Galant 89 pidur

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

siimi
Uus Kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: P Juun 13, 2010 8:07 pm

Galant 89 pidur

PostitusPostitas siimi » K Dets 21, 2011 12:21 am

Tere

Juhtus siis paar kuud tagasi selline asi et lõhkes üks pidurivoolikutest. Pedaal vajus täiesti põrandasse ning seoses sellega tekkis küsimus, et kas sellisel juhul peabki asi nii toimima, et kõik pidurid kaovad ära ning pedaal vajub kergelt vajutades lihtsalt põrandale või on kuskil mingi viga?

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89 pidur

PostitusPostitas erku » K Dets 21, 2011 8:27 am

Oleneb konkreetsest masinast. Tavaliselt on peapump kahe osaline ja miski pidurdus peaks ikkagi jääma.
Muidu käivad pidurisüsteemis ka plokeer-klapid, mis ette nähtud just selleks tarbeks. Tavaliselt alumiiniumsulamist klots, kaks toru sisse ja kaks välja, külgedel korgid (või kork). Klapp on tavaliselt esimised+tagumised, harva on ka parem+vasak.

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: Galant 89 pidur

PostitusPostitas cartman » E Dets 26, 2011 9:49 pm

siimi kirjutas:Tere

Juhtus siis paar kuud tagasi selline asi et lõhkes üks pidurivoolikutest. Pedaal vajus täiesti põrandasse ning seoses sellega tekkis küsimus, et kas sellisel juhul peabki asi nii toimima, et kõik pidurid kaovad ära ning pedaal vajub kergelt vajutades lihtsalt põrandale või on kuskil mingi viga?


Nii on õige jh
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89 pidur

PostitusPostitas Sander147 » E Dets 26, 2011 10:02 pm

erku kirjutas:Oleneb konkreetsest masinast. Tavaliselt on peapump kahe osaline ja miski pidurdus peaks ikkagi jääma.
Muidu käivad pidurisüsteemis ka plokeer-klapid, mis ette nähtud just selleks tarbeks. Tavaliselt alumiiniumsulamist klots, kaks toru sisse ja kaks välja, külgedel korgid (või kork). Klapp on tavaliselt esimised+tagumised, harva on ka parem+vasak.


Pm mitsu piduritest konkreetselt siin antud juhul juttu ei ole!
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

erku
Vana olija
Postitusi: 355
Liitunud: E Jaan 04, 2010 1:22 am
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89 pidur

PostitusPostitas erku » T Dets 27, 2011 2:18 pm

Sander147 kirjutas:Pm mitsu piduritest konkreetselt siin antud juhul juttu ei ole!

Pole mitsul kahekambrilist peasilindrit või mida?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89 pidur

PostitusPostitas Sander147 » T Dets 27, 2011 10:15 pm

erku kirjutas:Oleneb konkreetsest masinast. Tavaliselt on peapump kahe osaline ja miski pidurdus peaks ikkagi jääma.
Muidu käivad pidurisüsteemis ka plokeer-klapid, mis ette nähtud just selleks tarbeks. Tavaliselt alumiiniumsulamist klots, kaks toru sisse ja kaks välja, külgedel korgid (või kork). Klapp on tavaliselt esimised+tagumised, harva on ka parem+vasak.


Kui küsib konkreetse auto kohta, siis räägime konkreetsest autost.
Räägin siis ise, kuidas on. Ehk saate mõtteainet.

Pidurisüsteem on ehitatud järgnevalt: kui ei ole ABS.
Pedaali vajutades võtab kõige pealt juhipoolne esimene ja tagumine.
Siis kõrvalistujapoolne esimene ja tagumine.
Küljetsi siis.

Kas purunes juhipoolne tagumine?
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

siimi
Uus Kasutaja
Postitusi: 5
Liitunud: P Juun 13, 2010 8:07 pm

Re: Galant 89 pidur

PostitusPostitas siimi » K Dets 28, 2011 8:25 pm

Purunes vasak tagumine voolik.

Teemasiseselt pole tõesti konkreetset autot maininud, kuid pealkirjast on aru saada et tegemist on 1989 aasta Mitsubishi galandiga.

Peapidurisilinder on kahe osaline. ABS-i ega muid vidinaid pole

Teema algatus tegelikult sellest, et juba mitmeid aastaid on ka olnud probleeme ülevaatusel tagumiste ketaspiduritega, mis ei pidurda just kõige paremini. Olen kuulnud, et jaapanlastel pidavatki see probleem olema. Nyyd siis otsin põhjust, miks see võiks nii olla, et nad ei pidurda. Enne ülevaatust sai läbi käidud kõik sadulad ning kontrollitud, et nad liiguvad ega pole kinni jäänud. Seega selle viga ei peitu. Küsimus nüüd selles, et kas peaks otsima viga peapidurisilindrist või klapist, mis reguleerib tagumiste pidurite survet või hoopiski sadulatest endist?

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Galant 89 pidur

PostitusPostitas Sander147 » K Dets 28, 2011 8:36 pm

Vasak tagumine ehk siis juhipoolne.

Tagapidurite jaoturis ongi viga. Klapid jäävad natuke kinni, ning vastav jõud ei jõua taha. Selle tõttu liiguvad tagumised suportid ka väga vähe, ning jäävad kinni.
Seaduse silmis on keelatud seda pidurijaoturit vahelt ära võtta, kuid reaalselt muutub auto pidurdusvõime märgatavalt paremaks. Samuti kaob mure ülevaatusel.
Kui eemaldadki jaoturi, siis kindlasti remontida ka tagumised suportid samal ajal. Et kõik liiguks ja oleks hea.

Väide, et auto muutub pidurdades sõnakuulmatuks, kuna nüüd tahavad kõik 4 ratast tugevamal pidurdusel blokeeruda ning võib külje ette võtta, siis nendin, et see ei ole õige.
Olen paadunult proovinud ilma regulaatorita autot pidurdades juhitamatuks saada. Ei ole õnnestunud.
Iga ABS-ita auto muutub tegelikult juhitamaks, blokeerunud ratta korral.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist