Mure teadmatusest.

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

Pajero01

Mure teadmatusest.

PostitusPostitas Pajero01 » E Jaan 10, 2011 8:28 am

Mure järgmine, kui panen nelikveopealt ära ainult taga veo peale ja sõidan mõningad kilomeetrid siis hakkab armatuuris vilkuma nö vahekasti oranz tuli.Kuna oman esimest sellist autot siis ei oska öelda kas see on normaalne, peabki olema nii või on midagi valesti.Jutt on 2002 aasta Pajerost.Tänan kõiki kes viitsivad kirjutada ja aidata.

Kasutaja avatar
jackpuuk
Tegija
Postitusi: 581
Liitunud: T Sept 21, 2010 9:12 pm
Asukoht: Pärnu

Re: Mure teadmatusest.

PostitusPostitas jackpuuk » E Jaan 10, 2011 1:02 pm

Kui lülitad tagaveo peale, siis lase meetrike-poolteist tagurpidi ja siis sõida normaalselt edasi, vaata kas siis kah hakkab vilgutama.
5000 pööret toob naeratuse näole, 7000 venitab selle kõrvuni :D.
Honda CRX II gen (pensionifond liikvel, talvel puhkab)

Pajero01

Re: Mure teadmatusest.

PostitusPostitas Pajero01 » E Jaan 10, 2011 1:57 pm

Käisin mitsu esindusest kysimas, seal käskis üle kontrollida mingi relee mis peaks olema kuskil kõrvalistuja pool kapoti all või siis silla pealt mingine andur, kas see oleks ka loogiline jätk sellele veale.Kuigi täna olen ringi sõitnud pool päeva ainult linnavahel ja ei ole enam vilkuma hakkanud. :roll:

Kasutaja avatar
taavik
klubi liige
Postitusi: 2023
Liitunud: K Mai 16, 2007 1:19 pm
Asukoht: Kesk-Eesti
Kontakt:

Re: Mure teadmatusest.

PostitusPostitas taavik » L Jaan 15, 2011 3:39 pm

jackpuuk kirjutas:Kui lülitad tagaveo peale, siis lase meetrike-poolteist tagurpidi ja siis sõida normaalselt edasi, vaata kas siis kah hakkab vilgutama.


See jutt käib automaatsete rummulukkudega esimese generatsiooni Pajero/L200 kohta. Hilisematega ei ole vaja tagurdada, et rummulukke järelt ära saada.

See, et tuli vikuma jääb, näitab üldiselt, et kuskil on mingi jama. Ma alustaks ka andurite ja juhtmete kontrollimisest. Oled võibolla kuskil lumehanges mõne juhtme/pistiku lahti sõitnud.

buubert
Uus Kasutaja
Postitusi: 11
Liitunud: R Juul 20, 2012 10:02 pm

Re: Mure teadmatusest.

PostitusPostitas buubert » L Sept 01, 2012 11:10 pm

Võib olla tuli teema valesse kohta, aga ei hakanud uut tegema ning panin sellise pealkirja alla. Mure siis selline, et kui autot keerata hästi väiksel kiirusel, 1. käiguga, siis kuulen sellist "kolksu", nagu metall käiks kuskil vastu. Seda kuulen siis esirataste juurest ja rooli rohkem keerates ning just väiksel kiirusel. Kuna kodus on veidike ebatasane maa, siis autot ringikeerates olen kuulnud seda juba mitu mitu korda ning mingi viga peab see olema. Ehk oskab keegi öelda, mis viga see olla võiks? Autoks siis 2000. a Carisma

Kasutaja avatar
belmondoke
klubi liige
Postitusi: 409
Liitunud: E Apr 24, 2006 9:55 am

Re: Mure teadmatusest.

PostitusPostitas belmondoke » P Sept 02, 2012 8:38 am

buubert kirjutas:Võib olla tuli teema valesse kohta, aga ei hakanud uut tegema ning panin sellise pealkirja alla. Mure siis selline, et kui autot keerata hästi väiksel kiirusel, 1. käiguga, siis kuulen sellist "kolksu", nagu metall käiks kuskil vastu. Seda kuulen siis esirataste juurest ja rooli rohkem keerates ning just väiksel kiirusel. Kuna kodus on veidike ebatasane maa, siis autot ringikeerates olen kuulnud seda juba mitu mitu korda ning mingi viga peab see olema. Ehk oskab keegi öelda, mis viga see olla võiks? Autoks siis 2000. a Carisma

ilmselt selle poole poolassi ots,kuhu poole keerates kolksub,aga tuleks kontrollida kogu esisild kasvõi üv.punktis.
hetkel peres: pajero 2,8td 98a.
space runner 4x4 lsd 92a.
space wagon 4x4 93a.
colt gti 100kw.91a.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist