ladu24.ee sharniirid

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Sigmard
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 14, 2005 2:02 pm
Asukoht: Kuressaare

ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sigmard » P Okt 21, 2012 12:46 pm

kas keegi on neid ka enda masinale kuidagi paigaldanud.
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7846/100013,0
tavaliste puksidega on asi suht lihtne. Galandil 96-04 esimesel õõtsal neid 2tk. kere külge käival mõõdud 40mm x 55mm ja amorti hoidval 40mm x 50mm, aga sharniiridega on asi ikka väga kahtlane. mul oli alles 2 vana esimest õõtsa ja mõlemal see 40mm osa, kuhu need sharniirid peaksid sisse mahtuma õõtsaga ühes jupis e munaka äravõtmisel sisediam. kusagil 35mm kandis :(
vahe oleks nagu sees küll - kas maksad 15EURi ja teed veits tööd rohkem või ostad terve õõtsa ja maksad 50EURi ja teed ka veits tööd :)


need "targad" mehed, kes oma auto selleks kuhugile esindusse viivad ja miljonäridest jobud, kes ühe puksi läbiminemise korral kõik õõtsad ja rooliotsad ära vahetavad, sest Silber auto mehed nii ütlevad, ärge siia kommenteerima tulge!!!!
nüüd küll Galant 2.5 125kW 2000a.

Sigmard
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 14, 2005 2:02 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sigmard » P Okt 21, 2012 12:49 pm

...ja 15 EURi(mitte20) sellepärast, et tavaliselt läheb läbi kas amorti hoidev puks või sharniir, aga kerekülge kinnituv on täiesti OK!
nüüd küll Galant 2.5 125kW 2000a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sander147 » P Okt 21, 2012 6:52 pm

Sigmard kirjutas:kas keegi on neid ka enda masinale kuidagi paigaldanud.
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7846/100013,0
tavaliste puksidega on asi suht lihtne. Galandil 96-04 esimesel õõtsal neid 2tk. kere külge käival mõõdud 40mm x 55mm ja amorti hoidval 40mm x 50mm, aga sharniiridega on asi ikka väga kahtlane. mul oli alles 2 vana esimest õõtsa ja mõlemal see 40mm osa, kuhu need sharniirid peaksid sisse mahtuma õõtsaga ühes jupis e munaka äravõtmisel sisediam. kusagil 35mm kandis :(
vahe oleks nagu sees küll - kas maksad 15EURi ja teed veits tööd rohkem või ostad terve õõtsa ja maksad 50EURi ja teed ka veits tööd :)


need "targad" mehed, kes oma auto selleks kuhugile esindusse viivad ja miljonäridest jobud, kes ühe puksi läbiminemise korral kõik õõtsad ja rooliotsad ära vahetavad, sest Silber auto mehed nii ütlevad, ärge siia kommenteerima tulge!!!!


Sellise ägeda lärtsumise peale vaata, et pole mõtet üldse siia kirjutama tulla !!!

Kui sa saad antud sharniirid alumistel õõtsadel vahetatud, saad mu mõlemad autod omale. Kui oled nii kõva mees!!
Tarkus nagu ühest otsast paistab, kuid siiski on rumalust silmaga näha.

EHK siis, kui sa lähemalt vaatad, siis alumisi sharniire ei saa niisama vahetada. Pärnus ja Tartus on paar meest, kes neid taastavad, teevad uued kausid jne, siis saad oma vanad puksid alles hoida. Aga tee väike matemaatiline kalkulatsioon, kui ostad 15€ sharniiri, ja 15€ puksi amorti hoidvale õõtsale (sirge õõts). On hind 30€. lisaks kogu su enda ajaline mäsu, kuna selgub, et sharniiri ei saa niisama vahetada, siis pead ikkagi maksma Pärnu mehele, kes selle töö ära teeb, see aeg sul auto seisab, liigud bussiga. Ning kui õõts on remondist käes, siis rahaliselt on see maksma läinud 35-40€ min.
Kui see on piisavalt suur rahaline võit, et oodata 4-5 päeva, selle asemel et kohe 10€ juurde maksta ja auto sõidab juba pärast 30 minutilist tööd. Ja ka need tagumised puksid lähevad ajapikku pehmemaks.

