Tegelikult on siiski soovituslik kasutada õigeid tsentreerimisrõngaid, kuna on võimalik rattamutreid/polte kinni keerata nii, et nad jooksevad lahti.
Seda siis nii, et 1. mutter lastakse püssiga plärts kinni, kuid teised poldiavad ei ole poltide suhtes tsentris ning lastakse samuti püssiga plärts kinni.
Samuti on palju lihtsam ratast alla saada, kui velg läheb kohe poldiavade suhtes tsentrisse.
Kõiki tsentreerimisrõngaid on saada autopoodidest. Veljemutri pead ise välja selgitama, kas on originaal valuvelg või aftermarket. Originaalide puhul poleks tsentreerimisrõngaid tarvis. Aftermarket velgede puhul loeb mutri padruni suurus ning koonuselisus. Japsidel on tavaline koonuselisus 60-kraadi.
Pilt: selline mutter maksab poes keskelt läbi 2-4€ tk.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli