K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » R Okt 05, 2012 5:49 pm

Lammutasin ka seda jaoturklappi, ühe korgi sain ära, kuid teine kork ei andnud kätte-kinni roostetanud, seepärast peangi neid vahetükke kasutama. Vedru on seal jaoturklapi sees küll, kuid mingit ohtu ta endas ei kujuta korgi eemaldamisel. Muidu saab ka selle jaoturklapi seest tühjaks teha kui korgid pealt ära saaks. Iseenesest oli jaoturklapp seest puhas ja ei kujuta ette misasi seal sees tõrgub.

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Rock88 » R Okt 05, 2012 7:48 pm

Järgmine nädal katsun aega leida, et vähemalt proovida kuidas pidurid stendis ilma selle jaoturita toimivad.
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Sander147 » L Okt 06, 2012 8:02 pm

Ilma jaoturita on pidurid ÜV punktis laitmatult ideaalses korras.
Kindlaid numbreid ei mäleta, kuid seisnud piduritega, roostes ketas jne, oli tugevus 70+%
Kässer oli tiba vähem.

Uute klotside, ketaste on olnud 85% Seda siis tagumistega, jaotur vahel.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Henry » L Okt 06, 2012 11:50 pm

Kas on kogemusi ka talvel/libedaga sõites, et kas tagumised võrreldes eesmistega väga kergelt blokeeruma ei kipu?
3000GT VR4, Honda, Mersu

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Sander147 » P Okt 07, 2012 9:03 am

Sellist probleemi pole olnud.

KUNA tagumistel piduritel väiksemad kettad (üldiselt kõigil autodel) ning väiksemad kolvid sadulates. Ehk siis pidurdusjõud tagumistel on väiksem. Olenemata ka sellest, et tagumik on kergem ja pidurdades läheb veel kergemaks.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas cartman » K Okt 10, 2012 7:06 pm

Chryslerid(kahega kogemus) tahavad isegi märjaga , taga , loha joosta kui jaotur elimineeritud.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Rock88 » R Okt 12, 2012 5:48 pm

Niisiis, mina tegin nüüd selle asja ära. Jaoturklapp sai eemaldatud.
Tagumiste pidurite pidurdusjõud nüüd OK.
Kui enne oli ta seal napilt üle 1 kN, siis nüüd vasak: 1863 N ja parem: 2008 N, erinevus 7%.
Seega tasus ära küll ennast see ettevõtmine.
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » R Okt 12, 2012 7:29 pm

Millist lahendust kasutasid?

Henry
Tösine huviline
Postitusi: 212
Liitunud: N Mai 05, 2005 10:36 am
Asukoht: Välismaa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Henry » L Okt 13, 2012 12:47 am

Rock88 kirjutas:Niisiis, mina tegin nüüd selle asja ära. Jaoturklapp sai eemaldatud.
Tagumiste pidurite pidurdusjõud nüüd OK.
Kui enne oli ta seal napilt üle 1 kN, siis nüüd vasak: 1863 N ja parem: 2008 N, erinevus 7%.
Seega tasus ära küll ennast see ettevõtmine.


Kas äkki oskad ka õelda, palju erinevus esimestega on?
Palju üldse see norm oli seal taga, et kui suur jõud sinna ettenähtud on?
3000GT VR4, Honda, Mersu

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Aap » L Okt 13, 2012 12:51 am

Meil töö juures piduristendis kiideti heaks masinad, mis taga näitasid pidurdsjõudu üle 1,3kN, ees peaks üle kahe olema.
Käisin enda suksuga ka stendi peal (kui võimalus on, siis miks jätta see kasutamata) ja esimesed näitasid 2,9kN, teine katse tuli isegi 3kN ära. Tagumised jäid 1,1 ja 1,2 peale, mille peale töökaaslane ütles, et tagumised on vähe lahjad. Vahetasin kettad ja klotsid taga, aga stendi peale pole jõudnud (suvi sai ennem läbi ja enam seal ei tööta).

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Rock88 » L Okt 13, 2012 5:16 pm

Lihtsalt torud omavahel ühendusliidetega (ei tea mis nende kaubanduslik nimetus on) kokku.
Erinevus esimestega ikka on olemas nagu peab. Esirataste pidurdusjõud- V: 3607 N ja P: 3652 N
Tagumistel vastavalt 1863 N ja 2008 N. Seda kui suur see pidurdusjõud njuutonites olema peab mina ei tea,
kuid 1,1-1,2 kN on ikka vähe. Mul olid ka enam-vähem sinna auku, kui ma arvaks, et see OK oleks ma poleks mässama hakanudki :)
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas infected » N Nov 01, 2012 5:47 pm

Küsiks,et mis järjekorras õhutama hakata üldse ?Mis rattast
Galant 2,pool 120 kaavet

Kasutaja avatar
vkmka
klubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: E Aug 29, 2005 11:00 pm
Asukoht: Tapa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas vkmka » N Nov 01, 2012 5:58 pm

minul kõrva jäänud et kõige kaugemal asuvat kuid see võib ka vale olla.
Nissan Qashqai +2 2011
R.I.P Mitsubishi Galant 1998 V6 2,5
R.I.PVaruosadeks Mitsubishi Eclipse 93.a 2.0 110kw
+37256280350

Kasutaja avatar
infected
Uus Kasutaja
Postitusi: 38
Liitunud: E Sept 07, 2009 7:07 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas infected » N Nov 01, 2012 10:01 pm

Seda küll,aga mis järjekorras?
Galant 2,pool 120 kaavet

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » N Nov 01, 2012 10:04 pm

infected kirjutas:Seda küll,aga mis järjekorras?


Autot tagant poolt vaadatuna

1. parem tagumine
2. vasak tagumine
3. parem esimene
4. vasak esimene


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist