Amordi tugilaagri vahetus..

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

altf4
Uus Kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 12, 2012 1:12 am

Amordi tugilaagri vahetus..

PostitusPostitas altf4 » E Aug 20, 2012 1:05 pm

Tere, oskab keegi öelda, et kas on võimalik ka ise vahetada ära esiamordi tugilaager? ...et kui ei tahaks külastada kallihinnalist autoremondi kohta, või on see liiga tülikas või keerukas? Autoks on Mitsubishi Carisma 1.8 GDI 1997a.

jaan mmc
klubi liige
Postitusi: 1157
Liitunud: N Mai 05, 2005 3:56 pm
Asukoht: pärnu

Re: Amordi tugilaagri vahetus..

PostitusPostitas jaan mmc » R Aug 24, 2012 8:41 pm

See ei erine "keskmise" sõiduauto tugilaagri vahetusest. Kui vedru tõmmitsad hangid saad hakkama. Ei mäleta kas Carismal oli oluline või mitte aga igaks juhuks tee amordi patjadele märgid, et need kokkupannes sama nurga alla jääksid. Osadel masinatel muutub amordipadja nurga muutmisega ka ratta kalle.
Mitsubishide töökoda Pärnus 5178647

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Amordi tugilaagri vahetus..

PostitusPostitas Sander147 » R Aug 24, 2012 8:49 pm

Amordil endal all ja ülemisel vedrutaldrikul on läbiv auk. C 8mm.
Nende järgi tuleb joonde ajada. Kuigi ülemist tugipatja ei saa nii või naa vales asendis alla panna. Augud pigem vedru sobitamise abistamiseks.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Amordi tugilaagri vahetus..

PostitusPostitas erku » L Aug 25, 2012 12:15 am

Ma pole kindel, et just milline amort ja vedru konkreetsel isendil on.
Aga arvestades see ju hollandlane: Kui on jäme amordivedru (vedru läbimõõdult) harva keermesammuga, siis tavaliste verdrutõmmitsatega pole seal suurt miskit peale hakata. Peab olema kammits-tõmmits, mille alumine ots kinnitub amordivarrele, et seda tööd üldse normaalselt inimlikult teha saaks. Ja kui ongi "rootsivedru" ning masin on soetatud kusagilt lõuna saksast, hollandist, belgiast vms, siis arvatavalt polegi seal üleval laagrit. On plastikkattega liugeseib. Sellisel kinnitub amort "kapukale" alt poolt kahe poldiga. Ülemisel ja alumisel vedrutaldrikul on vedrujälg sees, et valesti panna suurt ei saagi või kui ainult vedru valet pidi, sest ülemine ja alumine ots on erinevad (aga see on ka näha). Ülemise vedrutaldriku peal on liugeseib ja seal peal vulgitud metallsisuga kummipadi ja amordivarre otsas liugeseib ja mutter/ kogulugu. Mutrit saab keerata hästi nõmeda kujuga silmusega, vist oli 16 mõõtu.

Miks tahad seda vahetada; jääb kinni, kolksub, raksub?

altf4
Uus Kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: E Mär 12, 2012 1:12 am

Re: Amordi tugilaagri vahetus..

PostitusPostitas altf4 » T Aug 28, 2012 11:58 am

tahan vahetada, kuna üv öeldi, et vaja vahetada..


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 66 külalist