Ei midagi isiklikku. :)
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Zafari » P Okt 21, 2012 9:25 pm

ladu24 annab jah eksliku info, et see sarniir peaks alla minema. No ei lähe kohe kuidagi :) Ülemise õõtsa oma on see siiski ja sedagi vaid b-osa õõtsale. originaalile seda sisse ei pane.

Alumist sarniiri võib taastada küll kuna vähemalt Jussi tehtud asjad kestavad palju kauem kui need odavama otsa b-osa tooted. Pukse sellel autol ju praktiliselt ei kulu. Mure alati sarniiridega ja stabikakontide/puksidega.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sigmard
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 14, 2005 2:02 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sigmard » E Okt 22, 2012 10:20 am

paistab, et saan endale 2 uut autot, sest käisin eile veel ühe vana tuttava jutul, kes tegeleb tavaliselt palju suuremate masinate ja ka rallikatega. tema vaatas asja ja ütles, et täiesti tavaline asi :)
sharniiri hoidjad tuleb uued teha, sest seinad jäävad veidikene liiga õhukeseks. väljast siis ca 50mm ja pärast veidi külge lihvida, et õõtsad omavahel ka ära mahuksid.
selleks 1,5h tööd, sest peab ka rakise tegema ja sõbramehe poolest 25EURi.
kallis laps - amorti hoidev puks on 4 kopikatega ja sharniir ca 15EURi ja ega ma siis nii loll ole, et oma vanad õõtsad minema viskasin e bussiga hakkad sa vast ise sõitma :)
....ja Zafari - usu mind, et see amorti hoidev puks läheb vahest isegi kiiremini läbi, kui sharniir.
nüüd küll Galant 2.5 125kW 2000a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sander147 » E Okt 22, 2012 2:13 pm

Kle, tee nüüd see matemaatikat, ja saad ise ka aru, et mis iganes lahendust sa ka ei paku, tuleb uus õõts odavam ja lihtsam.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Zafari » E Okt 22, 2012 4:45 pm

olen sellise multilink sillaga mitsuga sôitnud 6 aastat ja palju kilomeetreid ning pole ees yhtegi puksi pidanud vahetama õõtsadel. seega tean millest räägin. ja selle õõtsa sisse uue sarniiri ajamine on juba ohtlik tegevus. mina sellega sõita enam ei julgeks. natuke liiga ehku peale asi. ja kas selle sarniiri vars käändtelje sisse ka sobib?

EDIT: ja selle imelahendusega ülevaatusel enam ametlikult küll läbi ei saa.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sander147 » E Okt 22, 2012 7:03 pm

Lisan juurde, et ei sunni oma arvamust peale, vaid lihtsalt ühinen Zafariga, ning olles ka omanud 2002a Galanti, siis isetegevus sharniiri tuuningul on suund allakäigu poole.

Ning kui sa juhuslikult tähele pole pannud,siis see puks, ei hoia ainult mitte amorti kinni, vaid vedru surub antud õõtsa allapoole, miss tagajärjel surutakse ka sharniiri oma pesast välja.
Ning sügavalt kahtlen, et "tuuning" sharniir seal pesas kestab. Samuti kuluvad tegelikult antud sirgel õõtsal ka toosama amordi puks. Pidev surve on peal.

Ntx Taketi kõige odavam õõts kestab c 2a. Hind oli vist 55€ lett vms. Oleneb sõidustiilist ja kohast. Tallinas muidugi mitte :(
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Sigmard
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 14, 2005 2:02 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sigmard » E Okt 22, 2012 10:00 pm

