Tere. Püüan oma probleemi kirjeldada, ehk on keegi millegi sellisega kokku puutunud või teab rohtu. Või on ehk hoopis tüüphäda, millele olemas lihtne lahendus. Enivei jama hakkas millalgi poole aasta eest sellega, et süsteemi immitses aga muudkui õhku. Ja kuna avastasime ka umbes samal ajal lekkiva tagumise suporti, siis läks see vahetusse ja asi tundus seks korraks korras olevat. Ent veidral moel jäi pedaal siiski kuidagi pehmepoolseks ega hakanud päris ülevalt võtma isegi peale korduvaid õhutamisi. No jäi siis nii ja sõitsin kuni külmadeni arvates endamisi, et ju selline mitte just teravaim piduripedaal ongi selle auto eripära. Aga mõni päev tagasi (võimalik, et oma osa on siin mängida ka krõbedamatel temperatuuridel) süsteem jälle õhku täis. Esmasel vaatlusel välja kuskilt ei jookse. Ja siis veel, et seesama äsjavahetatud (tutikas) tagumine pidur jääb peale. Lisaks veel muutuvad peaali kõval tallamisel mootori pöörded (viide mingile võimendiga seotud kalale ), üles pumbates pöörded tõusevad pea 2k-ni ja kui siis kõvasti hoida pedaali, langevad mingi 500ni ja mootor kõvasti puterdab, peaaegu et tahab välja surra. Pedaali vabastamise järel tühikäik jälle ok. Jäi mainimata, et tegu on 2001. aasta 1.3 stariga. Kui keegi oskab asjalikku nõu anda, oleksin väga tänulik .
tali