PostitusPostitas erku » L Aug 25, 2012 12:15 am
Ma pole kindel, et just milline amort ja vedru konkreetsel isendil on.
Aga arvestades see ju hollandlane: Kui on jäme amordivedru (vedru läbimõõdult) harva keermesammuga, siis tavaliste verdrutõmmitsatega pole seal suurt miskit peale hakata. Peab olema kammits-tõmmits, mille alumine ots kinnitub amordivarrele, et seda tööd üldse normaalselt inimlikult teha saaks. Ja kui ongi "rootsivedru" ning masin on soetatud kusagilt lõuna saksast, hollandist, belgiast vms, siis arvatavalt polegi seal üleval laagrit. On plastikkattega liugeseib. Sellisel kinnitub amort "kapukale" alt poolt kahe poldiga. Ülemisel ja alumisel vedrutaldrikul on vedrujälg sees, et valesti panna suurt ei saagi või kui ainult vedru valet pidi, sest ülemine ja alumine ots on erinevad (aga see on ka näha). Ülemise vedrutaldriku peal on liugeseib ja seal peal vulgitud metallsisuga kummipadi ja amordivarre otsas liugeseib ja mutter/ kogulugu. Mutrit saab keerata hästi nõmeda kujuga silmusega, vist oli 16 mõõtu.
Miks tahad seda vahetada; jääb kinni, kolksub, raksub?