Stabika otsavarraste vahetus

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
Salamander
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: L Okt 18, 2014 8:06 pm

Stabika otsavarraste vahetus

PostitusPostitas Salamander » T Juun 16, 2015 2:46 pm

Et täitsa uisa-päisa auto alla ei tormaks siis küsiks üle, et mida tasub silmas pidada stabika otsavarraste vahetusel. Lihtsalt vana maha-uus külge töö, või tuleb selle juures midagi enamat silmas pidada?

Aitäh!

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Stabika otsavarraste vahetus

PostitusPostitas Sander147 » T Juun 16, 2015 6:25 pm

Vana maha, uus peale.
Kui mutter-polt mõttetult kinni, siis võta relakas appi.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: Stabika otsavarraste vahetus

PostitusPostitas margusvk » N Juun 18, 2015 10:03 am

Kui midagi üldse silmas pidada, siis tõsta silla mõlemad rattad korraga üles ja toesta, siis ei ole stabika varras pinge all. Muidu tegevus nii nagu Sander kirjeldas. Aga seda vast mõistad isegi...
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Kasutaja avatar
Salamander
Uus Kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: L Okt 18, 2014 8:06 pm

Re: Stabika otsavarraste vahetus

PostitusPostitas Salamander » R Juun 26, 2015 1:02 am

Seda üles tõstmise varianti mõtlesin isegi.
Tänud!


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist