõita siis on ka kiiretempoline "kolk-kolk-kolk-kolk". Aeglaselt venides (viimane liikumine enne foori taha seisma jäämist näiteks) on kuulda, et see "kolk" on tegelt justkui miskine krudin". Rehv kuhugi vastu ei käi. kolin ei mõjuta auto performansit ei pidurdamisel, pööramisel ega kiirendamisel. Rool kolina tõttu ei viska. Pooltelje ots see pole. Kahtlustan, et see siiski piduritega seotud. Kolin kaob "lapats põhja" kiirendamisel. Enim tuleb kolin välja kergelt pöörates (lauged kurvid) ja õrnal gaasivajutusel. Kui gaas lahti lasta, kaob kolin vaevumärgatavaks. Kahtlustan ise et ehk on midagi pidurite juures või äkki laager (mingit undamist eelnevalt pole kuulnud). Ideid?


Poolteljed need ei ole, ma loodan - viimased peaks üsnavärsked olema. See kolk = krudin avaldus mu praegusel (saksa - teemaväline muidugi :lol: ) masinal esimese rehvi näol. Nimelt oli rehvi siseküljele söönud 10cm augu, nii, et pista sõrm mustri alla. Vaata ka velge, oli see vist see, mis järeleaitamist tahtis.
Audi 80 2.0 66kw (endine)
Lancer 1,6 GLXi 83kw 1994 (endine)
Audi 100 Avant 2.8 v6 (liigub)

Kasutaja avatar
intslane
Uus Kasutaja
Postitusi: 18
Liitunud: R Sept 09, 2011 10:02 am
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Kuskil kolksub, koliseb, ragiseb, sahiseb, kiuksub

PostitusPostitas intslane » T Jaan 10, 2012 10:58 pm

Probleem lahendatud. Rattapoldid olid lahti, ning kui ma meenutama hakkasin, siis see oli just see sama ratas, mille vahetamise juures mind segama tuldi, kui ma olin ratta ära pannud ja tungi alt ära keeranud, seega üle pingutamine jäi tegemata. Õnneks ei söönud kusagilt midagi ära, ja pärast ratta teistkordset kinnitamist on kõik kõige paremas korras.
1994 Mazda 626 GV
1995 Nissan Primera P10
1994 Mitsubishi Lancer GLXi
2004 Nissan Primera P12


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist

cron