Sigmard kirjutas:kas keegi on neid ka enda masinale kuidagi paigaldanud.
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/7846/100013,0
tavaliste puksidega on asi suht lihtne. Galandil 96-04 esimesel õõtsal neid 2tk. kere külge käival mõõdud 40mm x 55mm ja amorti hoidval 40mm x 50mm, aga sharniiridega on asi ikka väga kahtlane. mul oli alles 2 vana esimest õõtsa ja mõlemal see 40mm osa, kuhu need sharniirid peaksid sisse mahtuma õõtsaga ühes jupis e munaka äravõtmisel sisediam. kusagil 35mm kandis
vahe oleks nagu sees küll - kas maksad 15EURi ja teed veits tööd rohkem või ostad terve õõtsa ja maksad 50EURi ja teed ka veits tööd
need "targad" mehed, kes oma auto selleks kuhugile esindusse viivad ja miljonäridest jobud, kes ühe puksi läbiminemise korral kõik õõtsad ja rooliotsad ära vahetavad, sest Silber auto mehed nii ütlevad, ärge siia kommenteerima tulge!!!!
Sigmard kirjutas:paistab, et saan endale 2 uut autot, sest käisin eile veel ühe vana tuttava jutul, kes tegeleb tavaliselt palju suuremate masinate ja ka rallikatega. tema vaatas asja ja ütles, et täiesti tavaline asi
sharniiri hoidjad tuleb uued teha, sest seinad jäävad veidikene liiga õhukeseks. väljast siis ca 50mm ja pärast veidi külge lihvida, et õõtsad omavahel ka ära mahuksid.
selleks 1,5h tööd, sest peab ka rakise tegema ja sõbramehe poolest 25EURi.
kallis laps - amorti hoidev puks on 4 kopikatega ja sharniir ca 15EURi ja ega ma siis nii loll ole, et oma vanad õõtsad minema viskasin e bussiga hakkad sa vast ise sõitma
....ja Zafari - usu mind, et see amorti hoidev puks läheb vahest isegi kiiremini läbi, kui sharniir.
Sigmard kirjutas:arvuta palun ise uuesti ja saad ise ka aru, et ajad täielikku pläma. samuti kuluvad antud õõtsal.... nu loe minu jutt uuesti läbi, enne kui kirjutad midagi. seda ma ju juba kirjutasin....apppiii!!!
kui rallikatel, traktoritel, rekkatel neid asju niimoodi kõlbab ümber teha, siis sõiduauto on ju selle kõrval kuki-muki.
keegi ei küsi sul ülevaatusel, kas see on A,B või kasvõi C varuosa, vaid seal vast ikka vaadatakse, kas sharniirid ja puksid on korras või ei ole
point ongi sellel ümbertegemisel see, et see Mitsu lahendus on kõigi teadjamate meeste poolt, kellega rääkinud olen maha laidetud. need mehed lapivad tavaliselt rallikaid kokku e peaksid teadma, mida räägivad. sama arvas ka "Autoleht", kui kirjutas järelturu 97-04 Galandist.
2 sharniiri Eesti talvedega üksteisele nii lähedal, kus tekkida võiv korralik jääkamakas mõlemad või vähemalt ühe kummikoti ära lõhub....ei olegi võimalik, et see värgindus seal üle kahe Eesti talve vastu peab.
kas tulevikus maksad selle eest 50EUR`i või saad selle ainult 10EUR`iga ära vahetada .... kas on vahe või ei ole?
ja kui tahan, siis puurin veel sinna nipli ka juurde ja hakkan nt igal kevadel - sügisel sinna tavotti juurde pumpama. nagu vanadel headel aegadel
ega ma loodagi, et mehed, kes autosid iga aasta tagant vahetavad ja kellel raha ülearu, minu teemast aru saaksid
Sigmard kirjutas:to Margus - palju on 2.0 ja 2.5 mootori kaaluvahe, kas sul on-ei ole garaashi, milline on sinu sõidustiil, kas käid ka auklikel kruusateedel kalal?
1.minu aeg ei maksa autot parandades midagi;
2.ei ole nii rikas, et Silberist õõtsasid osta;
3.kui vaja, siis vahetan ka küünlad läbi kõrvalseisva auto sumpsi ära
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 57 külalist