1G Eclipse ja 90.a Galandi amordi sobivus

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...

Moderaatorid: Zafari, sasszz

markosa
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: E Aug 16, 2010 7:33 pm
Asukoht: Võru

1G Eclipse ja 90.a Galandi amordi sobivus

PostitusPostitas markosa » K Nov 03, 2010 9:49 pm

Tere!
Küsimus siis suureleringile selline, et kas on võimalik 1G Eclipsele panna 90.a Galandi ESIAMORTE?
Nimelt arusaamatus tekkis siis sellega, et ükspäev avastasin mure, et kui auto raskus on vedrul peal siis on see vedru nii kokkusurutud, et 5 keerust on järel 15cm vedru kökats. Pole küll lahti veel kakund aga kas see amordivarre pikkus on siis Eclipsel ja Galandil erinev? Iseenesest amort on täpselt sama (möödetud nihkatsiga ja möödu lindiga).
Oskab keegi äkki sõna sekka öelda? :)

neo723
liige
Postitusi: 106
Liitunud: N Veebr 21, 2008 5:14 pm
Asukoht: Tallinn/Pärnumaa

Re: 1G Eclipse ja 90.a Galandi amordi sobivus

PostitusPostitas neo723 » K Nov 03, 2010 10:20 pm

peaks küll olema sama amort, iseenesest äkki tehasest erinev. BOGE pakub mõlemale samat amortisaatorit. äkki asi ikkagi vedrus, et see väsinud ja raskuse all kokku surutud.

markosa
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: E Aug 16, 2010 7:33 pm
Asukoht: Võru

Re: 1G Eclipse ja 90.a Galandi amordi sobivus

PostitusPostitas markosa » K Nov 03, 2010 10:24 pm

neo723 kirjutas:peaks küll olema sama amort, iseenesest äkki tehasest erinev. BOGE pakub mõlemale samat amortisaatorit. äkki asi ikkagi vedrus, et see väsinud ja raskuse all kokku surutud.



No ei tea jah... Tegelt on auto välimus normaalne ei ole lääpas ei midagi aga võimalik jah.
Aga see vedrustus on ilmselgelt liiga pehme kah, kui keerata kurvi vähe kiirema hooga ja kurvis mingi tee jõnks peaks olema siis auto esiots kõigub nagu limusiinil...

Sander147
Asjatundja
Postitusi: 3795
Liitunud: L Mai 10, 2008 1:45 pm
Asukoht: Tallinn

Re: 1G Eclipse ja 90.a Galandi amordi sobivus

PostitusPostitas Sander147 » K Nov 03, 2010 10:37 pm

Vedrusid on nii 4 keeruga, kui ka 5 keeruga. Sellest see erinevus ka.

Kuid vb vedru ka väsinud. Amort on sama.
Eclipse GSX 2.4 Turbo oli,Galant GSR 2.0 oli, Galant Avance 2.5 V6 02 oli, Eclipse Spyder GT 3.8 V6 oli, Grandis 2.0 `06 oli, Mitsubishi GTO MR oli, EVO 4 GSR oli

markosa
Uus Kasutaja
Postitusi: 43
Liitunud: E Aug 16, 2010 7:33 pm
Asukoht: Võru

Re: 1G Eclipse ja 90.a Galandi amordi sobivus

PostitusPostitas markosa » K Nov 03, 2010 10:40 pm

Sander147 kirjutas:Vedrusid on nii 4 keeruga, kui ka 5 keeruga. Sellest see erinevus ka.

Kuid vb vedru ka väsinud. Amort on sama.



Ei vaidle tõesti vastu, et vedru vana. Aga siis oleks vist mõteksm juba vahetada korraliku sport komblekti vastu?! Ma arvan?


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 64 külalist