arvuta palun ise uuesti ja saad ise ka aru, et ajad täielikku pläma. samuti kuluvad antud õõtsal.... nu loe minu jutt uuesti läbi, enne kui kirjutad midagi. seda ma ju juba kirjutasin....apppiii!!!
kui rallikatel, traktoritel, rekkatel neid asju niimoodi kõlbab ümber teha, siis sõiduauto on ju selle kõrval kuki-muki.
keegi ei küsi sul ülevaatusel, kas see on A,B või kasvõi C varuosa, vaid seal vast ikka vaadatakse, kas sharniirid ja puksid on korras või ei ole :)
point ongi sellel ümbertegemisel see, et see Mitsu lahendus on kõigi teadjamate meeste poolt, kellega rääkinud olen maha laidetud. need mehed lapivad tavaliselt rallikaid kokku e peaksid teadma, mida räägivad. sama arvas ka "Autoleht", kui kirjutas järelturu 97-04 Galandist.
2 sharniiri Eesti talvedega üksteisele nii lähedal, kus tekkida võiv korralik jääkamakas mõlemad või vähemalt ühe kummikoti ära lõhub....ei olegi võimalik, et see värgindus seal üle kahe Eesti talve vastu peab.
kas tulevikus maksad selle eest 50EUR`i või saad selle ainult 10EUR`iga ära vahetada .... kas on vahe või ei ole?
ja kui tahan, siis puurin veel sinna nipli ka juurde ja hakkan nt igal kevadel - sügisel sinna tavotti juurde pumpama. nagu vanadel headel aegadel :)
ega ma loodagi, et mehed, kes autosid iga aasta tagant vahetavad ja kellel raha ülearu, minu teemast aru saaksid :)
nüüd küll Galant 2.5 125kW 2000a.

Sigmard
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 14, 2005 2:02 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sigmard » E Okt 22, 2012 10:14 pm

selleks, et sharniir pesast välja ei tuleks peabki koonus olema õige mõõduga ja mis kõige üllatavam - mutter pealt kinni keeratud :)
nu see läheb juba naljakaks :)
nüüd küll Galant 2.5 125kW 2000a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sander147 » E Okt 22, 2012 10:34 pm

Sigmard kirjutas:paistab, et saan endale 2 uut autot, sest käisin eile veel ühe vana tuttava jutul, kes tegeleb tavaliselt palju suuremate masinate ja ka rallikatega. tema vaatas asja ja ütles, et täiesti tavaline asi :)
sharniiri hoidjad tuleb uued teha, sest seinad jäävad veidikene liiga õhukeseks. väljast siis ca 50mm ja pärast veidi külge lihvida, et õõtsad omavahel ka ära mahuksid.
selleks 1,5h tööd, sest peab ka rakise tegema ja sõbramehe poolest 25EURi.
kallis laps - amorti hoidev puks on 4 kopikatega ja sharniir ca 15EURi ja ega ma siis nii loll ole, et oma vanad õõtsad minema viskasin e bussiga hakkad sa vast ise sõitma :)
....ja Zafari - usu mind, et see amorti hoidev puks läheb vahest isegi kiiremini läbi, kui sharniir.


25+15=40€ lisaks 4€ puks = 44€
Uus õõts 55€ lett


Mind huvitab veel see, kuidas su sõbramees kavatseb antud sharniiri oma pesasse kinnitada??
Millistele ralliautodele ta siis neid ehitab???

Ning rekkadest ei tea sa küll midagi. Rekkadel ja ka juba suurematel kaubikutel on käändteljed, kus pole sharniirist haisugi.
Kordan veel, iseenesest pole su ideel väga viga midagi, kuid tehniliselt ei ole see sharniiri vahetus teostatav. Tuginedes su ladu24 sharniiridele, siis on need plastpuksidel ning ei kannata ka kuidagi keevitada õõtsa külge.
Isegi, kui uus sharniir paigaldatakse alt poolt, ehk siis õõtsal alt kauss ära lõigates, siis ei tea, et oleks vastava koonusega ja piisama kõrgusega sharniiri mitsude valikus, mis sobiks 1:1-le antud Galandile.

Ning kui sa nii spetsialist oled, miks siis enne siia küsimusi esitama tulid?? Lihtsalt ei ole ju otstarbekas jalgratast leiutada...
Ei mõtle sellega midagi negatiivset.

Panen ühe pildi, kus siis on näha antud vedrustuse ülesehitus ja miinus kohad.
Keskel all, Strut Mount Bushing, on siis see, kuhu läheb amort, ning sellest natuke paremal, on sharniiri, ning sharniir kulub oma pesast väljapoole, vedru pidevalt surub õõtsale peale ja munakas tiritakse lõpuks välja.
Pilt

EDIT: loe oma postitus ka ise läbi või veel parem, roni enne auto alla, et tehnilisest lahendusest aru saada. Või tee see huijoova valmis, tule sõida Tallinna tänavatel, ning paku meile nalja, kui tee ääres vedeled ja sharniir õõtsa küljest lahti on.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Zafari » T Okt 23, 2012 6:51 am

Mitsusid levib meil vähe. Sarnase ehituse ja rohkemate sarniiridega on audi/vw kurikuulus esisild. Ja ma ei ole kuulnud ega näinud, et keegi seal oleks niimoodi ümber teinud seda asja.
Seda ülemise sarniiri alumisse pesasse integreerimise tulemust tahaks muidugi näha. Et sild õigesti paika jääks jne.
Ei anna hetkel pead aga minumeelest on alumise sirge õõtsa sarniiri koonus suurem kui ülemise sarniiri oma. Sel juhul ei saaks sa seda sarniiri nagunii kasutada.

EDIT: õõtsal see integreeritud sarniir ära lõigata, keevitada otsa sobiv torujupp ja sinna sisse stopperiga kinnituv sarniir. :mrgreen: Ja siis kui see keevitusega nõrgestatud torujupp seal saba annab siis on katus :) Linnakiirusel olen läbi elanud sirge õõtsa sarniiri välja tulemise ja 90ga selle juhtumist ei tahaks kohe kuidagi kogeda.
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas margusvk » T Okt 23, 2012 10:01 am

Ise uurisin ka seda ainult sarniiri vahetamise võimalust ning lõin kohe käega ja läksin kergema vastupanu teed ja vahetasin terve kõvera õõtsa. Põhjused: 1) minu aeg maksab, 2) ei ole nii rikas, et odavat asja osta. 3) Ei viitsi hakata "läbi sumbuti küünlaid vahetama". Veermik ja rool on auto puhul asjad, mille pealt ma kokku ei hoia. See peab olema tipp-topp konditsioonis. Aga see on minu arvamus. Lisaks Galantil mul 260 000 km ees ja vahetatud enne 160 000 km ees sirged õõtsad ja vasak kõver õõts. Originaalõõtsad peavad vastu mis mühiseb, kuigi näiteks http://www.autoleht.ee ja Tehnikamaailm väidab 1996-2004 aasta Galantide kohta, et tal on õrn esisild. See jutt on belletristika. Kusjuures ma ei ole Tallinna tänavatel eriline aukude vahel laveerija.

PS! Ja kõverat õõtsa ei lasknud ma ei Silberis ega Silberi taga vahetada, vaid vahetasin ise ning ei külastanud mingeid spetsialiste ega garaaže. Hoopis lihtsam, kui jeblada kuskil asjameeste juures ja ringi joosta õõts kotis ja uus sarniir käes.
Veelkord! Puhtalt minu arvamus ja seisukoht!
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)

Sigmard
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 14, 2005 2:02 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sigmard » K Okt 24, 2012 9:39 pm

to Margus - palju on 2.0 ja 2.5 mootori kaaluvahe, kas sul on-ei ole garaashi, milline on sinu sõidustiil, kas käid ka auklikel kruusateedel kalal?
1.minu aeg ei maksa autot parandades midagi;
2.ei ole nii rikas, et Silberist õõtsasid osta;
3.kui vaja, siis vahetan ka küünlad läbi kõrvalseisva auto sumpsi ära :)
Viimati muutis Sigmard, K Okt 24, 2012 10:04 pm, muudetud 2 korda kokku.
nüüd küll Galant 2.5 125kW 2000a.

