K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » N Juun 28, 2012 11:02 pm

Nimi ütleb valve proportioning ehk jaotusklapp. Kas ta jagab vastavalt auto massile pidurdusjõudu pidurisadulatesse? Sattusin juhuslikult sellisele artikklile http://galanteclipseclub.freeforums.org ... -t197.html annab aimu selle jaoturi tööst ehk. Saaks seda üldse puhastada?

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SvenR » R Juun 29, 2012 5:55 am

Kunagi oli omal sama mure peale piduritorustiku vahetust ühe teise japsiga, õhk jäi surve regulaatorisse mis sellel autol asus mootoriruumi tulemüüri küljes. Tuli ka see ära õhutada kuna nendel regulaatorite ehitus selline haiglane siis on juhuseid kus õhk just sinna peitu jääbki. Selle pildi järgi on sama regulaator ka sinu masinal samas kohas ning võimalik et tagumised torud lähevad regulaatorist just ülevalt edasi. Tean et regulaator asub kehvasti ligipääsetavas kohas aga tasub ka see proovida õhutamist. Ise selleni ei jõudnud aga tuttav kes ühte japsi automarki remontinud päevast mil selle margi esimene esindus avati, väitis et on olnud juhuseid kus selle regulaatori õhutamine on aidanud anomaalia lahendada. Mitu toru väljub piduri peasilindrist ning mis moodi? Ehk on peasilindris kolvil üks mansett läbi, kah olnud juhuseid.
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » P Juul 01, 2012 8:36 pm

Kuidas sealt regulaatorist õhutada, prooviks järgi :D. Uus peapump olemas muidu aga enne vahetust tahaks kontrollida ka selle regulaatori toimimist.

Kasutaja avatar
SvenR
Tösine huviline
Postitusi: 114
Liitunud: T Okt 25, 2011 6:13 am
Asukoht: Saku vald, Juuliku
Kontakt:

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SvenR » P Juul 01, 2012 10:26 pm

Seda tehakse nagu rataste juures.
Hobiautodeks on Mazdad aga pereautoks sobib meile enim Sigma.
http://www.db-hp.ee car sound and tuning
Autodele LED lahendused ja xenon kittide paigaldamine, custom klaasplast detailid sisse ja välja ning plastiku rem.

Kasutaja avatar
Aap
Tegija
Postitusi: 1500
Liitunud: R Nov 17, 2006 3:44 pm
Asukoht: Võru -09 Lancer, -00 Avance

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Aap » P Juul 15, 2012 7:17 pm

8gen Galandil pole regulaatoril niplit, seega tuleks vist toru vahelt õhutada?

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » E Juul 16, 2012 9:50 pm

carismaomanik kirjutas:8gen Galandil pole regulaatoril niplit, seega tuleks vist toru vahelt õhutada?


Natuke imelik jah kas võib juhtuda et õhutamise ajal õhk piduritorudesse satub? Eelkõige tahaks teada kas see jaotur võib olla galandil tüüpviga või mitte.

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas jyrgen72 » T Juul 17, 2012 7:22 am

Aga miks te keegi ei proovi tagant poolt ettepoole óhutada?
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas jyrgen72 » T Juul 17, 2012 2:23 pm

jyrgen72 kirjutas:Aga miks te keegi ei proovi tagant poolt ettepoole óhutada?

Vabandan, et esimese hooga valesti väljendasin. Mõte oli, et miks ei proovita õli alt poolt, ehk siis ratta poolt potsiku poole suruda? Kuna pidevalt on juhused, kus ma üksi autoga tegelen, siis mina olen piduritest kõik õhud niimoodi kätte saanud.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Sander147 » T Juul 17, 2012 3:04 pm

Minu loogika järgi surub see ees oleva regulaatori klapi kinni.

Lisaks puuduvad selleks vajalikud tööriistad, ehk siis ei usu, et kellelgi on juhuslikult vastav abinõu kodus olemas.
Või mis spets võtet sa kasutad??
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
jyrgen72
klubi liige
Postitusi: 1211
Liitunud: K Juul 15, 2009 1:25 am
Asukoht: Heinola / Soome

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas jyrgen72 » T Juul 17, 2012 3:21 pm

Võtsin ühe õhutusnipli veterinaarasjade poodi kaasa ja ostsin ühe sobiva võimalikult suure süstla. Süstla nõela koonus istub täpselt nipli sees olevasse avasse ja nii ma pressingi vaikselt õli altpoolt üles, nipli päästan lahti kui õli täis süstal on paigale asetatud ja väike surve juba peale vajutatud.
Ja kui sa klotse vahetades silindreid kokku pressid, siis kuhu see õli läheb sealt, ikka ju üles potsikusse ja miks siis ei saa sinu arvates süstlaga seda sealt üles pressida?
Ja õli lükkab õhumullid ülespoole välja :D, ei ole tarvis ei pedaali vajutada, ei töötavat mootorit.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult-
90 a. Pajero 2,5 tdi 70 kw

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Sander147 » T Juul 17, 2012 3:46 pm

Hmm. Ok.
Loogiline.

Muidu on olemas ka spets õlivahetus pump-imur. Tööriistamarket ja ladu24 pakuvad. Hetkel ei leidnud üles.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » T Juul 17, 2012 5:26 pm

Selle pump-imuriga olekski alguses tahtnud süsteemi õhutada kuid takistuseks sai õlipotsiku ava mille peale ei olnud sobivat vahetükki (kõige suurem oli ikka nõksa väike) aga võibolla on olemas ka teist tüüpi imureid. Samas mitmel õhutamisel jäi probleem vaid tagapiduritega.

