mihkel kirjutas:Otsisin ise ka tükk aega kolina põhjuseid. Pea terve esisild ära vahetatud (vaid õõtsad said pandud teise inimese vanad, aga puksid ja sarniirid korralikud). Minul käitus nii, et gaasi vajutades käis kolks läbi, samuti tagurpidi vaikselt veeredes ja piduriga mängides kolksus. Põhjus? Nimelt kuna tegu oli B varuosa õõtsadega ja mina sain nad juba kasutatuna (tasuta, et keegi ei arvaks, et ostan niivõrd tähtsaid silladetaile kasutatult) siis polnud seal kõiki pudinaid kaasas. Point seisnes selles, et sarniiri mutri ja käändmiku vahele käib ka seib. Sarniiri kinni keeramine käib teadupärast nii, et surutakse sarniir pesasse kõvasti näiteks pannes õõtsa alla midagi ja lastes kereraskus peale, ning siis mutter kinni. Tegin minagi nii ja keerasin mutri ilusti kinni. Silmaga vaadates kõik timm ja asi kinni. Tegelikult aga keerasin mutri lihtsalt sarniiri keerme lõpuni ja sarniiri koonusesse kinni ei tõmmanudki vaid jäi sinna loksuma.
Ei tea muidugi kas sul ka selles asi, aga panin oma omandatud tarkuse siia kirja.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 55 külalist