Sigmard
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 14, 2005 2:02 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sigmard » K Okt 24, 2012 9:48 pm

Sander147 - sinusuguste "tarkpeade" pärast ma selle ps.`i sinna kirjutasingi, sest ei viitsi sinusugusega lihtsalt vaielda. selliseid "tarku" esindusemehi on ennegi nähtud :) auto all olen ma paistab, et rohkem olnud kui sina :)
kus ma huvitav küll kirjutasin, et rekkatel sharniirid on? lõpeta see mõtetu ülbe lõõpimine palun, kuna oled "mingis" remonditöökojas tööl. neid tarkpäid on ennegi nähtud ja nendest lõpmatult jutte kuuldud :)
paistab, et kardad lihtsalt Galantide õõtsakate vahetamise tööst ilma jääda, mis on vast sinu kõige suurem tuluallikas :)
Viimati muutis Sigmard, K Okt 24, 2012 10:10 pm, muudetud 2 korda kokku.
nüüd küll Galant 2.5 125kW 2000a.

Sigmard
Uus Kasutaja
Postitusi: 19
Liitunud: N Apr 14, 2005 2:02 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sigmard » K Okt 24, 2012 9:56 pm

Zafari - seal on müügil eraldi ka alumistele õõtsadele möeldud sharniirid. miks sa seda ülemise sharniiri juttu siin ajad?
nüüd küll Galant 2.5 125kW 2000a.

Kasutaja avatar
Zafari
Site Admin
Postitusi: 4591
Liitunud: E Dets 19, 2005 11:11 am
Asukoht: Pärnu

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Zafari » K Okt 24, 2012 10:33 pm

ok. tee valmis. tee pildid. jaga meiega. mina ei keela kedagi aga selle süsteemi kasulikkuses kahtlen üsna sügavalt. Ja seda, et see sarniir sinna alumise jaoks toodetud on ma ka ei usu.

EDIT:

Silberis maksab muide sirge õõts 213 euri ja kõver 281 euri. Lihtsalt teadmiseks. Ei kipu sealt eriti ostma :)
Focus CC & GLK280 & Sapporo III & Mitsubishi Kirigamine Zen
In memoriam:
Galant 5G 2.4 / Galant 7G 2.4 / Galant 6G 2.0 / Galant 7G V6 / Colt 2000 / Colt CZT

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas Sander147 » N Okt 25, 2012 6:37 am

Sigmard kirjutas:arvuta palun ise uuesti ja saad ise ka aru, et ajad täielikku pläma. samuti kuluvad antud õõtsal.... nu loe minu jutt uuesti läbi, enne kui kirjutad midagi. seda ma ju juba kirjutasin....apppiii!!!
kui rallikatel, traktoritel, rekkatel neid asju niimoodi kõlbab ümber teha, siis sõiduauto on ju selle kõrval kuki-muki.
keegi ei küsi sul ülevaatusel, kas see on A,B või kasvõi C varuosa, vaid seal vast ikka vaadatakse, kas sharniirid ja puksid on korras või ei ole :)
point ongi sellel ümbertegemisel see, et see Mitsu lahendus on kõigi teadjamate meeste poolt, kellega rääkinud olen maha laidetud. need mehed lapivad tavaliselt rallikaid kokku e peaksid teadma, mida räägivad. sama arvas ka "Autoleht", kui kirjutas järelturu 97-04 Galandist.
2 sharniiri Eesti talvedega üksteisele nii lähedal, kus tekkida võiv korralik jääkamakas mõlemad või vähemalt ühe kummikoti ära lõhub....ei olegi võimalik, et see värgindus seal üle kahe Eesti talve vastu peab.
kas tulevikus maksad selle eest 50EUR`i või saad selle ainult 10EUR`iga ära vahetada .... kas on vahe või ei ole?
ja kui tahan, siis puurin veel sinna nipli ka juurde ja hakkan nt igal kevadel - sügisel sinna tavotti juurde pumpama. nagu vanadel headel aegadel :)
ega ma loodagi, et mehed, kes autosid iga aasta tagant vahetavad ja kellel raha ülearu, minu teemast aru saaksid :)


Mäluga probleeme ???
Tee valmis ja siis näita kui kõva lahendus tuli.
Aga ma arvan seda, et isegi kui teed, ning kui asi pekki läheb ja tee äärde selle tõttu jääd, siis siia oma rumalust ikka näitama ei tule.