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Sander147 » T Juul 17, 2012 5:42 pm

SiimS kirjutas:Selle pump-imuriga olekski alguses tahtnud süsteemi õhutada kuid takistuseks sai õlipotsiku ava mille peale ei olnud sobivat vahetükki (kõige suurem oli ikka nõksa väike) aga võibolla on olemas ka teist tüüpi imureid. Samas mitmel õhutamisel jäi probleem vaid tagapiduritega.


Jah, on olemas erinevaid imureid. Sinu valitud ei olnud see, mida mõtlesin. Kui üles leian, viitan ka siin.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

Kasutaja avatar
cartman
Tegija
Postitusi: 2017
Liitunud: E Jaan 23, 2006 8:47 pm
Asukoht: viljandi, Eagle Talon tsi awd, Mitsubishi Eclipse gsx

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas cartman » T Aug 14, 2012 6:27 pm

jyrgen72 kirjutas:Võtsin ühe õhutusnipli veterinaarasjade poodi kaasa ja ostsin ühe sobiva võimalikult suure süstla. Süstla nõela koonus istub täpselt nipli sees olevasse avasse ja nii ma pressingi vaikselt õli altpoolt üles, nipli päästan lahti kui õli täis süstal on paigale asetatud ja väike surve juba peale vajutatud.
Ja kui sa klotse vahetades silindreid kokku pressid, siis kuhu see õli läheb sealt, ikka ju üles potsikusse ja miks siis ei saa sinu arvates süstlaga seda sealt üles pressida?
Ja õli lükkab õhumullid ülespoole välja :D, ei ole tarvis ei pedaali vajutada, ei töötavat mootorit.


Jalgratta pump on ka ideaalne selle jaoks. Ise selelga sidurit korra õhutanud, alt yless.
Mitsubishi eclipse GSX 1992a
Ford F-250 6.0 TDi (450hp, ca 1000Nm) 2005a.
Skoda superb TSi 2012a.

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » P Sept 02, 2012 7:36 pm

Plaan regulaator seest tühjaks puurida. Palun teadjamatel anda nõu millele tähelepanu pöörata :arrow:, nimelt ei suuda otsustada kui jämedat puuri võib kasutada ja kui sügavale võib puurida.

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Rock88 » R Okt 05, 2012 1:06 pm

Kas oled oma probleemile lahenduse leidnud? Mul praegu samaprobleem. 8 gen Galandi tagumised pidurid kehvad. Just vahetasin ära kettad, klotsid ja käsipiduriklotsid, kuid stendis ikkagi pidurdusjüud vaevalt 1,5 kN. Oleks vaja ülevaatusele minna, aga selliste piduritega pole mõtet vist eriti :)
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » R Okt 05, 2012 2:25 pm

Päris soiku ei ole asja jätnud. Järgmine tegevus on pidurijaoturi eemaldamine. Ootan hetkel vahetükkide järel mis sinna jaoturi asmele lähevad ja tekitavad otsevoolu.
:?: Muidugi ei oska kommenteerida mis ÜV ütleb kui pidurid on "liiga head" :?: Olen soetanud ka uued piduriklotsid, kuid vahetanud veel ei ole. Kuidas sul muidu sadulad toimivad?

Kasutaja avatar
Rock88
Tösine huviline
Postitusi: 113
Liitunud: L Aug 30, 2008 7:53 pm
Asukoht: Tallinn/Läänemaa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas Rock88 » R Okt 05, 2012 3:06 pm

Kõik toimib ilusti. Ma siin uurisin ka natuke asja ja tõenäoliselt ka eemaldan selle jaoturi sealt vahelt. ÜV koha pealt niipalju, et mulle meenub, kui kunagi eelmise autoga (Lancer 1.6, 83kW) oli sama probleem, et tagumised pidurid ülevaatusel kehvad olid, siis seal lausa soovitati see jubin sealt vahelt ära võtta.

Mis tükid sul muidu plaanis sinna panna on ?
Viimati muutis Rock88, E Okt 08, 2012 7:14 am, muudetud 2 korda kokku.
Lancer 1,6 83 kW, 1995 (oli)
Galant 2,0 100 kW, 1998 (on)

Kasutaja avatar
SiimS
klubi liige
Postitusi: 666
Liitunud: N Mai 27, 2010 8:38 pm

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas SiimS » R Okt 05, 2012 3:37 pm

Pilt

1. Piduritoru võimendist "jaoturisse"
2. Piduritoru liides-ostetud Varsta Tarvikud OÜ (nimetus piduritoru liides)-vahetüki otsad on "emased" kogus 4tk, hind kokku pisut üle 4 euro
3. Piduritorust tehtud vahetükk mille mõlemad otsad on "isased"-see osa ongi hetkel puudu ja saan lähiajal kätte
4. Piduritoru "jaoturist" tagasilda

Kindlasti saaks ka teismoodi, kuid hetkel proovin sellist lahendust.

Kasutaja avatar
vkmka
klubi liige
Postitusi: 393
Liitunud: E Aug 29, 2005 11:00 pm
Asukoht: Tapa

Re: K: 8 gen Galandi pidurite õhutamine

PostitusPostitas vkmka » R Okt 05, 2012 5:25 pm

Pilt


Minul oli kunagi Galandil 84.a ka piduritega jama ja lahendasin sama moodi. Kuid sain nii ,et sealt jaoturist sain need klappid välja nii, et alt splint ääre tagant välja ja kork eest ja klappid välja. Kuid seal ka väga tugevad vedrud mis klappi tagasi hoiavad nii et silmad eemale :) :) :) . Kuid ma ei ole uurinud kuidas galandil on kas saab neid klappe seest nii eemaldada. Need minu kogemused.
Nissan Qashqai +2 2011
R.I.P Mitsubishi Galant 1998 V6 2,5
R.I.PVaruosadeks Mitsubishi Eclipse 93.a 2.0 110kw
+37256280350


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist

cron