PostitusPostitas jaan mmc » R Jaan 18, 2013 8:33 pm
Klotside ümargune alusplekk tasuks ülevaadata kohtadelt, kus klotside sisemised servad sellele toetuvad. Võibolla on need kaldu või ranti kulunud ja klotsid saavad ka sissepoole (auto kesktelje suunas) liikuda (sellisel juhul libisevad klotsid alati ka trumlile lähemale). Liiga suureks kulunud trumli diameeter võib pealejooksmist põhjustada, samas peaks äsja vahetatud ja seega paksema kattega klotsid seda võimalust vähendama. Klotside alumiste otste vahelist metalli tuleks uurida, ega see ei ole kuidagi kiilu kulunud, nii, et surub klotse kas üles või alla poole või on klotside alumisi otsi ühendav vedru vedel ja laseb klotsidel alla vajuda. Kui trumli hõõrdpind/tööpind on kuidagi nõgusaks kulunud, kas siis keskelt või servadest (rohkem kui mujalt), võib samuti igasugu anomaaliaid toimuma hakata.
Kui võimalik, tuleks vaadata kas pealejäämise järgselt on klotside katetelt näha rohkem läikivaid piirkondi, st. kas klotsid jooksevad peale välis või siseservadest või otstest, vms.
Viimati muutis
jaan mmc, N Veebr 07, 2013 3:51 pm, muudetud 1 kord kokku.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647