Aa ja seda ka, et isiklikuks minnes näitad ainult oma ebaintelligentsust, kus rumalus on lausa silmaga näha. Inetult öeldes ei tee ennast paremaks!!!!!

EDIT: sinu antud lehe pealt peaks siis see sharniir olema http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7846/1000 ... /G3724,129
Aga tead mis, nende OEM koodide järgi ei ole see üldse selline sharniir, mis käiks EA esisilda, ning isegi juba nende OEM koodide olemasolu seal on vale, kuna Mitsu ise ei ole neid niimoodi tootnud, et alumisi saaks eraldi vahetada. Terve õõts ühes osas.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas jyrgen72 » N Okt 25, 2012 7:34 am

Kisub pónevaks :lol: Ässitaja ei ole, aga verd tahaks näha :D Äss-äss...:D
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
margusvk
klubi liige
Postitusi: 719
Liitunud: E Juul 16, 2007 10:23 am
Asukoht: Järvamaa, Ambla
Kontakt:

Re: ladu24.ee sharniirid

PostitusPostitas margusvk » N Okt 25, 2012 10:04 am

Sigmard kirjutas:to Margus - palju on 2.0 ja 2.5 mootori kaaluvahe, kas sul on-ei ole garaashi, milline on sinu sõidustiil, kas käid ka auklikel kruusateedel kalal?
1.minu aeg ei maksa autot parandades midagi;
2.ei ole nii rikas, et Silberist õõtsasid osta;
3.kui vaja, siis vahetan ka küünlad läbi kõrvalseisva auto sumpsi ära :)


Peast öeldes kaaluvahe alla 100 kg. ca 60kg hetkel lampi pakuks. Ja arusaadav on mulle ka see, et 2,5 mootoriga auto esisild laguneb kiiremine, kui 2,0 mootoriga autol oma raskuse tõttu. Elementaarne ju :)! Mina sõites auke üldiselt väldin, kuid väiksemaid mitte eriti ja kalal käin ma järvel või jõel ja mitte kruusateel :). Kruusateedel kalu ei ole nagu ka jäähallis mitte :).

1. Selle asemel, et mõnda asja auto all, peal, küljel pikka aega teha, annan pikemate protseduuride jaoks masina spetsialisti kätte. Eriti, kui töö nõuab spetsiaalseid vahendeid, võtmeid etc.
2. Ise ka ei ole nii rikas, et Silberist osta ja pealegi Silber ei ole ainus koht kust varuosasid osta.
3. Kui on huvi läbi sumpsi küünlaid vahetada, siis palun väga :) (Ka hambaid saab läbi tagumiku parandada, kuid ebamugav on vist :), nii endale kui ka karstile).

Ma sel teemal rohkem ei jorise. Eks igaühele omad liistud.
Enamus jooksvaid asju teen jah auto juures ise, kuid arvestades olemasolevaid tööriistu ja töötegemise kohaks põhiliselt parklat, siis ei hakka mina mahukamaid ja auto tõstmist vajavaid töid ise tegema, kuigi keerulist ju midagi ei ole. Kui aga auto vajab tõstmist ja eeldatav töö on mul võimalik omal tavaliste ja olemasolevate vahenditega ära teha, siis koht on mul olemas, kus seda teha aga see koht ei ole mul nii lihtsalt sõrmenipsuga vaba.

Ma vaatasin oma täisversioonis Galanti remondimanuaali läbi edaspidi ja tagurpidi ja no ei leidnud kuskilt eraldi sarniiri vahetamise varianti. Analoogse Lanceri remondimanuaalist aga leidsin küll sellise protseduuri.
Kui oma sarniiri ära vahetad lõpuks, siis anna mingi aja pärast tagasisidet ka, kuidas õnnestus ja kas püsib ka.
Never interrupt your enemy when he is making a mistake. It is impolite. (Napoleon Bonaparte)

Mitsubishi Outlander 2,4 Aut (2006)
Alfa Romeo 159 sedaan 2,2JTS Selespeed (2008)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 61 külalist